olkaamme onnellisia siitä että kohta ketään ei saa palkkaa eikä ketään palkata koska orjan sa ilmaiseksi.
Meistä tehdään orjia
12
139
Vastaukset
- taloustuho
Kadee äänestää Demareita, Kokkareita ja Kepua.
- Töihin, ei kiitos
Älä jauha paskaa, ei todellakaan orjatöihin joudu jos ei halua. Jos sellaista ehdottavat niin sanon että haistakaa vittu, en ikinä mene. Vuokran maksavat täysimääräisesti, samoin sähkön. Käteen jäävästä toimeentulotuesta voivat vähentää max. 40% mutta ei tunnu missään koska elän naisten siivellä.
- 6565
Ihanaa, osallistuva sosiaali turva tulee.
Siitä ei pääse luistamaan, vaitoehtona on olla ilman tukia.
EU:n ei kannata lähteä itkemään, tämä on jo totuutta joissakin EU maissa.
Tämä poistaa lusmut järjestelmästä, veronmaksajana maksan mielummin vähän enemmän että kaikki osallistuvat.- Byro B
Vai pitääkö maksaa paljon enemmän, että saadaan kaikki osallistumaan?
Vaikka jokin arvauskeskuksen aulaemännän paikka? Työtön tekee 2h*4hlöä*5pv/vk = 40 työtöntä kukin siis 2h/vk. Heille maksetaan matkat ja vähintään jokin essu eteen, ettei vaatteet likaannu tai vaateraha omien vaatteiden käytöstä. Ja jonkun lapsi tarvii kunnallisen hoitopaikan!
Ja sitten joku näistä on sairas t jonkun lapsi on sairas, ilmoitus työohjaajalle ja lääkäriin lappua hakemaan. Pöpöt leviävät tehokkaasti ja niin työssäolijatkin sairastaa enemmän. Kyllä se työttömyys työllistää! Ainakin lääkäreitä.
Ite en saa sossusta mitään enkä vielä edes kelasta. Takana on yli 20v työuraa.
Kiva, ett joku haluaa maksaa enemmän työllistämisestä, se on tarpeen. Vai pitäisikö sittenkin vapauttaa se vapaaehtoistyö? Sen sijaan, ett parin tunnin v.e.työ vie viikkojen työmarkkinatuen. - 167-176
"veronmaksajana maksan mielummin vähän enemmän"
Voi olla että "vähän" ei riitä. Kun tuon typerän idean hintalappu selviää niin homma kuivuu siihen, minkään valtion rahat ei riitä kaikkien työttömien orjuuttamiseen.
Jo nyt salataan noiden "aktivointitoimien" kustannukset ja varsinkin tulokset kun ne ovat kaikkea muuta mitä on tarkoitettu.
Nyt maaliskuussa pitäisi tulla tuon työryhmän tulokset. Siinä oli yhtenä tavoitteena rahoituksen selvittäminen, sitä mielenkiinnolla odotan kuinka homma saadaan väärillä laskelmilla näyttämään halvemmalta tai jopa tuottoisalta.
- 9 €/pv
http://fifi.voima.fi/tiedostot/Osallistavan_sosiaaliturvan_toimeenpano_luonnos1_251013.pdf
Parpon (SDP) ja Risikon (Kok.) johdolla suomalaisista tulee orjia yhdeksän euron päiväpalkalla. - PeliEriMies_76
Tulee orjia joo. Joistakin tulee, joistakin ei.
Kannattaa tehdä jotain pas.katyötä viikko tai kaksi vuodessa tai jotain, niin eivät laita ilmaistöihin.
Ite teen keikkaa 4-5 kk vuodessa, tienaan noin 3400e bruttoa kuukaudessa. Loput olen työttömänä ansiosidonnaisella, joka on 1900e kuuakudessa.
EI ole karensseja tai muuta pa.skaa. Työttömyyspäivät juoksee hyvin, koska tämä työ ei ole ALAKOHTAISTA TYÖTÄ minulle.
Kandee siis kouluttaa itelleen mitkä tahansa IT-alan paperit ja vaatia työkkärissä vain päätoimista työsuhdetta yli 4000e palkalla, homma toimii.
Olen vähän kuin pokerinpelaaja. Lyön panokseksi 4000e/kk, ja jos ei maksajia löydy, työkkäri luovuttaa korttinsa eikä ikinä kiistä mitään työttömän etuja ja tuloja.
Sitten menen tekee keikkaa,väännän hurjana 3400e/kk sen muutaman kuukauden ja ansiosidonnainen juoksee 500 päivää....
Nyt ne vielä helpotti ansiosidonnaisen ehtoja 1.1.2014 lähtien. Ennen piti olla 34 työssäoloviikkoa 28 kuukauden aikana, nykyään riittää jo 26 viikkoa ni ehto täyttyy.
Sitten jo 2010 tuli sääntö että ulkomaanmatkailua ei työkkäri enää kyttää, mä meen usein Thaimaahan.
Anteeksi, mun on pakko tunnustaa että olen perso naiskauneudelle. Siellä thaimaassa otan hyvin usein "blowjob naturale", siis sellaisia suujuttuja naistne kaa. Maksaa muutaman euron..... anteeksi, mun pahe on se että pidän siitä kovin....
Ei ne työttömän asiat ole aina niin huonosti Suomessa ;)
Toki jos on kielitaidoton,nyhvö ja ei tiedä mistä naruista vetää,EIKÄ osaa pitää puoliaan ni voi joutua 9 euron töihin, ja muutenkin tekemään elämässä kaikkea epämukavaa, ....IHAN VARMAAN JOUTUU HYVÄKSIKÄYTETYKSI !- Juurikin näin
Onhan ne Thaikkulan ladyboyt selkeästi suomalaisiin "kanssasisariin" verrattuna laadukkaampia...
- PeliEriMies_76
Juurikin näin kirjoitti:
Onhan ne Thaikkulan ladyboyt selkeästi suomalaisiin "kanssasisariin" verrattuna laadukkaampia...
Sulla "Juurikin näni" on varmaan kokemusta ladyboysta kun niitä hehkutat.
Kiva niin,makunsa kullakin ja oikeus nauttia seksuaalisuudesta kullekin vähemmistölle.
Itse tykkään naisista, olen niin umpihetero.Nuorista ja vanhoista, niin eurooppalaisista kuin aasialaisista.Afrikkalaiset naiset ei mus sytytä.
Thaimaassa se työnteko ja ahkeruus on ihmisillä verissä. Myös jos suikkaria alkavat opettelmaan todenteolla niin kyllä ne aika hyväksi kehttyvät. Paras suikkari kuitenkin allekirjoittaneella Vietnamissa :).
- fdgfddhfghg
Sama suomeksi: Olkaamme onnellisia siitä, että kohta kukaan ei saa palkkaa eikä ketään palkata, koska orjan saa ilmaiseksi.
- PeliEriMies_76
Kakat tuli housuun...minä liioittelin.
Käteen olen VAIN ottanut.- ArvaaSieKuka
Äläpäs raukka kirjoittele toisten nimillä...
Puhu vaan omasta runkkaamisesta, vai ahdistaako kateus niin lujana ?
Ehkä se kateus voittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030