IE8

IE8 XP

Tänään näytti posti herjaavan että uudistuksen jälkeen ei toimi Internet Explorer 8 ja kehoitus päivittämään versio. Loppuu postin käytty sitten tähän uudistukseen.

Ei teillä sitten tullut mieleen että useat käyttäjät eivät itse vastaa tietojärjestelmistään eivätkä voi tehdä mitään päivityksiä itse. WinXP on käytössä vielä monessa paikassa ja vastoin huhuja kaiken tuen loppumisesta, se ei pidä paikkaansa. Yrityksille on täysin mahdollista jatkaa XP:n käyttöä kunhan siitä vain maksaa Microsoftille riittävästi.

IE8 pitäisi siis toimia myös uudistuksen jälkeen. Vähintäänkin vuoden tai pari.

6

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisaalta on olemassa portable selaimia jotka asennetaan esim usb tikulle. Näitä voi käyttää usein ilman JV tunnuksia ja samalla nettisivujen tuki pysyy hyvänä kun käyttää aina tuoreinta selainversiota.

Samalla käyttäjän tietoturva paranee selaimen osalta.

• Tietoturvaa

On myös työpaikkoja jossa mitään tikkuja ei koneisiin työnnetä. Vielä parempi tietoturva.

• Tietoturvaa kirjoitti:

On myös työpaikkoja jossa mitään tikkuja ei koneisiin työnnetä. Vielä parempi tietoturva.

Sekään ei välttämättä ole este sillä usein portable selain toimii suoraan kun sen zip kansion purkaa esim latauskansioon.

• VirtuaaliVillen IE8
        vapunen kirjoitti:

Sekään ei välttämättä ole este sillä usein portable selain toimii suoraan kun sen zip kansion purkaa esim latauskansioon.

Luuletko että työpaikan koneeseen voi itse ladata tiedostoja tai edes purkaa zipeja. Jos voi, niin tietoturvasta on turha puhua mitään.

Ja vielä kun nettiselain pyörii jossain virtuaalimasiinassa palvelimella joka tuhoutuu automaattisesti aina kun selaimen sulkee, on turha pyytää käyttäjää päivittämään selainta. Mistään portablesta tikusta nyt puhumattakaan.

Kiitos vikistä, mutta se ei auta itse ongelmaan.

• VirtuaaliVillen IE8 kirjoitti:

Luuletko että työpaikan koneeseen voi itse ladata tiedostoja tai edes purkaa zipeja. Jos voi, niin tietoturvasta on turha puhua mitään.

Ja vielä kun nettiselain pyörii jossain virtuaalimasiinassa palvelimella joka tuhoutuu automaattisesti aina kun selaimen sulkee, on turha pyytää käyttäjää päivittämään selainta. Mistään portablesta tikusta nyt puhumattakaan.

Kiitos vikistä, mutta se ei auta itse ongelmaan.

Riippuu työpaikasta ja käyttäjätili säädöistä/it tuesta mutta usein pystyy.

IE8 selaimen tuki loppuu jo keväällä joten pikkuhiljaa nettisivut lopettavat sen tukemisen.

• afsd

No onhan se hyvä, että vihdoinkin tulee joku syy teikäläisellekin luopua postilaatikosta, jossa ei muuta olekaan kuin vikaa vikaa vikaa vi-vi-vikaa....

Jonkinlainen masokisti kai pitää olla, että on tähän asti viitsinyt suomi24-postia käyttää, vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9698
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5462
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5075
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4747
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      189
      2268
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2175
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1789
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1498
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21