Hei, Onko kukaan ollut hotellissa nimeltä Houda Golf & beatch -Skanes / Monastir?
Haluaisin kuulla siitä teiltä mielipiteitä? Ollaan ehkä perheen kanssa menossa sinne syksyllä.
Hotelli on deturilla tarjolla ja matkan edullisuus vähän mietityttää. Onhan hotelli aika vanhakin.
-Matkailija
Houda Golf & Beach Hotelli - Skanes
5
309
Vastaukset
- Tunis
Onko kokemuksia kenelläkään?
- houda
:)
- houda
up...
- matkaajat73
Täällä myös kiinnostusta.
- matkooja
Sokkeloinen hotelli ens alkuun, mut hintaansa nähden ihan hyvä.Ruoka oli hyvää ja sitä oli runsaasti,söin kaikkea eikä tullut tauteja. Altaalla oli joka päivä ohjelmaa,ja iltaisin muutenkin. Lasten vesipuisto ja liukumäet on huomattavasti pienempiä kuin kuva antaa ymmärtää,mut laski nuo munkin 12 ja 13v pojat siitä huolimatta. Ainakin viime syksynä mainostettiin et aulassa on tietokoneita,mut ei niitä ollut. Aulassa kyllä toimi hotellin wifi, mut mulla kun ei oo älypuhelinta niin olin viikon nettipimennossa,mut kai se lomalla onkin ihan ok! Kyllä siihen rahaan saa vastinetta mitä maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998