1960-luvun traktoreissa ei ole venttilivarren kumeja ollenkaan?
Onko tosi?
11
536
Vastaukset
- Maanilveilijä
Joo eipä ole, kyllä venttiilinvarsi oli messingistä, ainakin jos traktorin renkaista on puhe.
- Piikkipyörä
Olisit vaan laittanut nimimerkiksesi maanviljelijä. Kyllä sinut siitä jo olisi arvannut veronmaksajien rahoilla loisivaksi ilveilijäksi.
- syytinkiläinen.
Nuorempana tuli kyllä käytettyä kumia, mutta iän mukana tuo tapa on jääny.
- Turki hihaan vaan...
Olisipa isäsi käyttänyt kumia, kun sinut pani alulle.
- Mahtavaa
Ei ainakaan omassa 35 Verkussa ollut venttiilinvarren kumeja kun uudet venttiilit sinne laitoin aikoinaan. Öljyä menee määränsä läpi sieltä ilman tiivistystä.
- Maanilveilijä
"Kummeilla on suuri vastuu", sanoi pappikin lapsen ristiäisissä. Lapsen isä siihen: "Kyllä ,kun täytyy kannatella koko auto paino":
- syytinkiläinen.
>Olisipa isäsi käyttänyt kumia, kun sinut pani alulle. <
Mistä tiedät, että isälläsi oli varmasti ehjä kumi?.
- Maanilveiljä
Oon aatellu kuule aivan samaa, mutta kun satuun sisarussarjan ekaksi ja muut olikin flikkoja. Olis ollu aivan mukava syntyä muorin ja faarin iltatähdeksi, niin sais vieläkin mojovat nuoren viljelijän tuet. Se on kuule tämä elämä sellaasta, jotta "Nallekarkit" ei mee koskaa eikä millää tasan. Olsin jo ittekki iän puolesta syytinkiläänen, muttei huvita yhtää jouten olo. Taaski vain pitää tukipaperit täyttää ja jättää, jotta loppuvuonna olis leivänpäällä muutakin kuin ylähuuli. Kyllä kortistoraha tulis palio helepommin, sais vain makoilla ja nostaa rahat tililtä.
- Eipä sit kovetu?
Miten tuo vastaa avauksen kysymykseen?
Ketjussa ei ole kuin yksi asiallinen vastaus. Eikä se ole sinun.
- Maanilveilijä
Asiallisuuteen tai asiattomuuteen en ota kantaa. Mutta ei kannata kysyä liian yksinkertaista asiaa, voipi saada vieläkin yksinkertaisemman vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445840
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253606Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222835- 472518
- 302011
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2641867Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt501816Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä211657- 331600
- 281560