Mä luin et toi Miau´s life-blogin Mia on muuttamassa Espanjaan. Mua niin ärsyttää et kaikki lähtee helpomman elämän toivossa ulkomaille. ihan ku se auringossa makaaminen ja selfieiden kuvaaminen muka tois rahan pöytään. Tai mistä mä tiedän. Sen blogi siirty just tohon uuteen Blogbookkiin, ties vaik niille tulis törkeet hillot pöytään ja mukatyylitietoiset bloggaajat sais siitä helpon leivän suuhunsa. Tai ei tos bloggaajas ja sen tyylis kyl mitään vikaa ole, ärsyttää vaan kaikki suomen haukkujat ja maasta muuttajat.
Vastaukset 5
- myötähäpeä
voi vittu tota sen räppiä............. KAUHEA
- Minäkin haluan!
Huh huh, miten ärsyttää just sun tyyliset ihmiset! Sun elämässä ei varmaan tapahdu mitään mielenkiintoista kun on pakko tulla tänne aukomaan ja haukkumaan. Mä kadehdin Miaa ja tekisin ite ihan samalla tavalla jos se olis mahdollista. Ja enemmän ku mielenkiinnolla jään odottamaan sen matkapostauksia!
- enni4
Miust Miaun tyyli on ihana. osaisimpa itekki pukeutuu noin kivasti vaik onkin jo äiti.
- 23aamua
Joku yrittää ihan selvästi saada provosoivalla viestillään paskamyllyä liikkeelle. Oot säälittävä. Miaus lifen Mialla on tuskin mitään tekemistä sun pahaan oloos. Kato peiliin ja pysy suomes ku kerran niin viihdyt.
- Helmiina2
Miau`s lifen Mialta ryöstettiin kamerat ja passit nyt jossain lentokentällä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480