Tervehtiminen

..............

Hei,

Olen hiljattain muuttanut maaseudulle omakotitaloon, ja lähelläni asuu yksinäinen keski-ikäinen mies.
Olemme muutaman kerran jutelleet mukavia.

Nyt on jo kuitenkin muutaman kerran jättänyt tervehtimättä kun ollaan tultu vastaan esimerkiksi tuossa lähi-tiellä, vaikka tunnistamme toisemme.. Tai en toki hänestä tiedä, että eikö ole sitten vain tunnistanut tai huomannut.

Mistähän voisi olla kyse?
Ikävää. Mies vaikuttaa melko "jurolta"..

Emme ole olleet mitenkään häiriöksi, emmekö ole olleet tekemisissä juuri muutoin, kun pari kertaa juteltu.
Harmittaakohan häntä kun sai naapureita? Tämä talo on ollut vuosia asumaton ennen meitä..

Mielestäni tosi törkeää ja ilkeää jättää tervehtimättä.
En tietenkään tarkoita enkä edes halua että olisimme ylimpiä ystävyksiä ja kahvittelisimme joka päivä, pelkkä tervehdys mielestäni riittäisi.
Nyt tulee vain paha mieli kun toinen ei tervehdi...

Mitä tästä pitäisi ajatella?

10

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Niin, nämä tervehtimättä jättämiset tapahtuneet kun ollaan ajettu autolla vastakkain. Tai sitten me olemme kävelleet lenkillä ja hän on ajanut ohi autolla...

• 20+8

Asun itse kerrostalossa ja tervehdin kaikkia, jotka näen rapussa tai pihalla. Kaikki eivät asu tässä talossa. Etenkin pihalla kulkee muitakin. Tunnistan ehkä yhden tai kaksi talonasukkaista jossain muussa ympäristössä, kuten kaupassa. Toivottavasti eivät kaikki pohdi samanlaisia kysymyksiä kuin sinä.
        Autolla vastaantullessa voi ainakin olla vaikea tunnistaa.

• Faith

SIEG HEIL MEIN FÜHRER!

• ###

Ujo? Tervehdi sinä ensin. Minä en joskus kehtaa.

• .................
        ### kirjoitti:

Ujo? Tervehdi sinä ensin. Minä en joskus kehtaa.

Nostan kyllä kättä mutta on kuin ei huomaisi...

t.Aloittaja

• ihan tavallista

kaupungissa usein olen huomannut tämän, et rapussa moikataan, mutta ei sitten kaupassa tai lenkkipolulla...
      ja en itsekkään jaksas moikkailla kaikkia koko aikaa...

• odotan tervehtimistä

Olen jo iäkkäämpi mieshenkilö, jäin eläkkeelle 64 vuotiaana ja odotan kyllä että naapurini, etenkin nuorempi väki meidän kerrostalossa tervehtii minua asianmukaisesti. Huomautan, jos joku ei tervehdi. Suuri ikäluokka on se joka tämän maan rakensi, muistakaa se.

• ....................

Aivan, mutta kai sinäkin tervehdit takaisin?
        Tässä tapauksessa tämä mieshenkilö ei tervehdi takaisin. Mielestäni töykeää.

aloittaja

• SIEG HAIL!

SIEG HAIL! SIEG HAIL! SIEG HAIL!

• Anna olla.

Tervehdi muita iloisesti ja jätä hänet rauhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4536
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      87
      4237
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3698
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3627
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      115
      2655
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2468
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2362
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2349
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2339
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2214
    Aihe