Aika hiljaista koiraharrastajilla....

dog hater

Tämän tuoreimman raatelutapauksen jälkeen on ollut koirien puoltajien kommentit aika vähissä täällä... Miksi ihmeessä?? Ei ole näkynyt esim. dog hateria solvaavia ja täysin sisällöttömiä aloituksia, joita oli jokin aika sitten tämä palsta väärällään...

6

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oisko niitä

ottanut päähän täällä jonkun tietyn henkilön provot aloitukset ja poistuneet sitten sivistyneille koiranomistajille tarkoitetuille keskustelupalstoille joille mainitulla ei ole asiaa? Ehkä he eivät ole siten edes huomanneetkaan sinua. Kaipaat varmaan kovasti heitä?

• dog hater

"Kaipaat varmaan kovasti heitä? "

En kaipaa heitä, keskustelua kylläkin, niin kauan kunnes koiraharrastajien rikollisliigat alkavat pitämään rakkinsa kytkettyinä, ja nämä kaikki tappajarodut saadaan lahdattua pois muonavahvuudesta.

• Mene pois
        dog hater kirjoitti:

"Kaipaat varmaan kovasti heitä? "

En kaipaa heitä, keskustelua kylläkin, niin kauan kunnes koiraharrastajien rikollisliigat alkavat pitämään rakkinsa kytkettyinä, ja nämä kaikki tappajarodut saadaan lahdattua pois muonavahvuudesta.

Kuule niin kauan kun sinä olet täällä niin et saa oikeaa keskustelua aikaiseksi kenenkään kanssa koska et sitä itse hallitse. Lopeta ne asiattomuudet ja keskity asialliseen keskusteluun etkä niihin omiin mielenhäiriöihisi niin ehkä voit koirien omistajienkin kanssa keskustella sivistyneesti.
        Onneksi moni jo sinun kommenttisi osaa sivuuttaa.
        Piti sinunkin taas päästä uusi aloitus ihan tekemään kun et taas huomiota saanut muuten..........

• Ei paista risukasaan
        Mene pois kirjoitti:

Kuule niin kauan kun sinä olet täällä niin et saa oikeaa keskustelua aikaiseksi kenenkään kanssa koska et sitä itse hallitse. Lopeta ne asiattomuudet ja keskity asialliseen keskusteluun etkä niihin omiin mielenhäiriöihisi niin ehkä voit koirien omistajienkin kanssa keskustella sivistyneesti.
        Onneksi moni jo sinun kommenttisi osaa sivuuttaa.
        Piti sinunkin taas päästä uusi aloitus ihan tekemään kun et taas huomiota saanut muuten..........

Olet todella tärkeällä asialla DH ja saat suuren määrän koiraharrastajia ajattelemaan asioita uudelta kannalta ;-)

Jos nyt pikkasen katsoisit näiden viestien lukukertoja ja vastauksien määriä, niin saattaisit ymmärtää, ettei täällä todellakaan ole kuin se muutaman kymmenen hengen vakioporukka väittelemässä kanssasi. Viestien sisällöstä voi päätellä että ikähaarukkakin on pääpiirteittäin juuri sinulle sopiva, siinä 8-15 vuoden välissä. Saat kyllä heidät aina vastaamaan ja pääset väittelemään haluamistasi aiheista.

Eipä siinä mitään, jos haluat edelleenkin aikaasi täällä kuluttaa, itse ehdottaisin kyllä jonkin ihan oman harrastuksen keksimistä sekä jonkin positiivisen asian löytämistä omaan elämääsi. Voin vain kuvitella miten raskasta on hakea näitä linkkejä sekä aiheita ja sitten kirjoitella kaikesta mahdollisimman negatiiviseen sävyyn.

Todelliset koiraharrastajat löytyvät jostain aivan muualta kuin täältä.

• http://www.youtube.com/watch?v=0_ESIVEWmCo

Kyllähän sitä voi seurata uutisia, kommentoida ja kantaa vastuutakin, mutta tuolta kun katsoo vinkkejä ja lähtee harjoittelemaan, niin ei siinä ehdi jäädä jaarittelemaan...

• täipää

Hyökänneiden koirien omistaja teki väärin. Lisäksi aiempia ongelmia asian tiimoilta. Toivon koiria häneltä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      19
      2548
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      181
      2411
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1291
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      235
      1140
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1127
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      930
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      917
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      844
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      810
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43