Kysymyksiä pojille!

Moih ;D

Tässä ois kysymyksiä pojille asioista jotka tätä tyttöä kiinnostaa. Mielipiteet ois parhaita yläaste-ikäisiltä! Kysymykset koskevat tilannetta jossa et ole tytön kanssa yhdessä/ette tiedä onko teillä tunteita toisianne kohtaan/olette kavereita.

Toivon laajoja vastauksia!

1) Mitä mieltä olet tyttöjen kantamisesta reppuselässä? Millaiset fiilikset tulee jos et jaksakaan kantaa tyttöä?

2) Saako tytön vartalossa olla vähän ylimääräistä? Entä jos tytöllä ei ole näkyvää vyötäröä?

3) Millaisesta kosketuksesta pidät? Pahastutko, jos tyttö halaa tai muuten koskettaa sinua vaikket ole kiinnostunut tytöstä?

4) Mitä mieltä olet jos tyttö koskettaa sinua puhuessaan ohimenevästi esim. hipaisee kättäsi?

5) Mitä mieltä olet jos tyttö esim. koulussa tunnille lähtiessään halaa sinua hyvästiksi?

6) Millaiset ovat seksikkäät hiukset? Miten suhtaudut nähdessäsi juurikasvua tytön hiuksissa?

7) Pidätkö leikkimielisestä "nahistelusta" tyttöjen kanssa? Pidätkö esim. siitä jos tyttö estää sinua lähtemästä tunnille tarttumalla sinuun?

8) Mistä haluaisit tytön juttelevan sinulle?

9) Millaisista kohteliaisuuksista pidät?

10) mikä näistä: seksikäs, söpö, kaunis vai nätti?

Siinä tällä kertaa. :D

9

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon eläilleenä

OOOOOOOOOOO sanottaakoon pysy terveenä ------------- > noo miehisestex

• hassu hessu

Kevät tässä, kosteana kädet ja pelit, kaikki meni ... nuoruus vanhuus oikeussalit ja naimattomat MM - mittelöt, nouhau erotica, sanooks, viäll jotakii?

• Vastauksii

Voin vastata noihin kaikkii kysymyksiin koska tylsää.. Oon sitte 17v poika jossei haittaa

1. Tyttöjen kantamisesta reppuselässä niinku wtf :D miksei? ja ei jaksa kantaa reppuselässä.. jaksaa jaksaa

2. Not fat.

3. Millaisesta kosketuksesta pidän? no en tiiä en oo seurustellu, ja en pahastu

4. Idk dat feeling

5. jaa-a sori en oikeesti tiiä mtn mutta yritän

6. Seksikkäät hiukset, kaikilla on eri makunsa ja juurikasvu ei haittaa?

7. voin varmaan skipata tän

8. kaikesta

9. kaikki nää perus ''kiitos'' jne

10.kaunis

Meenny nukkuu kerkee vielä 5h nukkuu ennenku pitää herää

• Relaaad

No harvoin apuu tykkään kahesta pojasta ja en tiiä kumpi on oikee ja sit toinen niistä tuijottelen mua ja yrittää välillä vähän niinku kattoo solmii ja aina ku katon sinne mis se on niin katon sitä suoraa silmiin ja sit en ees oo varma tykkääkse must mitä teen. Toinen pojista on vähän saman lainen mutta se tykkää musta se on sanonu ja en yleensä kato sitä eikä se mua

• mulkunkohteliasuus

Määkyllä tykkään ku oon menos tunnille et joku tyttö tunkee jalan mun perseeseen ja en pääse lähteen ahhh

• Typewriter69

1) Mitä mieltä olet tyttöjen kantamisesta reppuselässä? Millaiset fiilikset tulee jos et jaksakaan kantaa tyttöä?
      No millane fiilis... Sellane vaa et eivittu mä oon paskassa kunnossa :P. Kyl mä sitä aika ajoin harrastin exän kaa, mut hän oli mua huamattavasti pienempi ja kevyt kans. Oli se iha kivaa kyl mut tosiaa ei mua vaa oo kuormajuhdaks tehty.

