Mistähän johtuu että suupielet on auki kokoajan. ja huulet ihan kuivat. Joutuu laittamaan huulirasvaa kokoajan. viikon verran oli suupielet vähän paremmat ja nyt taas koskee kun suuta aukasee. ja ne on pikkasen punertavat nuo suupielet.
Olen syönyt jo kuukauden (ylikin) omega 3, piimax biotiini (hiuksien ja ihon takia), monivitamiinia ja b-vitamiinia. Sekä nyt on rauta myös.
Voiko joku noista aiheuttaa tuon suupielen aukeamisen?
suupielet auki
10
2030
Vastaukset
- D3 öljyssä
Sinkki ja D3-vitamiini
- aloittaja1
tarkoitatko että sinkki ja D3 vitamiini aiheuttaa suupielen aukeamisen? Vaiko että pitäisi alkaa syödä noita?
- reilulusti
Ota sinkki- ja D3-lisä purkista
- siinä se
suupileeten haavaumaa aiheuttaa
vaahtoava hammastahna
suuvesi
allergia ruoka-aineelle
biotiini ei kasvata hiuksii eikä kynsii
http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm#Piimax_C__biotiini
panosta ruokavalioon ja purkista
c
D
Omega 3
Magnesium - aloittaja1
ok. Eli vitamiini ostoksille siis :D Tuntuu että en muuta syökkää ku pillereitä :D
Biotiinistä, ei ehkä kasvata kynsiä tai hiuksia, mutta kyllä miulle on tuo toiminu sillee että hiukset on terveemmät ja kynnet ei katkee niin helposti ku ennen jne. Että kyllä siitä miulle jotain hyötyä on :) - sama vaiva....
hei, minulla itselläni on usein suunpieli tai molemmat auki. Apteekissa ne suosittelivat minulle daktacort voidetta aamulla ja illalla laittamaan, Sillä olen saanut hoidettua ne kuntoon. Daktacort on hiivasieni voide.
Yleensä jos suunpielet aukeaa on B-vitamiinin puutos, mutta sinä näytät syövän B-vitamiinia.- ENSIMMÄISENÄ.
pese, >huuhtele< ainakin viikko pari puhtaalla vedellä ruokailun jälkeen ja kuivaa puhtaaseen kankaaseen, ei nenäliinaan, ei wc paperiin.
ensin järkee kuin jotain suosituksia=pillereitä arpomalla suuhun, se on kallista ja tyhmää. - ENSIMMÄISENÄ-
ENSIMMÄISENÄ. kirjoitti:
pese, >huuhtele< ainakin viikko pari puhtaalla vedellä ruokailun jälkeen ja kuivaa puhtaaseen kankaaseen, ei nenäliinaan, ei wc paperiin.
ensin järkee kuin jotain suosituksia=pillereitä arpomalla suuhun, se on kallista ja tyhmää.minulla oli muuten 2 huulirasvaa, toinen töissä ja toinen kotona, aina vaan paheni suupielenhalkeilu, kunnes huomasin että toinen rasvamerkki ei todella sopinut,
eli
käytä yhtä merkkiä kerrellaan ja pitkässä käytössä tulee allerkiseksi,
aivan kuten hiusväreillekin.
- 3+3
Ei huulirasvaa.
- suomineitonen
Bepanthen -voiteella paranee hyvin, ainakin minulla parani.
Ilmeisesti oli B-vitamiinin puutosta,
olen kuullut että myös hiiva voisi aiheuttaa suupielen haavoja??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999