Wordament peli, ei toimi enään.

koukussa1

Mikäköhän voi olla, kun tuo peli lopetti yht`äkkiä toiminnan. Ennen toimi moitteettomasti mun lumia 900:ssa. Nut ilmoittaa virhettä koko ajan :-(

10

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unipeliä kaipaava

Sama juttu lumia 920

• Wordament

Joo sama juttu täälläkin. Lumia 920 luurina. Toimi vielä lauantaina ja alkoi jumittaa sunnuntaina.

Kaikki temput koitettu (aika-asetukseksien säätäminen, xbox palvelu päälle-pois, langaton verkko päälle-pois, xbox salasanan vaihto, puhelimen sammutus yli 10sek ajaksi, hard reset, ohjelman poisto ja uudelleen asennus) ja mikään ei auta.

Lähetin tuonne supportiin just viestin. Katotaan mitä vastaavat (ja milloin) :)

• Äzzä

Joo mulla sama. Lauantaina toimi, sunnuntain ei. Mulla kans lumia 900. Mäkin tein vaikka mitä kikkoja, mut ei vaan toimi!!!

• peluri4

Mullakin nyt jo pari pv sama juttu ja puhelin on Lumia 825. Hyvä jos muillaki tökkii, kun pelkäsin, että oon tehnyt jotain peruuttamatonta itse =)

• ihan koukussa

Täällä lumia 620 ja eilen lakkaa toimimasta. Ja kyllä ottaa pannuun...

• Porkycarrot9

1. Mene osoitteeseen www.xbox.com
      2. Paina suurennuslasin oikealta puolelta niita kolmea viivaa jotka ovat päällekkäin.
      3. Kirjaudu sisään windows live tunnuksilla
      4. Paina Toiminta ja paina sieltä wordament
      5. Salli pelisignaali
      6. Kun olet sallinut pelisignaaliin mene puhelimen peleihin ja käynnistä wordament (Tämä toimi ainakin minulla)

• wordament pelaaja

Lumia 800 mallilla ainaskin toimi tämä kiitos porkycarrot :)

• Zaraxxxxxxx

Itselläni ei Toiminta-kohdassa näy Wordamentia :(.

• Wordament

Moi,

eilen illalla alkoi toimimaan! Ja nyt äsken kokeilin, niin toimii vieläkin :D

...Ilmeisesti joku tilapäinen häiriö ollut tuolla.

• hiii hoo

JEEEE nyt toimii. Ihan itsestään alkoi mulla toimimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2488
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      62
      2242
    3. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      48
      2076
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      210
      1738
    5. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1650
    6. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      21
      1645
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      89
      1447
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      17
      1437
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1380
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1364
    Aihe