Miaus´s life- bloggaaja muuttaa Espanjaan

PVNoora

Mä luin et toi Miau´s life-blogin Mia on muuttamassa Espanjaan. Mua niin ärsyttää et kaikki lähtee helpomman elämän toivossa ulkomaille. ihan ku se auringossa makaaminen ja selfieiden kuvaaminen muka tois rahan pöytään. Tai mistä mä tiedän. Sen blogi siirty just tohon uuteen Blogbookkiin, ties vaik niille tulis törkeet hillot pöytään ja mukatyylitietoiset bloggaajat sais siitä helpon leivän suuhunsa. Tai ei tos bloggaajas ja sen tyylis kyl mitään vikaa ole, ärsyttää vaan kaikki suomen haukkujat ja maasta muuttajat.

5

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myötähäpeä

      voi vittu tota sen räppiä............. KAUHEA

    • Minäkin haluan!

      Huh huh, miten ärsyttää just sun tyyliset ihmiset! Sun elämässä ei varmaan tapahdu mitään mielenkiintoista kun on pakko tulla tänne aukomaan ja haukkumaan. Mä kadehdin Miaa ja tekisin ite ihan samalla tavalla jos se olis mahdollista. Ja enemmän ku mielenkiinnolla jään odottamaan sen matkapostauksia!

    • enni4

      Miust Miaun tyyli on ihana. osaisimpa itekki pukeutuu noin kivasti vaik onkin jo äiti.

    • 23aamua

      Joku yrittää ihan selvästi saada provosoivalla viestillään paskamyllyä liikkeelle. Oot säälittävä. Miaus lifen Mialla on tuskin mitään tekemistä sun pahaan oloos. Kato peiliin ja pysy suomes ku kerran niin viihdyt.

    • Helmiina2

      Miau`s lifen Mialta ryöstettiin kamerat ja passit nyt jossain lentokentällä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe