15 -vuotiaana puhkes.

paras tapa

nykyään olen 30 vuotias perheenäiti.

Pyörittiin teini-iässä likkajengissä johon kuului melkeen kaikki luokan likat. Aika monella oli jo siinä iässä poikakaveri ja kun pidettiin kotibileitä melkeen kuukausittain niin aina seuraavalla viikolla kiersi porukassa juttu että kuka oli menetänyt, kenen kanssa ja miten neitsyytensä. Eihän siinä sitten auttanut kuin hymyillä päälle.

En oo koskaan ollu semmonen häviäjätyyppi. Oltiin sitten yks viikonloppu koko käng yhden tytön kotona, käytiin saunassa ja otettiin vähän ja tämmöstä. No sitten mun paras kaveri keksi että mennään kaikki istumaan rinkiin ja inventoidaan että kuka on vielä neitsyt ja kuka ei. Osottautu että mä ja kaks muuta oltiin vielä jäljellä, loput viis oli siis menettäny omansa.

Ja, en sitte tiedä mikä mulle tuli, hermot paloi niinku sen ikäsillä palaa aika herkästi. Sammuin MUKA olohuoneen lattialle siinä illan edetessä. Aamulla heräsin sitten tän tytön joka oli kemut järjestäny, sängystä. Sen äiti oli vihanen tytölleen ja tämä taas mulle kun mä niin helposti sammuin. Kotona oli äiti kans aivan hermona.

Seuraavana päivänä, maanantaina koulussa olin HELVETIN nolona koko sopasta minkä olin kehittäny ittelleni, kasvojen punastuminen helotti kirkkaana kalpean puuterikerroksen välistä. Kokeilin sitten ruokavälkällä pestä pois puuterin mutta sitten vasta tajusin kuinka punanen naama todellisuudessa oli! Lähdin niin nopeesti ja huomaamatta kotiin kuin vaan kykenin.

Makasin sängyllä ja itkin. Sitten mieleeni tuli aivan idioottimainen idea jonka tietenkin typeryyksissäni toteutin sen enempää miettimättä. Hain käsipeilin ja mattoveitsen, levitin sormillani emätinaukkoa ja leikkasin äärimmäisen varovasti immenkalvoni puhki. Onnistuihan se! Innostuin asiasta tolkuttomasti ja nousin istumaan - mattoveitsen päälle. Se viilsi ulompaa häpyhuultani sen verran että verta alkoi vuotaa aika rivakasti. ja minä verikammoisena ihmisenä...no, parempi että jätetään loppu kertomatta. Sen vaan sanon että sain älynväläyksestäni elinikäisen arven alapäähäni.

7

18559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

      idiootti! Luuletko että uskomme tuollaista tarinaa...?

      • paras tapa

        Ei se mikään "tarina" ole. Se on novelli joka käsittelee nykyajan ihmisten neitsyyden menettämisen pakkomiellettä. Novellin konflikti ilmaisee ristiriitaisin tuntein neitsyyden menettämisen vaikutuksen ihmisarvoon ja itsetuntoon.

        En tiedä onko meillä kaikilla MIEHILLÄ samaa nymfomaanista vimmaa mutta NAISTEN keskuudessa se ainakin näyttää yleistyvän. Ja naisillahan on ikäänkuin "mustaa valkoisella" eli neitsyys konkreettisesti todennettavissa. Myös osaksi sen takia otin tarkastelun kohteeksi naisen, tai oikeastaan 15 vuotiaan, aikuistuvan identiteettiongelmaisen tytön. Identiteettiongelmaisia teinejähän on muuten varsin paljon nykyajan yksilökeskeisessä yhteiskunnassa.

        En haluaisi itse analysoida kaikkea mutta novelli on ns "puettu" kertomuksen muotoon jotta se "uppoaisi" helpoiten. Sinuun se ainakin näyttää uponneen.


      • m43
        paras tapa kirjoitti:

        Ei se mikään "tarina" ole. Se on novelli joka käsittelee nykyajan ihmisten neitsyyden menettämisen pakkomiellettä. Novellin konflikti ilmaisee ristiriitaisin tuntein neitsyyden menettämisen vaikutuksen ihmisarvoon ja itsetuntoon.

        En tiedä onko meillä kaikilla MIEHILLÄ samaa nymfomaanista vimmaa mutta NAISTEN keskuudessa se ainakin näyttää yleistyvän. Ja naisillahan on ikäänkuin "mustaa valkoisella" eli neitsyys konkreettisesti todennettavissa. Myös osaksi sen takia otin tarkastelun kohteeksi naisen, tai oikeastaan 15 vuotiaan, aikuistuvan identiteettiongelmaisen tytön. Identiteettiongelmaisia teinejähän on muuten varsin paljon nykyajan yksilökeskeisessä yhteiskunnassa.

        En haluaisi itse analysoida kaikkea mutta novelli on ns "puettu" kertomuksen muotoon jotta se "uppoaisi" helpoiten. Sinuun se ainakin näyttää uponneen.

        Kyllä olisi helpompi venytellä se itse ilman veitsiä sellaiseksi että penetraatio käy ilman tuskia. Onhan noita pakkomielteitä. Mutta venyttelyn yhteydessä voi tutustua muutoinkin seksuaalisuuden iloihin. Sitten se tosipaikan tullessa on tavallaan tuttua tavaraa.


      • paras tapa
        m43 kirjoitti:

        Kyllä olisi helpompi venytellä se itse ilman veitsiä sellaiseksi että penetraatio käy ilman tuskia. Onhan noita pakkomielteitä. Mutta venyttelyn yhteydessä voi tutustua muutoinkin seksuaalisuuden iloihin. Sitten se tosipaikan tullessa on tavallaan tuttua tavaraa.

        Niinhän se olisi mutta mattoveitsi kuvastaa sitä kuinka älytöntä neitsyyden menettämisen tarve lopulta on.


      • Mään
        paras tapa kirjoitti:

        Niinhän se olisi mutta mattoveitsi kuvastaa sitä kuinka älytöntä neitsyyden menettämisen tarve lopulta on.

        Mulukulla se kalavo pittää puhkasta..


      • hohhoijjaa
        Mään kirjoitti:

        Mulukulla se kalavo pittää puhkasta..

        Voi helvetti mitä soopaa. Kirjoittakaa mielummin suosikkiin älkääkä tänne. Seksinovellien pitäisi mielestäni kiihottaa. Tuo lähinnä itketti.


    • Make

      Olin varma et täällä lukee 'polkupyörästä rengas' ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe