miehet rumia

nykynainen

Miksi suomalaiset miehet on niin rumia? Melkein jokaisella on iso pallomaha, niin kuin olisi viimeisillään raskaana. Vaatetus on ykstoikkonen ja joltain menneiltä vuosikymmeniltä. housun kaulukset ylettää kainaloihin tai roikkuvat pallomahan alla. Hiukset roikkuvat epäsiisteinä tai ne on vedetty kaljun yli karsealla tavalla. Koko kaljukin on parempi kuin edellinen, jopa seksikäs. Sitten vielä haju, suomalainen mies ei huolehdi hygieniastaan, haju on luontaantyöntävää. Ei ihme että niitä peräkammarin poikia riittää, tanssilavat näyttää millainen on suomalainen nykymies, ne jotka jää sinne seinälle odottelemaan.

8

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

Saitko sukupuolitaudin yhden illan suhteesta, kun noin vaahtoat?

• Hola holaa

No joo olen 28v suomalainen mies. Pidän itsestäni huolta. Kilpaurheilua. Ja katson syömiset fiksusti. Välillä vedän 25 kaljaa toki ja sikailen baarissa:) mutta kroppa on tikissä. Pelkkää lihasta eikä juurikaan rasvaa. Nautin siitä että näytän hyvältä. Myös tämän takia olen itsevarma ja menestyn hyvin töissä. Olen sitä mieltä että esim baareissa niin semmosissa pintaliito/nuoriso paikoissa ninku esim hki namu jne vastaavat on kyllä lähinnä itsestään edes jonkin verran huoltapitävää miestä ja naista. Siellä näkee todella että miehillä on rintalihakset hauikset..vatsa ja perse kunnossa..hiukset kondiksessa ja pukeutuminen kunnossa. Jossain kyläkapakoissa on sitten ne läskit kaljamahat nurkassa:) kyllä stadin yökerhoissa monet tyypit jotka reenaa on ihan selvinpäinkin ja aamulla kun läski siiderivalas potee krapulaa niin tää kaveri menee juoksee intervalleja vesisateeseen. Ihminen on onnellisimmillaan hyväkuntoisena/hoikkana..enkä puhu mistää anorektikoista kun lihavat yleensä tämän sanan hoikka ja hyväkuntoinen kääntävät järjestäen anorektikoksi.

• ..........
    • Cm 77

Ja sitten nämä suomimiehet suu vaahdoten vaativat vierelleen missimittaista ja -näköistä daamia.

• totta.....

Kyllähän noilla tanssilattioille näkyy enemmän naispuolisia siiderivalaita, kun kaljaa kittaavia rekkakuskeja. Ja mikä parasta nämä siiderivalaat luulevat olevansa kännissä oikeita prinsessaruususia:D. Mukava joutua sellaiset piirittämäksiXD

• Haluaisn pyöreän tyttöystävän jolla olisi pehmeä pallomaha :)

• viskaus

Minulla on iso molo ja sen pitäs riittää kelletahansa naiselle. Mutta mitään ylipainoisia matameja mä en ota kotiini.

• 85 kiloinen mies

Sori mut olen vähän laiska vaan enkä jaksa treenata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1571
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      981
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      866
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      754
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      750
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      339
      694
    9. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      686
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      684
    Aihe