Jotain elokuva tai kirjoja jotka olisivat Harry Potterin,Twilightin,Varjojen kaupungin,Nälkäpelin,Tarusormusten herran ja Narnian tyylisiä. Olisi hyvä jos ne olisivat fantasia kirjoja/leffoja.
Vastaukset 4
- Lepinkäinen
Ursula K. Le Guinin Maameren Tarinat on yksi mun omista suosikeista.
- jotainnyvvaa
Percy Jackson -kirjasarja ja sitä jatkava Olympoksen sankarit -kirjasarja ovat mahtavia.
Hei FantasiaFriikki!
Esimerkiksi yksi kirja voisi olla Robin Hobb - Salamurhaajan oppipoika.
Stardust on fantasia elokuva ja siitä saatta löytyä myös kirja.
Terry Pratchet on yksi kirjailija jonka kirjat ovat suosittuja. Voisit myös kysyä kirjastovirkailijalta neuvoa! :)
Terveisin Nettisaapas!- Nimimerkki1
Minkä ikänen oot? Noi Robin Hobbin kirjat sopii ehkä lukiolaisille tai aikuisille, tai tietenkin menee nuoremmillekin jos tykkää. :) Ne on mun lemppareita, mutta luin ekan kerran joskus lukiossa. Tommosia pidempiä ja aikuisempaan makuun on myös esim. Game of Thrones ja sen jatko-osat, mistä pyörii tv-sarjakin.
Mutta jos oot vähän nuorempi, niin ootko lukenut Artemis Fowleja? Tykkäsin ite niistä tosi paljon yläasteella (ja vieläkin kyllä). Toinen lemppari on Taru ja Tarmo Väyrysen kuusosainen sarja, jonka eka osa taitaa olla Kuuman tuulen aika.
Onko teidän kirjastossa fantasiahyllyä? Meillä taitaa olla sekä nuorten fantasia että aikuisten fantasia erikseen. Ainakin nuorten fantasiasta oikeestaan kaikki, mihin oon tarttunut, on olleet hyviä! Aikuisten hyllystä on sit osunut pitkäveteisiäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493