Mikäköhän voi olla, kun tuo peli lopetti yht`äkkiä toiminnan. Ennen toimi moitteettomasti mun lumia 900:ssa. Nut ilmoittaa virhettä koko ajan :-(
Wordament peli, ei toimi enään.
10
1390
Vastaukset
- unipeliä kaipaava
Sama juttu lumia 920
- Wordament
Joo sama juttu täälläkin. Lumia 920 luurina. Toimi vielä lauantaina ja alkoi jumittaa sunnuntaina.
Kaikki temput koitettu (aika-asetukseksien säätäminen, xbox palvelu päälle-pois, langaton verkko päälle-pois, xbox salasanan vaihto, puhelimen sammutus yli 10sek ajaksi, hard reset, ohjelman poisto ja uudelleen asennus) ja mikään ei auta.
Lähetin tuonne supportiin just viestin. Katotaan mitä vastaavat (ja milloin) :) - Äzzä
Joo mulla sama. Lauantaina toimi, sunnuntain ei. Mulla kans lumia 900. Mäkin tein vaikka mitä kikkoja, mut ei vaan toimi!!!
- peluri4
Mullakin nyt jo pari pv sama juttu ja puhelin on Lumia 825. Hyvä jos muillaki tökkii, kun pelkäsin, että oon tehnyt jotain peruuttamatonta itse =)
- ihan koukussa
Täällä lumia 620 ja eilen lakkaa toimimasta. Ja kyllä ottaa pannuun...
- Porkycarrot9
1. Mene osoitteeseen www.xbox.com
2. Paina suurennuslasin oikealta puolelta niita kolmea viivaa jotka ovat päällekkäin.
3. Kirjaudu sisään windows live tunnuksilla
4. Paina Toiminta ja paina sieltä wordament
5. Salli pelisignaali
6. Kun olet sallinut pelisignaaliin mene puhelimen peleihin ja käynnistä wordament (Tämä toimi ainakin minulla)- wordament pelaaja
Lumia 800 mallilla ainaskin toimi tämä kiitos porkycarrot :)
- Zaraxxxxxxx
Itselläni ei Toiminta-kohdassa näy Wordamentia :(.
- Wordament
Moi,
eilen illalla alkoi toimimaan! Ja nyt äsken kokeilin, niin toimii vieläkin :D
...Ilmeisesti joku tilapäinen häiriö ollut tuolla. - hiii hoo
JEEEE nyt toimii. Ihan itsestään alkoi mulla toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409