Työpaikalla

minuutin tuokio

Oli sateinen kevätiltapäivä. Muut kollegat olivat jo lähteneet aiemmin ja minäkin tein viimeisiä töitäni ennen kotiinlähtöä. Viimeisiä papereita järjestellessä ajatukseni lipsuivat kuin varkain taas kerran työkaveriini, Mariin. Hän oli minua jonkin verran vanhempi, muodokas nainen, jonka kanssa meillä oli ollut jo pitkään flirttiä. Olin fantasioinut kaikesta mahdollisesta hänen kanssaan tehdessäni itselleni hyvää.

Ajatukseni alkoivat hiljaisuudessa kehittyä melko tuhmiksi ja tunsin kuinka alapääni alkoi kostua. Koskettelin pilluani housujen läpi. Tunsin valtavaa halua kosketella paljasta pilluani. Yhtäkkiä tunsin kosketuksen olkapäälläni. Voi v...MARI! Mari seisoi takanani tietäväisesti hymyillen.Tunsin kuinka puna kohosi poskilleni. Tajusiko hän, mitä tein?

- Saanko vähän avittaa...? Mari kysyi ja ennen kuin kerkesin vastata, hänen sormensa vetivät vetoketjun näppärästi auki ja liukuivat housujeni kauluksesta sisään.
- Voi luoja, miten märkänä sinä oletkaan...Mari huokasi. Huomasin hänenkin olevan kiihottuneessa tilassa. Hän alkoi hieroa klitoristani minun päästellessä vaimeita huokauksia. Tunsin kostuvani koko ajan enemmän.

Käännyin suutelemaan Maria ja avasin hänen housujensa vetoketjun. Tunsin hänen kostean pillunsa, kun työnsin sormeni hänen alushousujensa sisään. Mari huokaisi äänekkäästi. Runkkasimme toisiamme kiihkeästi samalla suudellen.

- Saanko maistaa sinua? kysyin Marilta. Hän nyökkäsi.
Vedin hänen housujaan alemmas ja aloin suutelemaan hänen klitoristaan. Mari nojasi pöydän kulmaan. Imin ja nuolin häntä itsekin kiihottuen.
- Luoja, minä tulen, minä tulen... Mari sai henkäistyä, ennen kuin tunsin hänen alkavan vapista kauttaaltaan orgasmin kourissa. Työnsin sormeni hänen sisäänsä ja tunsin kuinka hänen pillunsa sykki ja kouristeli.

Toivuttuaan hetkellisestä nautinnon huipusta, Mari siirtyi tyydyttämään minua suullaan. Tunsin hänen pehmeät huulensa ja kielensä klitoriksellani. Hän työnsi sormensa sisääni ja nautti selkeästi, kun sai minut huokailemaan.
- Aaaaaa... Tunsin kuinka orgasmi ravisutti koko kehoani. Painauduin Maria vasten.

Huomasin lattialla pienen märän lammikon ja tajusin ejakuloineeni. Ensimmäistä kertaa kenenkään toisen kanssa. Mari näytti tyytyväiseltä.

Vedimme housut takaisin jalkaan ja minä siirryin korjaamaan aiheuttamani sotkun,

- Nähdään huomenna, seksipylly, Mari hihitteli.
- Huomenna, kiimapillu, minä vastasin.

0

2272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1817
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        78
        1687
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1313
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1131
      5. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        809
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        785
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        757
      8. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        749
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        725
      10. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        702
      Aihe