RunDLL ???

16+16=1616

Joka kerta koneen käynnistyttyä tulee kaksi samanlaista RunDLL ilmoitusta,

Virhe käynnistettäessä kohdetta: C:\Program - Määritettyä osaa ei löydy.

Mikäs piru se tuo on, ja miten siitä pääsee eroon ennen kun pää räjähtää?

Googlettamalla tuli kyllä joitakin ohjeita, joissa piti ladata joku maksullinen ohjelma joka poistaisi tuon ongelman, mutta koska olen niin hemmetin tyhmä, etten ymmärrä noista internetin englanninkielisistä ohjeista hevon paskaa, niin ei tämä homma nyt oikein ota edistyäkseen, ja toiseksi kun konneessani on jo maksullinen F-secure, jota moni tuttu on mainostanut niin suunnattoman äärettömän hyväksi ettei parempaa ole, niin pitäisihän tuon sitten jo riittää.

Käyttöjärjestelmä on Windows 7, ja koneessa on käytössä tuon F-seciren lisäksi C-Cleaner ja SpywareBlaster.

Jos nyt onnistaa ja löytyy joku joka osaa tempun, ja haluaisi minulle tuossa asiassa apuansa tarjota, niin pyydän kärsivällisyyttä minun kanssani.

Kiitos ja anteeksi T. TyhmäJanne

16

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se F-secure ole äärettömän hyvä. Mikään virustorjuntaohjelma ei tunnista kaikkia haittaohjelmia.

Tuon Spyohjelman poistaisin koneelta.

Onko noissa RunDLL ilmoituksissa tarkempaa "polkua".

• 1+10=110

Ei ole mitään muuta kuin tuo;

Virhe käynnistettäessä kohdetta: C:\Program
      Määritettyä osaa ei löydy. (ja OK nappi)

• Tuo viittaisi johonkin ohjelmaan joka yrittää käynnistyä Windowsin mukana.

• toni.

linkki laitettava jossa tuosta enemmän http://ra.fi/g6LY en tiedä löytyykö tuolta silti apuja

• 1+16=116

Ei ole tuosta linkistä mulle mitään apua, tulee tuo jo kokeilemani RecCure Pro joka kyllä ilmoittaa löytäneensä jotakin, mutta ei poista mitään ennen kuin olen lähettänyt heille salkullisen seteleitä.

• Taitaa olla jokin huijausohjelma tai vain kokeiluversio.

• 19555

Jo se katkeaa noin niin selvästikin käynnistyskomennosta puuttuu lainausmerkit. Näkemättä ei voi oikein tietää mistä tarkalleenottaen on kyse mutta tarkista ainakin tämä..

Suorita komento "msconfig" ja katso "Startup" välilehdeltä käynnistettäviä ohjelmia. Löytyykö sieltä rundll rimpsua joka näyttää tutulta? Disabloi se tai ne ja käynnistä kone uudelleen.

• 20+18=2018

Kylläpäs asiat on helppoja kun ne osaa!

Jos tuo "Startup" tarkoittaa samaa kuin "Käynnistys" niin siellä ei ollut mitään muuta kuin;

Windows 7 (C:\Windows) - Nykyinen käyttöjärjestelmä; Oletuskäyttöjärjestelmä

Mutta ohjelmat välilehdellä oli joku Lenovo ThinkPad Pover Manager rivi, jossa mainittiin tuo rundll.

rundll32 C:\PROGRA~2\ThinkPad\UTILIT~1\PWMTR64v.DLL,PwrMgrBkGndMonitor

Otin tuosta ruksin pois, ja olen nyt käynnistellyt konetta muutamia kertoja, mutta virheilmoitusta ei ainakaan vielä ole tullut, joten näyttäisi homma olevan kunnossa.
      Jos tilanne vielä joksikin muuksi muuttuu, niin siinä tapauksessa kuulette minusta vielä.

Kaunis KIITOS ja ANTEEKSI vielä kerran.

T: TyhmäJanne

• ...
    • HooPeeUlostin

Sama homma.Otin HP tulostimen pois käytöstä.
      Poistin kaikki tulostinohjelmistot ja ajurit.
      Nyt herjaa tätä ilmoitusta,kun koneen käynnistää,tulee näytölle tämä ilmoitus.

https://postimg.org/image/bmloage0x/

• nfnfn

Poista myös käyttiksen rekisteristä kaikki HomoPerse tiedot.

• regcure_pois
        nfnfn kirjoitti:

Poista myös käyttiksen rekisteristä kaikki HomoPerse tiedot.

Regcure poiiiiiissss

• katsokäynnistys

Kirjota suorita riville msconfig ja katso näkyykö käynnistyvien ohjelmien joukossa jotakin HP-tiedostoja

http://aijaa.com/c7cluU

• hiivattiin_riesa

Poista koko windows.

• Bersel

Ole trolli. Ole huono trollaamisessa, joka on maailman helpoin tehtävä. Häpeä itseäsi. Kuole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3229
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      88
      2710
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      19
      1497
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe