Onko ketään ollut lomailemassa Nazarin matkalla hotelli Sueno Sidessä huhtikuussa. Itse olemme sinne nyt lähdössä. Lueskelin noita kommentteja joltakin palstalta ja tulikohan tehtyä virheliike?
Sueno Side huhtikuussa
7
241
Vastaukset
- March
Miksi epäilet tehneesi virheliikkeen ?
- March
Harkitsen nimittäin myös itse reissua sinne huhtikuussa, joten olisi kiva kuulla miksi epäilet valintaasi ?
- siellä käänyt
vuosi sitten toukokuun alussa olimme kyseisessä hotellissa. hotelli oli kyllä meidän mielestä aivan loistava.lämmintäkin riitti yli 30 jokapäivälle.altaissa tarkeni lillua mutta meri oli vielä vähän viileää.kaikinpuolin aivan ihana paikka voi mennä uudelleenkin..
- April2
Lähinnä sitä ajattelin, että kuinka paljon siellä on loppujen lopuksi mitään auki vielä huhtikuussa. Esim. jossain oli, että tämä Side Street, josta saa pitkin päivää välipalaa yms., oli ollut vain yhden kerran viikolla auki. Liukumäkiä oli vielä kiinni. Paikkoja remontointiin. Tai toivottavasti ne rempat on nyt saatu loppuun.
Minä kun ajattelin mennä sinne syömään ja laskemaan liukumäkiä. :)
Sääennusteet, jotka vaihtelee kylläkin päivittäin, lupailee tänään tälle ko. viikolle 23 - 24 astetta lämmintä, että ihan ok sen suhteen.- siellä käänyt
ruokakatu oli auki jokapäivä niinkuin vesimäjetkin.rannalla oleva laituri ja pikku paviljongit oli remontissa vielä tuolloin.niin ja huvipuisto oli auki joka ilta.
- Turkey
siellä käänyt kirjoitti:
ruokakatu oli auki jokapäivä niinkuin vesimäjetkin.rannalla oleva laituri ja pikku paviljongit oli remontissa vielä tuolloin.niin ja huvipuisto oli auki joka ilta.
Huhtikuussako olit Sueno Sidessä?
- side2
Itsekin lähdössä ko. hotelliin huhtikuussa ja ainakin TripAdvisorissa oli saanut enimmäkseen postiivisia kommentteja. Avoimin mielin vain reissuun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882