Voinko saada uudet linssit samaan hintaan? Tuntuu, että on liian heikot, koska en oikein näe. Jos silmä on rento, niin teksti on aika epäselvää, tuntuu, että pitää pinnistellä, että näkee. Olen pitänyt laseja jo kohta kuukauden, mutta ei näihin totu. On päänsärkyä ja huimausta, toista silmää tunnutaan "pakottavan" väärään asentoon, en näe kunnolla ja koko maailma vääntyy oudon kaarevaksi. Nyt siinä toisessa silmässä on sitten esiintynyt jo monta päivää elohiirtä ja koko toinen puoli päätä tuntuu olevan ihan jumissa, korvakin meni lukkoon.
Näöntarkastus kuitenkin tehty eri paikassa, mistä lasit ostettu. Voinko saada uudet linssit samalla hintaa, ei kai se ole minun vikani, jos en näe :< Ei oikeasti ole nuorella varaa uusiin laseihin
Uudet silmälasit ei käy
8
569
Vastaukset
- Ndkdkdksal
Minkälaiset voimakkuudet sulla on reseptissä? Oletko ostanut lasit netistä vai liikkeestä?
- ehkä saat
Nuorella ei ole myöskään varaa noihin sinun oireisiisi.
Ensimmäisenä kannattaa ottaa yhteys sinne optikkoliikkeeseen, josta lasit hankit.
Ehtoja on erilaisia. Itse hankin nykyiset lasini Synsamilta ja heillä oli turva kyseisiä tilanteita vastaan. En maksanut mitään, kun toinen linsseistä vaihdettiin.- Boxe
Kannattaa käydä tarkistuttamassa onko linssit hiottu oikein kehyksiisi jos moisia vaivoja silmissä,,kokemuksesta tiedän mulle on just käynyt muutaman kerran näin kannattaa olla tiukkana liikkeessä,,väittivät että kaikki mitat ok,,kävin useammassa liikkessä ja aivan pieleen hiottu,,uudet linssit tilalle tai kaupan purku ja rahat takaisin,,,tahtovat nykyään olla optikkoliikkeetkin niin ahneita ettei myönnä virheitään jos lasit maksettu ja asiakas vaan ei tule laseillaan toimeen niin ei oteta enää kantaa ja laitetaan toinen myyjä selittelemään ey kyllä ne ihan mittojen mukaan tehty,,,
- takuu
Lasien tekniikasta ja asennuksista vastaa myyjä ja voimakkuuksien oikeellisuudesta tutkija tässä järjestyksessä.
- Jskdodb
Silmäasema hoitaa nämä tilanteet ainakin helvetin huonosti. Itselläni samaa vikaa, mutta seliteltiin vain täyttä paskaa. Vaihdoin liikettä suosiolla, en nimittäin jaksa taistella noin päivänselvistä asioista yhdenkään myyjän kanssa.
- Heavy User
Silmäasema käyttää eri linssejä kuin esim. Instru, tästäkin syystä voi johtua, että silmien tottuminen uudentyyppisiin linsseihin kestää hetken. Pitäisi kuitenki mennä viikossa parissa ohi.
Elämäni aikana on ollut jo melko monet lasit, osa yksityisistä liikkeistä, useammat Instrusta ja nyt toiset lasit tekeillä Silmäasemalla. En ole löytänyt erityistä moitittavaa mistään myymälästä. Halvimmat kehykset ei kestä loputtomasti, maali alkaa irrota jne. Ne on valintoja. Linssit ollut hyviä kaikissa laseissa. Ja likinäöstä eli miinuslinsseistä kyse, yksiteho.
Kannattaa muistaa, että eri myymälöissä on erilaista henkilökuntaa. Jos kemiat ei pelaa yhden myyjän/optikon kanssa, toisessa ketjun myymälässä palvelu voi olla todella erilaista. Kun mennään kokonaan toiselle paikkakunnalle, erot korostuvat entisestään. Jos on sitä mieltä, että lasit ei vastaa tilausta ja ei ole edes halukas selvittämään asiaa, niin sittenhän voi katsoa peiliin ja miettiä missä vika.- Jookdkd
Itselläni vähän samaa vikaa, yli viikon jo mennyt näillä ja huonolta näyttää. Ehkä olen liian pessimistinen, mutta en jaksaisi kovin kauaa odotella turhaan tottuvani uusiin voimakkuuksiin, varsinkaan kun niin ei varmasti käy.
- Bbbbbbejjeej
Jookdkd kirjoitti:
Itselläni vähän samaa vikaa, yli viikon jo mennyt näillä ja huonolta näyttää. Ehkä olen liian pessimistinen, mutta en jaksaisi kovin kauaa odotella turhaan tottuvani uusiin voimakkuuksiin, varsinkaan kun niin ei varmasti käy.
Aloittaja, totta kai saat uudet ilman lisäkustannuksia. Tuskin ketään voidaan pakottaa käyttämään viallisia silmälaseja. Kannattanee ihan aluksi varata uusi näöntarkastusaika ja edetä homman kanssa sitä rataa. Näin ainakin itse menettelisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879