Eli ideana on että luonnehdit hieman lukiotasi sekä kaupunkia jossa asut!
Luonnehdi lukiotasi ja kaupunkia jossa asut
4
78
Vastaukset
- abi
Turku ja lyseon lukio.
Turku iha fine kaupunki, ei oo mielestäni liian suuri eli suht nopeesti oppii tulee toimee ilma mitää karttaa tai navii. Keskustas sopivasti eri kauppoi, kaiken tarvitsemani oon yleensä löytäny, mut jotain tiettyy juttuu voi olla hankala löytää. Sit skanssin ja myllyn liikekeskukset molemmat n. 5-7 km. keskustast on käymisen arvosii aina välil. Nettikaupat hoitaa ne kamat mitä turust ei saa (n. 2x/vuosi joutunu jtn tilaa). Lisäks hyvät liikuntamahdollisuudet, suht mihin tahansa lajiin löytyy joko liikuntapaikkoja jai jopa -seuroja. Ite oon harrastanu tääl fudist, ultimatee, tennist, pyöräilyy, säbää, sulist ja frisbeegolfii. Pienessä kaupungis on myös helppo liikkuu, pyöräl ite yleensä, pitemmät siirtymät ja baarireissut bussil ja n. kerran viikos omal autol ku tulee pitempää/hankalampaa reissuu. Bussilinjat on monipuoliset, mut keskustan pyöräteit on vähä. Yöelämä on ainaki mun makuun sopivan vilkast ja baarei sekä yökerhoi yms. biletyspaikkoi riittää.
Lyson lukios oon ny opiskellu vähä yli 2,5 vuotta, ja iha ok lukio se o. Hyvä ilmapiiri ja osaavat opettajat hoitaa hommansa, ja oon viihtyny kyl. Kurssitarjotin vois laajempiki olla, mut kyl oon joka vuodeks saanu kurssini sumplittuu. Lukion erikoisuus on yrittäjyyskasvatus ja myös kuvista on paljo tarjolla. Lisäks lyseo on turun uusin lukio, rakennettu 94, vaik koulu ite on yli 110v. Et parempi lukiorakennus ku turun keskustan homeiset lämmitysongelmaiset lukiot.
Oliko riittävän hyvät ja pitkät arviot? - ytfbcrexct
Täällä on paljon peltoja ja puita, rappioituva muuttotappiosta kärsivä ex-kunta jossa muutama tuhat asukasta.
Yöelämä koostuu yhdestä kaljabaarista jossa keski-ikäiset miehet ryyppäävät työpäivän jälkeen.
Shoppailumahdollisuudet rajoittuvat lähinnä pariin ruokakauppaan.
Harrastan dataamista. - ytfbcrexct
Ja lukio ihan hyvä, kohtuullisesti kursseja tarjolla, sijaitsee ydinkeskustassa, peltojen ja metsäalueiden ympäröimänä.
- LKL
Monennella luokalla olet ytfbcrexct? Mitä ajatuksia elämä lukion jälkeen herättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800