Tammikaapin väriä pitäisi saada tummennettua. Millä aineilla onnistuu? Pinta on nyt hyväkuntoinen, alkuperäisellä pinnalla. En osaa sanoa, mitä pinnassa nyt on, mahdollisesti jonkunlainen lakka, ei kylläkään ole kovin kiiltävä.
Tammikaapin värin tummentaminen, millä?
Lalaland
3
750
Vastaukset
Puupuhtaaksi eka ja siitä jatkat. Kysy sitten lisää neuvoja.
- lakkala evp
uusi lakkapinta - kyllä maalikauppias sen tietää ,ota kuva ku menet
ensin puulle ja sitten varmaa joku vaalea tammipetsi siihen päälle nii tummenee on pelkkää tammea ja tummaaki tammea en nyt tiiä paljonko haluut tummentaa mutta jos petsiä kaytät nii kaikki lakka pitää olla pois. lakkaus vähän tummentaa petsuksen jälkeen riippuu kiilto asteesta lakassa. jos itse tekisin tuon työn nii petaisin ja lakkaisin kokokaan. konservaattori/puusepaän mielipide/neuvot tässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 18895
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12717
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603