Muistaako joku, mitä Electrolux Time Manager maksoi uutena?
Electrolux Time Manager
5
1694
Vastaukset
- manimanager
Gigantissa tällä hetkellä 499.-
- Mimmi S.
Sitä saa siis edelleen!
Kiitos!
- Mimmi S.
Väärä tieto! Ei Gigantissa ole Electrolux Time Manager -pyykkikonetta. Jossain koneessa on Time Manager -toiminto, mutta se on eri asia.
Luulen, että Electrolux Time Manager -on ollut varsin kallis kone, sillä siinä on todella monipuoliset säätömahdollisuudet.
Olisi mukava tietää, mitä se on uutena maksanut. - Mimmi S.
Electrolux Time Manager on jokseenkin samannäköinen kuin tämä uudempi Electrolux.
http://www.tretti.fi/kodinkoneet/pyykinpesukoneet/edesta-taytettavat/electrolux-ewf147483w?utm_source=vertaa&utm_medium=cpc&utm_campaign=edesta-taytettavat-pesukoneet&utm_term=ewf147483w
Tämä maksaa 978 euroa, joten etsimäni kone todennäköisesti oli uutena samaa hintaluokkaa. Tämä tieto riittää minulle.
Olen käyttänyt jonkin aikaa töissä. Mainio kone. Voin suositella.- Mr K
Time Manager - toimintoa löytyy nykyisin 4 tai 8 portaisena sekä Et että Pt malleissa
hinnat alkaen jotauåin 499.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633