IE8

IE8 XP

Tänään näytti posti herjaavan että uudistuksen jälkeen ei toimi Internet Explorer 8 ja kehoitus päivittämään versio. Loppuu postin käytty sitten tähän uudistukseen.

Ei teillä sitten tullut mieleen että useat käyttäjät eivät itse vastaa tietojärjestelmistään eivätkä voi tehdä mitään päivityksiä itse. WinXP on käytössä vielä monessa paikassa ja vastoin huhuja kaiken tuen loppumisesta, se ei pidä paikkaansa. Yrityksille on täysin mahdollista jatkaa XP:n käyttöä kunhan siitä vain maksaa Microsoftille riittävästi.

IE8 pitäisi siis toimia myös uudistuksen jälkeen. Vähintäänkin vuoden tai pari.

6

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisaalta on olemassa portable selaimia jotka asennetaan esim usb tikulle. Näitä voi käyttää usein ilman JV tunnuksia ja samalla nettisivujen tuki pysyy hyvänä kun käyttää aina tuoreinta selainversiota.

Samalla käyttäjän tietoturva paranee selaimen osalta.

• Tietoturvaa

On myös työpaikkoja jossa mitään tikkuja ei koneisiin työnnetä. Vielä parempi tietoturva.

• Tietoturvaa kirjoitti:

On myös työpaikkoja jossa mitään tikkuja ei koneisiin työnnetä. Vielä parempi tietoturva.

Sekään ei välttämättä ole este sillä usein portable selain toimii suoraan kun sen zip kansion purkaa esim latauskansioon.

• VirtuaaliVillen IE8
        vapunen kirjoitti:

Sekään ei välttämättä ole este sillä usein portable selain toimii suoraan kun sen zip kansion purkaa esim latauskansioon.

Luuletko että työpaikan koneeseen voi itse ladata tiedostoja tai edes purkaa zipeja. Jos voi, niin tietoturvasta on turha puhua mitään.

Ja vielä kun nettiselain pyörii jossain virtuaalimasiinassa palvelimella joka tuhoutuu automaattisesti aina kun selaimen sulkee, on turha pyytää käyttäjää päivittämään selainta. Mistään portablesta tikusta nyt puhumattakaan.

Kiitos vikistä, mutta se ei auta itse ongelmaan.

• VirtuaaliVillen IE8 kirjoitti:

Luuletko että työpaikan koneeseen voi itse ladata tiedostoja tai edes purkaa zipeja. Jos voi, niin tietoturvasta on turha puhua mitään.

Ja vielä kun nettiselain pyörii jossain virtuaalimasiinassa palvelimella joka tuhoutuu automaattisesti aina kun selaimen sulkee, on turha pyytää käyttäjää päivittämään selainta. Mistään portablesta tikusta nyt puhumattakaan.

Kiitos vikistä, mutta se ei auta itse ongelmaan.

Riippuu työpaikasta ja käyttäjätili säädöistä/it tuesta mutta usein pystyy.

IE8 selaimen tuki loppuu jo keväällä joten pikkuhiljaa nettisivut lopettavat sen tukemisen.

• afsd

No onhan se hyvä, että vihdoinkin tulee joku syy teikäläisellekin luopua postilaatikosta, jossa ei muuta olekaan kuin vikaa vikaa vikaa vi-vi-vikaa....

Jonkinlainen masokisti kai pitää olla, että on tähän asti viitsinyt suomi24-postia käyttää, vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3161
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe