Onko kenelläkään kokemuksia cafe ekbergin (Helsinki) juhlatilassa järjestetyistä häistä tai muista juhlista?
Ajateltiin keväällä juhlistaa omia häitä siellä, mutta kertokaahan kokemuksia tai kuulopuheita paikasta ja juhlien järjestäjistä.
Cafe ekberg
kevätmorsian
2
1472
Vastaukset
- pinja
itse olen miettinyt samaa, meillä sama paikka olis tarkoitus vatata:) saanko udella että paljon te maksatte paikasta ja montako tuntia se on teillä? me ei ite olla vielä hintaa kyselty ku vasta se paikka miehenkaa päätettiin:) mutta tarkoitus olis kyllä paikka ens talveks varata:)
- jo vaimo
tilavuokra 350 euroa pitopalvelu. miinuspuolena ettei saa viedä omia juomia, ekbergillä on anniskeluoikeudet ja koskettaa myös juhlatilaa. ruoka noin 30 euroa / henki. käykää ihmeessä katsomassa tilaa, se on kyllä aika juhlava ja todella sopiva hääpaikka pieniin häihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960