Kuntosali

kimpsuu97

Olen nyt käynyt pari kuukautta kuntosalilla ja ei oikein oo ollu juuri mitään hyötyä onko jollain jotain vinkkejä millä saisi mahdollisimman nopeasti tulosta ja tämä ei ole mikää että haluan iskeä naisia yms... vaan tarvitsen lihasmassaa ihna konkreettiseti omalla alalla jota opiskelen :)

11

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1232

Syöt enemmän.

• Syöt tarpeeksi, nukut tarpeeksi, ja treenaat tarpeeksi. Hidasta puuhaa se silti on ellei käytössä s-vitamiinia.

• ecc__

Jep. Ravintoa pitää saada paljon. Se voi tuntua yllättävän paljolta, mite paljon pitää syödä että painon saa nousuun ja lihasmassan kasvuun. Ja kehitystä ei itse huomaa etenkään niin lyhyessä ajassa kuin parissa kuukaudessa.

Itellä meni eka vuosi treenistä ihan hukkaan kun söin liian vähän ja väärin. Lihakset ei kasvanut eikä treenipainot varsinkaan. Sitten aloin syömään kunnolla ja omapaino noussut hiljalleen 62->85kg.

• Jaa

Pumppausta pumppausta, ite oon käyny neljä kuukautta ja selvät tulokset

• tietämäton

tähä välii tälläne kysymys et ku puhutaa et "paljo nousee penkistä" nii tarkotetaanko siinä vaan että kun tekee vaan yhden toiston vaikka 50kg, että sillon nostaa 50kg. penkistä vai onko siinä joku määrä esim. 5 toistoa tms.

• ecc__

Jep yhden toiston maksimi.

Sinänsä aika typerää että penkkiä pidetään niin tärkeänä, vaikka se ei kerro voimatasoista juuri mitään

• palleroinennnn

Tere vaan! En osaa auttaa sua mut kirjotan ny tänne ku en voi jostai syystä alottaa uutta keskusteluu. Oon normaalipainoinen 17-vuotias tyttö. Painan 56 ja oon noin 160-senttinen. Ongelmana on kauhee pömpöttävä turvonnu vatsa, joka saa mut näyttää siltä kui ois raskaana. Mikä vois olla ongelma? Voisko johtuu ruokavaliosta? Millane liikunta auttas? Tulkaa pliis jakaa omii kokemuksii! Oon harjottanu vatsalihaksii nii oon myös miettiny voisko johtuu esim. väärästä vatsalihasharjottelusta.

• ex-kohtalotoveri

Turvotus voi hyvinkin johtua vääränlaisesta ruokavaliosta ! Kaikille eivät samat ruoka-aineet sovi, vaikkei allergiaa olisikaan. Itselläni on vatsalihakset hyvässä kunnossa, mutta vatsa myös usein turvottellut, mutta kun jätin hiilihydraatit minimiin, turvotusta ei oo ollut. Leivästä oon luopunut melkeen täysin, lukuunottamatta satunnaisesti ruis- tai täysjyväleipää, enkä syö kuin täysjyväpastaa ja riisiä. Myös hiilihapolliset juomat saattavat turvottaa vatsaa, vaikka olisivatkin sokeroimattomia!

Kannattaa kokeilla erilaisten turvotusta aiheuttavien ruokien poisjättämistä, niin sulle voi selvitä mikä sun vatsaa turvottaa, ja myös runsas vedenjuonti saattaa auttaa :) tsemppiä !

• ecc__

Voi johtua ruokavaliosta. Hiilihydraatit ja suola aiheuttaa turvotusta, myös se kun on yksinkertaisesti syönyt ja maha on täynnä

Vatsalihaksista tuskin on kiinni

• lollo1

Jos käyt salil & syöt hesbureris nii eikai siinä mitää hyvii ravintoaineit saakkaa?:D Syö paljon proteiineja ja vältä Hesee, Mäkkii yms :D

• palleroinennn

En käy ikinä roskaruokaravintolois. Ne oksettaa... Mutta todennäköisempänä olen itsekin pitänyt sitä, että saattaapi johtua ruokavaliosta. Ehkä täytyy pudottaa se 6 kiloo ni seki auttas:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11467
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9940
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5619
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2623
    Aihe