Hei, Onko kukaan ollut hotellissa nimeltä Houda Golf & beatch -Skanes / Monastir?
Haluaisin kuulla siitä teiltä mielipiteitä? Ollaan ehkä perheen kanssa menossa sinne syksyllä.
Hotelli on deturilla tarjolla ja matkan edullisuus vähän mietityttää. Onhan hotelli aika vanhakin.
-Matkailija
Houda Golf & Beach Hotelli - Skanes
5
286
Vastaukset
- Tunis
Onko kokemuksia kenelläkään?
- houda
:)
- houda
up...
- matkaajat73
Täällä myös kiinnostusta.
- matkooja
Sokkeloinen hotelli ens alkuun, mut hintaansa nähden ihan hyvä.Ruoka oli hyvää ja sitä oli runsaasti,söin kaikkea eikä tullut tauteja. Altaalla oli joka päivä ohjelmaa,ja iltaisin muutenkin. Lasten vesipuisto ja liukumäet on huomattavasti pienempiä kuin kuva antaa ymmärtää,mut laski nuo munkin 12 ja 13v pojat siitä huolimatta. Ainakin viime syksynä mainostettiin et aulassa on tietokoneita,mut ei niitä ollut. Aulassa kyllä toimi hotellin wifi, mut mulla kun ei oo älypuhelinta niin olin viikon nettipimennossa,mut kai se lomalla onkin ihan ok! Kyllä siihen rahaan saa vastinetta mitä maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196