Tämän tuoreimman raatelutapauksen jälkeen on ollut koirien puoltajien kommentit aika vähissä täällä... Miksi ihmeessä?? Ei ole näkynyt esim. dog hateria solvaavia ja täysin sisällöttömiä aloituksia, joita oli jokin aika sitten tämä palsta väärällään...
Aika hiljaista koiraharrastajilla....
6
65
Vastaukset
- Oisko niitä
ottanut päähän täällä jonkun tietyn henkilön provot aloitukset ja poistuneet sitten sivistyneille koiranomistajille tarkoitetuille keskustelupalstoille joille mainitulla ei ole asiaa? Ehkä he eivät ole siten edes huomanneetkaan sinua. Kaipaat varmaan kovasti heitä?
- dog hater
"Kaipaat varmaan kovasti heitä? "
En kaipaa heitä, keskustelua kylläkin, niin kauan kunnes koiraharrastajien rikollisliigat alkavat pitämään rakkinsa kytkettyinä, ja nämä kaikki tappajarodut saadaan lahdattua pois muonavahvuudesta. - Mene pois
dog hater kirjoitti:
"Kaipaat varmaan kovasti heitä? "
En kaipaa heitä, keskustelua kylläkin, niin kauan kunnes koiraharrastajien rikollisliigat alkavat pitämään rakkinsa kytkettyinä, ja nämä kaikki tappajarodut saadaan lahdattua pois muonavahvuudesta.Kuule niin kauan kun sinä olet täällä niin et saa oikeaa keskustelua aikaiseksi kenenkään kanssa koska et sitä itse hallitse. Lopeta ne asiattomuudet ja keskity asialliseen keskusteluun etkä niihin omiin mielenhäiriöihisi niin ehkä voit koirien omistajienkin kanssa keskustella sivistyneesti.
Onneksi moni jo sinun kommenttisi osaa sivuuttaa.
Piti sinunkin taas päästä uusi aloitus ihan tekemään kun et taas huomiota saanut muuten.......... - Ei paista risukasaan
Mene pois kirjoitti:
Kuule niin kauan kun sinä olet täällä niin et saa oikeaa keskustelua aikaiseksi kenenkään kanssa koska et sitä itse hallitse. Lopeta ne asiattomuudet ja keskity asialliseen keskusteluun etkä niihin omiin mielenhäiriöihisi niin ehkä voit koirien omistajienkin kanssa keskustella sivistyneesti.
Onneksi moni jo sinun kommenttisi osaa sivuuttaa.
Piti sinunkin taas päästä uusi aloitus ihan tekemään kun et taas huomiota saanut muuten..........Olet todella tärkeällä asialla DH ja saat suuren määrän koiraharrastajia ajattelemaan asioita uudelta kannalta ;-)
Jos nyt pikkasen katsoisit näiden viestien lukukertoja ja vastauksien määriä, niin saattaisit ymmärtää, ettei täällä todellakaan ole kuin se muutaman kymmenen hengen vakioporukka väittelemässä kanssasi. Viestien sisällöstä voi päätellä että ikähaarukkakin on pääpiirteittäin juuri sinulle sopiva, siinä 8-15 vuoden välissä. Saat kyllä heidät aina vastaamaan ja pääset väittelemään haluamistasi aiheista.
Eipä siinä mitään, jos haluat edelleenkin aikaasi täällä kuluttaa, itse ehdottaisin kyllä jonkin ihan oman harrastuksen keksimistä sekä jonkin positiivisen asian löytämistä omaan elämääsi. Voin vain kuvitella miten raskasta on hakea näitä linkkejä sekä aiheita ja sitten kirjoitella kaikesta mahdollisimman negatiiviseen sävyyn.
Todelliset koiraharrastajat löytyvät jostain aivan muualta kuin täältä.
http://www.youtube.com/watch?v=0_ESIVEWmCo
Kyllähän sitä voi seurata uutisia, kommentoida ja kantaa vastuutakin, mutta tuolta kun katsoo vinkkejä ja lähtee harjoittelemaan, niin ei siinä ehdi jäädä jaarittelemaan...- täipää
Hyökänneiden koirien omistaja teki väärin. Lisäksi aiempia ongelmia asian tiimoilta. Toivon koiria häneltä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684