Mä luin et toi Miau´s life-blogin Mia on muuttamassa Espanjaan. Mua niin ärsyttää et kaikki lähtee helpomman elämän toivossa ulkomaille. ihan ku se auringossa makaaminen ja selfieiden kuvaaminen muka tois rahan pöytään. Tai mistä mä tiedän. Sen blogi siirty just tohon uuteen Blogbookkiin, ties vaik niille tulis törkeet hillot pöytään ja mukatyylitietoiset bloggaajat sais siitä helpon leivän suuhunsa. Tai ei tos bloggaajas ja sen tyylis kyl mitään vikaa ole, ärsyttää vaan kaikki suomen haukkujat ja maasta muuttajat.
Miaus´s life- bloggaaja muuttaa Espanjaan
5
193
Vastaukset
- myötähäpeä
voi vittu tota sen räppiä............. KAUHEA
- Minäkin haluan!
Huh huh, miten ärsyttää just sun tyyliset ihmiset! Sun elämässä ei varmaan tapahdu mitään mielenkiintoista kun on pakko tulla tänne aukomaan ja haukkumaan. Mä kadehdin Miaa ja tekisin ite ihan samalla tavalla jos se olis mahdollista. Ja enemmän ku mielenkiinnolla jään odottamaan sen matkapostauksia!
- enni4
Miust Miaun tyyli on ihana. osaisimpa itekki pukeutuu noin kivasti vaik onkin jo äiti.
- 23aamua
Joku yrittää ihan selvästi saada provosoivalla viestillään paskamyllyä liikkeelle. Oot säälittävä. Miaus lifen Mialla on tuskin mitään tekemistä sun pahaan oloos. Kato peiliin ja pysy suomes ku kerran niin viihdyt.
- Helmiina2
Miau`s lifen Mialta ryöstettiin kamerat ja passit nyt jossain lentokentällä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312