Hei eli oon nyt 14v ja mä oon ylipainonen. Haluaisin noista kiloista eroon ihan terveyden, jaksamisen ja ulkonäön takia. Ylipaino pilaa itsetuntoni. Toivoisin saavani kaikki mahdolliset vinkit ja kertokaa toki miten ite ootte saanu painoa alas. Ja toivoisin myös et jos on muita joilla on sama tavote tai muuten vaan osaa/haluu auttaa niin laittakaa sähköpostiosotteenne alas. Laitan teille sitten sähköpostia. Vois vaihtaa ruokavaliota, treeniä, tunteita, edistymistä.... ja sellasta. Kiitos jos saan tsemppikaverii ja vihjeitä.
LAIHDUTTAJA nuoret! help
3
81
Vastaukset
- Punkero.
Itsekkin tunnen olevani lihava ja ajattelin pudottaa painoa koululiikunnassa jaksamisen vuoksi. On noloa kun on muita niin jäljessä.
[email protected]
(Olen siis 13vuotias) - suviq
Millainen tilanne sinulla on nyt? Menetkö kouluun kävellen vai viekö joku sinut?
Jos joku vie tai hakee niin voisit vaikka kävellä tai pyöräillä matkat.
Ja liikutko vapaa-aikana? Jos et niin voisit käydä vaikka reippaalla kävelyllä edes pari kertaa viikossa aluksi ja kävellä edes puoli tuntia kerralla.
Mieti myös syömistä. Syötkö silloin kun sinulla on tylsää vai silloin kun sinulla on oikeasti nälkä? Itse olen huomannut että iltaisin tulee naposteltua toisin kuin koulussa.
Vähennä karkkien ja muiden herkkujen syömistä. Toki kohtuudella voi syödä mutta eihän se kellekkään hyvää tee että viikonloppuna syö 400g karkkipussin. Karkit voit vaihtaa vaikka hedelmiin. Pilkot erillaisia hedelmiä ja vihanneksia lautaselle ja herkuttelet niillä. Porkkanoiden kanssa sopii hyvin esim valkosipuli dippi!
Ota kuitenkin ikäsi huomioon, joten muista syödä monipuolisesti, koska olet kuitenkin kasvuvaiheessa.
Älä ota turhaa stressiä. Pienillä muutoksilla paino lähtee laskuun.
Jos haluat kertoa tuntemuksiasi tai kaipaat zemppiä 17 vuotiaalta tytöltä tai mitä vaan niin voit laittaa sähköpostia minulle: [email protected] - Hihii tyttö
Oman ylipainon sain pois kun aloin käymään zumbassa 2krt/vk :) Sit tosin zumba tuli kalliiks kun aloin käymään salilla. Onneks salillakin on mahollisuus zumbata nykysin 2krt/vk ja edelleen se aivan ihana zumbaopettaja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584