Sonyn kuulokkeet aiheuttavat häiriöitä tv:hen

Sonyn langattomat kuulokkeet aiheuttavat häiriöitä tv:hen. Tv:hen tulee koko ruudun levyiset häiriö viivat noin 30cm välein ja ne rullaavat alhaalta ylöspäin. Mikä vikana voiko niihin asentaa häiriön poistajan. Luultavasti se on muuntaja joka on häiriön aiheuttaja. Lisäksi Digiboxi menee itse kiinni ja tv:stä vaihtuu kanavatkin silloin tällöin. Onko tuttua kenellekään? Heti kun laturin irroittaa pistokkeesta niin häiriöt poistuvat. Hyviä vihjeitä odotellessa. Tv.Jokke

5

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rautaa

      Kyse on todennäköisesti lähettimen aiheuttamasta häiriöstä. Voit kokeilla siirtää pitkän jatkojohdon kanssa lähettimen kauas tv:stä ja digiboksista.
      Toinen sitten on tietenkin se että jossain lähettimissä on tajuuden säätö, siitä voi koittaa vaihtaa eri taajuuksille jos se vähentäisi tai poistaisi häiriöt kokonaan.

      Tietenkään ei voi sanoa etteikö siellä olisi muuntajassa jotain vikaakin.
      Mutta veikkaisin lähetintä syypääksi. Mahdollisimman kauas siis TV:stä tuo lähetin jos vain pystyt. Vaihda taajuutta jos siihen on mahdollisuus.

      Itse en ole ikinä kuullut että tv ja digiboksi ottaisi häiriötä mutta kai sekin on mahdollista.
      Tuo Digiboksin kanavien vaihtuminen kuulostaa etenkin oudolta koska kaukosäädin / digiboksi ei toimi radiotaajuuksilla vaan infrapunalla käsittääkseni.
      Mutta ehkä se vain jotenkin saa häiriötä sisäisiin osiinsa lähettimestä.
      Toivottavasti saat toimimaan.

    • jouko568

      Syy oli Sonyn langattomien kuulokkeiden muuntajassa vaihdoin sen ja häiriöt katosivat heti. Ja toinen vika oli antenni singaalin heikkous 71 näytti tv:n singaalin tunnistin kun laitoin antennin johdon suoraan tv:hen. Ja digiboxin kautta oli 92-96 joka vaihteli myös. Nyt tilaan Pixmanialta Philips SDV8622 Tv/radio antennin ja alkaa näkymään eikä temppuile sen jälkeen.

    • Rautaa

      Aika erikoinen ongelma myönnetään. Hyvä että tuli sitten vaihdettua tuo muuntaja, se olisi voinnut vaikka sytyttää tulipalon pahimmassa tapauksessa.
      AIkamoisia häiriöitä aiheuttanut sitten muuntaja jos se on vaikuttanut tv:n sekä digiboksin toimintaan.

      Muista tarkistaa onko anteninsignaalin vahvistin päällä digiboksista, joidenkin antennejen kanssa se pitää olla pois päältä koska niissä on oma vahvistin.

    • Haloo mitä?

      Antennisignaalin vahvistin?????? Minulla on ollut monenlaisia digibokseja, mutta yhdessäkään niistä ei ole ollut mitään säätöä millekään vahvistimelle. Mitäs höpöä tämä on?

    • Rautaa

      Kaapelibokseissa ei välttämättä ole anteni signaalin vahvistinta, mutta kaikissa anteniverkkoon käyvissä on vahvistin olemassa. Sen saa asetuksista pois päältä.
      Nykyäänhän lähes kaikki on hybridi boxeja joten niissä on se.
      Ohjelmiston puolelta sen saa otettua pois päältä tai kytkettyä päälle. Vakiona se on ollut suurimmassa osassa digibokseja PÄÄLLÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe