Ekan kerran elämässäni lähdössä matkalle näin nuorena.
Lufthansa HKI-Munchen ja samalla yhtiöllä Ateenaan. Odotusaikaa 40 minsaa.
Oon ymmärtänyt että mun ei tarvi sitten tullin läpi juosta, vaan voin suoraan kävellä terminaalissa uuteen koneeseen. Saan kai jonkinlaisen matkalipun tätä varten.
On tämä jännää!.
Siis tarviiko ravata tullin läpi jne, vai pääsenkö helpolla? :)
Koneenvaihto
3
301
Vastaukset 3
- MUCrulz
Koska vaihtosi on Münchenissa Lufthansalla ja Schengenin sisällä, niin jatkolentosi lähtee samasta terminaalista ja samasta kerroksesta, eikä välissä ole mitään passi-, tulli- tai turvatarkastusta. Eli saat Helsingissä tarkastuskortin myös jatkolennollesi. Kun saavut Müncheniin, tarkistat näyttötaulusta jatkolennon portin, vaikka Helsingissä saamassasi tarkastuskortissa saattaa olla joku arvaus siitä, mutta portti on saattanut ensimmäisen lennon aikana muuttua. Sen jälkeen seuraat kentällä opasteita portillesi. München on vielä niinkin isoksi kentäksi hyvin simppeli, koska kaikki portit ovat terminaalirakennuksen yhdellä sivulla rinnakkain. Lufthansan Schengen portit ovat numeroitu G ja numero järjestyksessä, joten aika mahdotonta eksyä.
- Jos ajoissa
Jo vain toimii, sellainen 15 min riittää portille kuin portille em. ehdoilla.
- kokeilut1
Taidat puhua kakkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1141502Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois208768Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!33720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 69702
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59565Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551- 76551