kauhistus

mies ja nainen

jumala loi miehen sen jälkeen hän loi naisen miehelle ei toista naista ottaka hyvät naiset mies ja menkää naimisiin niin teette oikein on jumalan luomis työn vastaista että nainen on kiinnostunut toisesta naisesta

8

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieletön uskovainen

      hakeudu hoitoon

    • bi ja ylpeä siitä

      Heeeeeeetkinen... Sen verran ku uskonnon tunnilla olin hereillä, mulle sanottiin, että jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen joten jumalan on pakko oltava lesbo, homo, bi ja trans. Joten piäppä suus kii!!!

    • Lesposti

      Jumala sanoi: "Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan". Johan siitä tyhmäkin tajuaa, että lesbous on se hyväksytty juttu.

    • amazinggrace

      vaikea tehdä niinkuin jumala käskee, kun ei ole ikinä oppinut uskomaan satukirjoihin, kuten raamattuun. En minä joulupukkiakaan tottele.

      Sitäpaitsi, miestä on tullut kyllä kokeiltua, vain todetakseni, että jos haluan jotain tasoa elämääni, valitsen naisen.

    • siunausta

      Itse asiassa Raamatussa sanotaan: " älköön kukaan mihenpuoli yhtykö miehenpuoleen, niin kuin naisen kanssa yhdytään, koska se olisi Jumalalle kauhistuttava teko" ja melkein heti perään: "Älköön kukaan naisenpuoli yhtykö eläimeen...jne." Jos ruvetaan Raamattua kirjaimellisesti tulkitsemaan, niin lesbot ja eläimiinsekaantujamiehet on ok! Itse kristittynä uskovaisena voin sanoo, että Raamattu on hyvä ohjenuora, mutta n. 90 prosenttia ei kuulu nykypäivään! Sitä paitsi täytyy muistaa, että Jeesus ei koskaan kirjottanu sanaakaan, vaan sen teoista on kirjotettu! Jokainen tulkitkoon omalla ta vallaan. Mun mielestä rakkauden kaksoiskäsky menee: "Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi". Siinä ei sanota, että: "Rakastan Jumalaa yli kaiken ja heterot rakastakoot toisiaan ja homot joutaa roviolle". Herran rauhaa kaikille ja muistakaa että suurin osa meistä uskovaisista on ihan normiihmisiä, eikä mitään homofoobikkopaskoja

      • rthhdfjk

        Kiitos! Sun kommentti sai mun uskon uskovaisiin palautumaan!


      • kullankallis
        rthhdfjk kirjoitti:

        Kiitos! Sun kommentti sai mun uskon uskovaisiin palautumaan!

        Samoin! Kaikki ei olenkaan Päivi Räsäsiä!


    • Oikolukija

      Me kaikki olemme (kuulemma) Jumalan luomia... joten sillä taitaa sitten olla aika iso keho?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7651
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4566
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3211
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      357
      1485
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe