Suositelkaa katontekijää , kohde on Espoossa,
1,5-kerroksinen omakotitalo , sahanpurueristys, joka on vajonnut, lämpövuotoja,
tarkoitus on purkaa vanha peltikatto, imeä yläpohjan purut pois, ja korvata ne puhallusvillalla , ja sitten hieman korottaa rakennetta , uuden peltikaton
vaatiman aluskatteen ja tuuletusvälin tarvitseman tilan verran,
konesaumakatto on tavoitteena .
Pinta-alaa katolla , talo=130m2kuisti=14m2 autotalli=48,5m2, yhteensä =192,5m2
harjakatto, savupiippu, kolme kattoluukkua, yksi viemärin tuuletusputki-läpivienti,
Missä hintahaarukassa mennään ?
Tässä on kattotyön lisäksi tämä eristeen vaihto yläpohjassa,
etusijalla on sellainen kattofirma joka hoitaa sen ns. avaimet käteen-tyyliin ,
tai sopimuksen mukaan..tms.
Rintamamiestalo peltikattoremontti
2
224
Vastaukset
- Sitä saa mitä tilaa
Etelä-suomen peltipojat tekivät meille samanlaisen urakan suomalaisilla peltisepillä ja tytyväinen olen lopputulokseen.taustat kannattaa aina tarkistaa vaikka tilaajavastuu.fi ja eiköhän ne työntekijöidenkin kansallisuudet selviä jostain kysymällä...keskustelupalstat on mitä on..myös yhteistyö kumppanitkin kertoo yrityksestä paljon...
- tyytyväinen asiakas
Järvi-suomen kattosaneeraus Oy tekee kattoja. Siellä aina suomalaiset koulutetut kokeneet työntekijät. Omistaja työskentelee aina työmaalla itsekkin. Kannattaa kysyä, varmasti vielä kohtuullinen hinta. p. 0400-688 228/ Kari Pirhonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083088Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161870Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151820Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141575Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991441Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t341312Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2151191Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046- 17994
Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19965