morjens.kirjoitin tossa aikaisemmin dokumentti ohjelmasta mikä koski homoja ja lesboja venäjällä,ihan pahaa teki katsoa,viel kirkko ja poliisi mukana.nämä jotka inhosivat homoja ja lesboja houkuttelivat,nimenomaan homoja treffeille ja sit kun tää homo ilmestyi treffipaikalle,niin hänet porukalla hakattiin ja alistettiin ja yksi viel kuvasi tota nöyryytystä.kamalaa meininkiä ja tietysti poliisi ei tee mitään,vaik meil suomessa on ahdas mielisyyttä,niin toivottavasti ei tuohon suuntaan mennä.
oispa venäjällä kamalaa olla homoseksuaali
16
254
Vastaukset
- vbcvbcvb
Vaikka mentäisiinkin, niin ei lesboja kuitenkaan hakattaisi. Ilmeisesti naisen hakkaaminen on kuitenkin ylitsepääsemätöntä venäläisille homofobikoille. :D
- Rachmael
Niin, vittuakos sitä jostain miehistä, pääasia kun mulla lepsolla on kaikki OK..
Afrikan maissa lesboja ei myöskään hakata vastaavassa tilanteessa, mutta niitä "opetetaan" raiskaamalla. - fgdff
Rachmael kirjoitti:
Niin, vittuakos sitä jostain miehistä, pääasia kun mulla lepsolla on kaikki OK..
Afrikan maissa lesboja ei myöskään hakata vastaavassa tilanteessa, mutta niitä "opetetaan" raiskaamalla.Ihan samalla tavalla siellä raiskaillaan heteronaisiakin...
- pkfmr
Rachmael kirjoitti:
Afrikan maissa lesboja ei myöskään hakata vastaavassa tilanteessa, mutta niitä "opetetaan" raiskaamalla.Kiitos Lesbo
Terveisin Homomies. - gdsaqq
Rachmael kirjoitti:
Afrikan maissa lesboja ei myöskään hakata vastaavassa tilanteessa, mutta niitä "opetetaan" raiskaamalla.Kyllä on taas mielenvikaista populaa liikkellä.
- kdkfkekdkdkdk
Venäjällä on kamala tilanne. Kaikki homomiehet eivät kyllä välitä yhtään lesboista, mutta lesbojen ei kannata tehdä samaa heille.
- ryssienystävä
Muslimimaissa homon saa tappaa .
Ja näitä musuja on stadi täynnä.
Kohta täällä on vaarallisempaa kuin ryssissä. - assadascv
Äänestäkää vaan persuja, niin sama meno on pian täälläkin.
- lepakkopersuehdolla
Persuissa on paljon homoja.
- karatiina
Meneeköhän Suomessa samanlaiseksi?
- Leputtaja1
Totta kai menee, odotan että pääsen vankilaan! Tai että mut hakataan. On se kivaa olla leputtaja!
Huomaa sarkasmi
- nsndslnldsknhlkfhölk
Kyllähän ainakin keskimäärin homomiehet kärsii väkivallasta ja ihmisten vihamielisyydestä enemmän kuin lesbot, ainakin mitä olen huomannut. Siksi homomiehet varmaan useammin kaapissa. Venäjän tilanteesta en tiedä, mutta uskon vahvasti, että sielläkin väkivallasta kärsii eniten miehet.
Terveisin nainen- Vgrgrff
Niin ja kuka sitä väkivaltaa aiheuttaa? Miehet itse! Naisten ja miesten kokema väkivalta on erilaista, eivät miehet sitä koe enemmän. Miehille se on enemmän fyysistä hakkaamista, naisille seksuaalista. Miehet kummankin aiheuttamana.
- nsndslnldsknhlkfhölk
Vgrgrff kirjoitti:
Niin ja kuka sitä väkivaltaa aiheuttaa? Miehet itse! Naisten ja miesten kokema väkivalta on erilaista, eivät miehet sitä koe enemmän. Miehille se on enemmän fyysistä hakkaamista, naisille seksuaalista. Miehet kummankin aiheuttamana.
Osaavat naisetkin sitä väkivaltaa käyttää sekä toisiaan että miehiä kohtaan, enemmän henkistä ja huomaamatonta se.
- Rachmael
Vgrgrff kirjoitti:
Miksköhän sitte tänä vuonna ennätysmäärä ihania kukkaseppelepää-pasifisti naisia on hakenut armeijaan?
- Juoppomuija..
Huomasin taannoin kun oli päissäni yhdessä marketissa, niin höpisin randomisti muijille englanniksi, että pitääkö he pillun nuolemisesta. Yksi ainakin sano, että oon liian humalassa ja muutenkin mulle naureskeltiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910