melkein 12 vuotta kestänyttä liittoamme. Pyydän anteeksi, sitä ettet päässyt lopullisesti tuhoamaan minua. Pyydän anteeksi myös sitä, ettet ymmärrä itse millainen olet. Toivottavasti saat paremman elämän toisen kanssa, mutta ymmärrä se etten minä enää IKINÄ kuulu sinun elämääsi millään tavalla. Sotket vieläkin asioita vaikka olet jo uudessa suhteessa. En välitä enää. Olen päässyt sinusta yli jo silloin kun astuit tuosta ovesta ulos vieden samalla elämäni tärkeimmän asian mukanasi. Pääsen siitäkin yli, mutta aikaa se vie ja muistoja et edes sinä pysty tuhoamaan.
Pyydän anteeksi
17
538
Vastaukset
- Niinkö???
" Olen päässyt sinusta yli jo silloin kun astuit tuosta ovesta ulos "
Ei se siltä vaikuta. Mutta ehkä tämän avauksesi jälkeen tämä toteutuu.- alottaja
Kyllä kuule pitää paikkansa. Ihan täysin
- Näinköhän
alottaja kirjoitti:
Kyllä kuule pitää paikkansa. Ihan täysin
Jos olisit päässyt yli ja ihan täysin yli, niin silloin sinulla ei olisi ollut tarvetta tehdä koko aloitusta.
- alottaja
Näinköhän kirjoitti:
Jos olisit päässyt yli ja ihan täysin yli, niin silloin sinulla ei olisi ollut tarvetta tehdä koko aloitusta.
Alkoi vaan ärsyttämään yhteydenotto hänen puolestaan :) Ei muuta. Tein asian tätä kautta selväksi
- Niinkö???
alottaja kirjoitti:
Alkoi vaan ärsyttämään yhteydenotto hänen puolestaan :) Ei muuta. Tein asian tätä kautta selväksi
Miksi hänen tekemisensä ärsyttää? Siksi koska et ole päässyt hänestä yli. Mutta kyllä se aika koittaa, jolloin et välitä tuon taivaallista mitä hän tekee. Silloin tiedät, että olet vapautunut hänestä.
- Joopa joopoooop
Hehe joo.. Ihmiset jotka on päässy yli ei kirjottele siitä suomi24 vuodatusta.. Tutkiskele itseäs vielä vähä
- alottaja
Enköhän huutelis tuolla ikävä puolella jos häntä ikävöisin. Sori tuottaa pettymys, mutta ei enää ikinä tuollaista. Enpä ole muuta tehnytkään kun tutkiskellu itseäni ja tilanteeseen olen nyt enemmän kun tyytyväinen.
- hohhoijaaaaaa
" Olen päässyt sinusta yli jo silloin kun astuit tuosta ovesta ulos vieden samalla elämäni tärkeimmän asian mukanasi. Pääsen siitäkin yli, mutta aikaa se vie ja muistoja et edes sinä pysty tuhoamaan. "
Et selkeästi ole päässyt yli! Kovin on ristiriitaista tekstiä! Ja puhut niin katkeraan sävyyn, että jos olisit päässyt yli ei sulla ois noin kovaa tarvetta tänne kirjoittaa ja mollata eksääsi! Sanoisit asiat suoraan eksällesi. Tavallaan aika säälittävää tänne tulla huutelemaan kuinka "olet päässyt yli", tarviiko sitä oikein todistella täällä, kun se selkeästi ei edes pidä paikkaansa! Mitäpä jos jatkaisit sitä mietiskelyä ihan itseksesi! - Sinä saat anteeksi
Anna itsellesi aikaa murehtia ilman vihaa ja katkeruutta, kunnes pystyt antamaan anteeksi itsellesi, sekä antamaan anteeksi hänelle.
Huomaa piilevä agressiivisuus ja keskity katsomaan sitä ymmärryksellä, kuin ulkopuolisen silmin ilman reagointia.
Vasta sen jälkeen alat pääsemään asian kanssa rauhaan. - ghfghfhg
En tajua, miten voi olla suhteessa 12 vuotta ja sitten yhtäkkiä tajuaakin, millainen toinen on, alkaa vihata sitä ja haluaa erota? Eiköhän se toisen kusipäisyys tule ilmi jo ensimmäisen vuoden aikana, jolloin voi vaan todeta ettei toimi ja erota JO SILLOIN eikä tuhlata toiseen vielä seuraavaa 11 vuotta. :D
- ???
Aivan!
- Melkein kaiken nähnyt
??? kirjoitti:
Aivan!
Kaikki ei ole niin yksiselitteistä ja mustavalkoista. Ja meistä kukaan toinen ei tiedä, mitä toisten neljän seinän sisällä tapahtuu. Vaikka sen kuspäisyyden huomaiskin aika alussa, silti lähteminen ei aina ole helppoa syystä toisesta, jota me muut emme tiedä.
- alottaja
Melkein kaiken nähnyt kirjoitti:
Kaikki ei ole niin yksiselitteistä ja mustavalkoista. Ja meistä kukaan toinen ei tiedä, mitä toisten neljän seinän sisällä tapahtuu. Vaikka sen kuspäisyyden huomaiskin aika alussa, silti lähteminen ei aina ole helppoa syystä toisesta, jota me muut emme tiedä.
Juuri tämän takia en ihan kaikkea tuo esiin ja kiitos. Olen helpottunut nyt
- Sheaintheavysheismy
Right on sistah! :)
Jos on yli jostain päässyt, niin saa sen sattana sanoa ulos, vaikka nää pennut täällä urputtaa keskenkasvuisuuttaan.- sistersisterohmy
Onko kovakin krapula? Kyllä siitä yli pääsee, sistah. :)
- joopa joo
sistersisterohmy kirjoitti:
Joopa joo. Jos joku toinen on eri mieltä asiasta se laitetaan heti viinan piikkiin.
- Sheaintheavysheismys
sistersisterohmy kirjoitti:
Krapula menee ohi, henkinen keskenkasvuisuus ei :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558