belarus 825

arska

tervehdys kaikille!!
onko kenelläkään kokemusta belarus 825 traktorista olisin hankkimassa tuollaista kevyeen työhön lumenluonti ja veneennosto, kertokaa vinkkejä ko.traktorista kiitos

7

5361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putin

Varsin mallikas laite kovaan työhön.Kestävyys erinomainen,Käyttöominaisuudet loistavat,ohjaamon ergonomia ja hallintalaitteden toiminta parempaa kuin yhdessäkään länsikoneessa.kaksitoiminen nostolaite on vailla vertaa..

• Tenho

Tuommoset puttiinit en tiijjä millä perusteella se arvostelloo onko aate siinä mukana vae mikä jokkaisen oma asia. Van jos haluat kuulla minkälainen se oli kun ajettiin 750 tuntia vuojessa paljo öljyn vuotoja hydrauliikan puolella, moottor ihan hyvä no se etuveto leikkipeli näihin muihin verrattuna,vaihteihin kansa tuli jotennii toimeen siitä ergonomiasta ei kyllä paljo tietoo ollu van kyllä sinä nuissa pikkuhommissa tulet sillä ihan toimeen kuhan et semmosta rohjoo osta sillon seon mahoton tapaus.

• nyt jo länsikone
        Tenho kirjoitti:

Tuommoset puttiinit en tiijjä millä perusteella se arvostelloo onko aate siinä mukana vae mikä jokkaisen oma asia. Van jos haluat kuulla minkälainen se oli kun ajettiin 750 tuntia vuojessa paljo öljyn vuotoja hydrauliikan puolella, moottor ihan hyvä no se etuveto leikkipeli näihin muihin verrattuna,vaihteihin kansa tuli jotennii toimeen siitä ergonomiasta ei kyllä paljo tietoo ollu van kyllä sinä nuissa pikkuhommissa tulet sillä ihan toimeen kuhan et semmosta rohjoo osta sillon seon mahoton tapaus.

Tuossapa tuota jo tuli. Viiden vuoden kokemuksella voi sanoa että hintansa väärti peli.

Etuakseli on hutera, mutta sen kanssa pärjää kun ei etukuormaajan kanssa rupea soraa työkseen lastaamaan.

Sähköjen kanssa ole tarkkana, starttipiiri on monimutkainen.

Pultit löystyy, varsinkin moottorin ja vaihteiston välistä, ne pitää aika ajoin kiristää.

Hydrauliikkaöljyä se tahtoo vuotaa. Siihen ei liene korjausta olemassakaan.

Alkuperäiset valot on surkeat, uudet työvalot pitää asentaa.

Ergonomia on ihan jees, varsinkin vanhempi malli jossa on vaihteet keskellä on jämy, sivukepissä on aina välyksiä. Ulosoton kytkentä on linkohommiin näppärän nopea, esim uudessa valmetissani systeemi on huomattavasti typerämpi.

Pidin viisi vuotta ja ajoin tuhat tuntia kevyissä hommissa. Laturi hajosi ja pari etukuormaan hydrauliikkaletkua. Myin kesällä pois samaan hintaan kuin ostinkin. Kuka vielä sanoo ettei itäkoneet pidä arvoaan? :-)

PaPe

• tero

joo siinä on ihan hyvä rattori, meillä oli n.10 vuotta semmonen urakointi käytössä ja toimi hyvin. Toinen hyvä vaihtoehto on 826Turbo.

• make

Mulla on Belarus 826 turbo . Ulosotto hajosi ja pitäisi purkaa se. Millä konsteilla se tapahtuu?
        Siirtovipu pyörii ympäri kun irrottaa vivuston ja ulosottoakseli pyörii toisinaan itekseen ja toisinaan taas ei. Itse ei pysty vaikuttamaan asiaan. Sisältä kuuluu metallisia ääniä. Neuvosko joku miten korjataan. Joutuuko purkamaan hytin ja kaikki muut yläpuolelta pois?

• Kysyjä
        make kirjoitti:

Mulla on Belarus 826 turbo . Ulosotto hajosi ja pitäisi purkaa se. Millä konsteilla se tapahtuu?
        Siirtovipu pyörii ympäri kun irrottaa vivuston ja ulosottoakseli pyörii toisinaan itekseen ja toisinaan taas ei. Itse ei pysty vaikuttamaan asiaan. Sisältä kuuluu metallisia ääniä. Neuvosko joku miten korjataan. Joutuuko purkamaan hytin ja kaikki muut yläpuolelta pois?

Vieläkö Sinulla Make tämä Belkku on? Rikkonaisena? Soita 040-5653875/ Matti jät. 26.9.2018 Tai jos jollain edull 825 Progres tvs.

• ip

Minulla on 825 turbo, vm.90, 100hv >4000kg , 2070h mittarissa, hyvät lumiketjut on. Tein siihen viime talvena hydraulisesti toimivan etu lumilevyn, ei sitä ihan alueauraksi voi kutsua mutta piha lumitöissä verraton ja aukeaa sillä tietkin (meinaan voimaa on). Maalasin Belaruks kaunottareni viime kesänä alkuperäisillä sävyillä. Mitään vikoja siinä ei ole, ja minun käytössä ollut 2 vuotta, ja olen pitänyt kuin kukkaa kämmenellä.

Minulla on kuitenkin niin vähän käyttöä traktorille että voisin harkita myyntiä
      Lumiauran tarvikkeet maksoivat noin 1400€ ja työt päälle, Traktorin hinnaksi laitan 8500€ , eli yhteensä 9900€. Alveja ei enää voi vähentää.

Jos kiinnostaa niin laita kommenttia sähköpostiini, niin voin lähettää kuvasarjan [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.

Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat
      Politiikka
      102
      16644
    2. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      136
      7355
    3. Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"

"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."
      Maailman menoa
      87
      4020
    4. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      26
      2992
    5. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      69
      2679
    6. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      97
      2227
    7. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      98
      2126
    8. Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...

...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass
      Maailman menoa
      125
      2105
    9. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2012
    10. Tikkunenällä on kovat luulot itsestään

Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani
      Ikävä
      13
      1979
    Aihe