Tilanne tyttöystävän kanssa

ihanhukkassa

Oon kaukosuhteessa. Nähdään jatkuvasti välimatkasta huolimatta, mutta nyt on ollut vähän rankempaa aikaa menossa ja epäilyksenikin heräsi, että onko tyttöystäväni mahdollisesti vaihtamassa sinne missä ruoho on vihreämpää. Tyttöystäväni kilahti yllättäen jo sovitusta asiasta uudestaan ja se herätti mua taas tähän päivään Silloin kun mä aloin tätä naista tapailemaan, niin mulla oli tietokoneen taustakuvana alaston naismalli.Tästä tyttöystäväni ei pitänyt yhtään ja teki siitä ison numeron, koska kukaan ei saa olla hänen tyttöystävänsä mielestä kauniimpi kuin hän. Se riita saatiin sitten tapailujemme alkuaikoina selvitettyä... tai niin ainakin käsitin, että kaikki on ok. Kuullostaa todella hullulta mutta mä menin ja alistuin ja poistin sen taustakuvankin.

No nyt on asia niin, että mä oon alkanut epäilemään hänen uskollisuuttaan. En vain tiedä kuinka mä tätä asiaa kysyisin häneltä niin, että saisin sellaisen vastauksen jota hän oikeasti ajattelee ja tarkoittaa. Toisinsanottuna en osaa puhua oikein hänen kanssaan? Viimeksi kun nähtiin niin mulla oli kauhea ahdistus yöllä kun hän jo nukkui. Mä näin kauheita painajaisia ja heräsin aamulla aikaisin, todella väsyneenä ja vihaisena. Olin sortunut lukemaan tyttöystäväni puhelimesta hänen saapuneita ja lähetettyjä viestejä. Löysin sieltä yhden viestin, joka mua eniten vitutti kaikista. Siinä mun tyttöystävä oli kirjoittanu jollekin tytölle, että on tulossa kaverinsa luo ja juuri sinä aikana se oli tulos mun luokse. Silloin mulla kiehahti. En vaan voinut käsittää, että mun piti noin se saada selville, koska olin kysynyt jo tuos hänelt aiemmin, että ollaanko me nyt hänestä kavereita vai ei ja vastaus oli kieltävä.

Mä olin niin vihainen herätessäni aamulla aikaisin siihen painajaiseen ja mun omaan tekoon (tuo tekstiviestien lukeminen) ja hänen piilotteluunsa, että olisin varmaan heittäny hänet pihalle kämpästäni jos en olis saanut puhua ystäväni kanssa, joka käski mun lopettaa dramaattisen käytökseni, rauhoittua ja puhua.

Mutta mitä mä puhun tyttöystäväni kanssa? Miten lähden tätä asiaa purkamaan, koska en voi mitenkään tai siis kehtaa myöntää sortuneeni käymään hänen puhelimellaan sillä välin kun hän nukkui??
Miten saisin selville hänen oikeat ajatuksensa??
Kiitos jo valmiiksi jos tähän hulluuteen on mitään neuvoa...

1

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdgdfg

Tunnusta, että kävit kyttäämässä sen puhelinta, koska ette te muuten saa puhuttua asioista kunnolla. Kysyt siltä tyttöystävältäsi, että mitäs v*tun peliä se pelaa sun selän takana etkä luovuta, ennen kun saat kunnon vastauksen. Niin minä tekisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4536
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      87
      4237
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3698
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3627
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      115
      2655
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2468
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2362
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2349
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2339
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2214
    Aihe