Mistähän johtuu että suupielet on auki kokoajan. ja huulet ihan kuivat. Joutuu laittamaan huulirasvaa kokoajan. viikon verran oli suupielet vähän paremmat ja nyt taas koskee kun suuta aukasee. ja ne on pikkasen punertavat nuo suupielet.
Olen syönyt jo kuukauden (ylikin) omega 3, piimax biotiini (hiuksien ja ihon takia), monivitamiinia ja b-vitamiinia. Sekä nyt on rauta myös.
Voiko joku noista aiheuttaa tuon suupielen aukeamisen?
suupielet auki
10
2520
Vastaukset
- D3 öljyssä
Sinkki ja D3-vitamiini
- aloittaja1
tarkoitatko että sinkki ja D3 vitamiini aiheuttaa suupielen aukeamisen? Vaiko että pitäisi alkaa syödä noita?
- reilulusti
Ota sinkki- ja D3-lisä purkista
- siinä se
suupileeten haavaumaa aiheuttaa
vaahtoava hammastahna
suuvesi
allergia ruoka-aineelle
biotiini ei kasvata hiuksii eikä kynsii
http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm#Piimax_C__biotiini
panosta ruokavalioon ja purkista
c
D
Omega 3
Magnesium - aloittaja1
ok. Eli vitamiini ostoksille siis :D Tuntuu että en muuta syökkää ku pillereitä :D
Biotiinistä, ei ehkä kasvata kynsiä tai hiuksia, mutta kyllä miulle on tuo toiminu sillee että hiukset on terveemmät ja kynnet ei katkee niin helposti ku ennen jne. Että kyllä siitä miulle jotain hyötyä on :) - sama vaiva....
hei, minulla itselläni on usein suunpieli tai molemmat auki. Apteekissa ne suosittelivat minulle daktacort voidetta aamulla ja illalla laittamaan, Sillä olen saanut hoidettua ne kuntoon. Daktacort on hiivasieni voide.
Yleensä jos suunpielet aukeaa on B-vitamiinin puutos, mutta sinä näytät syövän B-vitamiinia.- ENSIMMÄISENÄ.
pese, >huuhtele< ainakin viikko pari puhtaalla vedellä ruokailun jälkeen ja kuivaa puhtaaseen kankaaseen, ei nenäliinaan, ei wc paperiin.
ensin järkee kuin jotain suosituksia=pillereitä arpomalla suuhun, se on kallista ja tyhmää. - ENSIMMÄISENÄ-
ENSIMMÄISENÄ. kirjoitti:
pese, >huuhtele< ainakin viikko pari puhtaalla vedellä ruokailun jälkeen ja kuivaa puhtaaseen kankaaseen, ei nenäliinaan, ei wc paperiin.
ensin järkee kuin jotain suosituksia=pillereitä arpomalla suuhun, se on kallista ja tyhmää.minulla oli muuten 2 huulirasvaa, toinen töissä ja toinen kotona, aina vaan paheni suupielenhalkeilu, kunnes huomasin että toinen rasvamerkki ei todella sopinut,
eli
käytä yhtä merkkiä kerrellaan ja pitkässä käytössä tulee allerkiseksi,
aivan kuten hiusväreillekin.
- 3+3
Ei huulirasvaa.
- suomineitonen
Bepanthen -voiteella paranee hyvin, ainakin minulla parani.
Ilmeisesti oli B-vitamiinin puutosta,
olen kuullut että myös hiiva voisi aiheuttaa suupielen haavoja??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740