2) Saako tytön vartalossa olla vähän ylimääräistä? Entä jos tytöllä ei ole näkyvää vyötäröä?
      Saa olla vähän, oikeestaan parempiki kenties et on, mut on kyl sanottava, et jos se menee tursuamikseks ni se ei enää ainakaa meikän silmää viehätä.

3) Millaisesta kosketuksesta pidät? Pahastutko, jos tyttö halaa tai muuten koskettaa sinua vaikket ole kiinnostunut tytöstä?
      No siis iha kaveritytöltäki halin saamine julkisesti o sillee vähä outo fiilis... En tiiä millai, en vaa oo tottunu sellaseen "kaverihalimiseen". En mä ny pahastu, ainakaan jos ja kun nyt oon sinkku.
      Pidän iha perus halimisesta, silittämisestä ja tietty hellästä suutelemisesta, sekä vastaanottavana että antavana puolena jokaisessa edellisistä.

4) Mitä mieltä olet jos tyttö koskettaa sinua puhuessaan ohimenevästi esim. hipaisee kättäsi?
      En mitää erityistä mieltä? Tai riippuu ehkä tilanteesta ja tulkinnasta, että tyylii koettiko se siinä puhuessa koskettamalla vihjata jotai tms.

5) Mitä mieltä olet jos tyttö esim. koulussa tunnille lähtiessään halaa sinua hyvästiksi?
      No niinko todettu, julkine halimine o mulle vähä sellane meh-juttu.. Emmäny kai torjuiskaa mut en ehkä isommi nauttis.

6) Millaiset ovat seksikkäät hiukset? Miten suhtaudut nähdessäsi juurikasvua tytön hiuksissa?
      Juurikasvua, en osaa sanoo et mitä se merkaa... en oikeestaa ees oo ollu kauhee kauaa aikaa selvillä siitä, mitä se ees on :D ei siinä mitää väärää oo.
      IMHO, kaikki naiset ovat tapauskohtaisia yksilöitä. Yleisesti en pidä tytöl lyhyistä hiuksista mut on tapauksia jossa ne sopii oikee mainiosti. Musta sellaset abaut olkapäille ylettyvät, vapaana olevat hiukset o parhaita

7) Pidätkö leikkimielisestä "nahistelusta" tyttöjen kanssa? Pidätkö esim. siitä jos tyttö estää sinua lähtemästä tunnille tarttumalla sinuun?
      No joo kai.. Sanoisin että kuvattu tilanne menee ehkä enemmä jo lähestulkoo flirttailu puolelle. Mut sellane niinko iha puheelline nahistelu o kyl välil hupaisaa, väittely ym. Oon kans pariin otteeseen saanu leikkimielisen mut napakan litsarin tollasen väittelyhomman jälkeen poskelle :D en oo pahaks pannu kyl, parikertaa kutittanu kostoks takasin

8) Mistä haluaisit tytön juttelevan sinulle?
      Noooo asioista. Hankala sanoo, mukavaa ja kätevää ois jos ois jotain samoja kiinnostuksen aiheita ainaki. Mielellää asioista joista itekki o just perillä. Ja sit tietty tunteista, koska mikää ei oo masentavampaa seurustellessa ko se et ite aika ajoin kehuu ihanaks ja sanoo et tykkään susta nii kovasti ym mut vastapuoli ei koskaa sano lähes mitää. Ja sit tietty, jos tytöllä o joku vialla, ni jumalauta puhukoot! Ei siin voi jätkä paljoo tehä ko vaivaantuneena kohauttaa olkia, jos kerran tytö omien sanojen mukaan "ei mikää..." ole ongelmana.

9) Millaisista kohteliaisuuksista pidät?
      Ihan perus kehuja on kiva välillä vastaanottaa, vaikka olenkin kyllä aika vaatimaton ja vastaus yleensä mihi tahansa kehuun o tyylii "nooojaa", "nojoo", "noemmmääny tiiä.." Sit jos parisuhteeesta puhutaan, ni ois kiva välillä saada itekki kuulla jotai hunajaista vastapuolelta, kun ite niitä aina välillä viljelen ja huomaan et se miellyttää paria-

10) mikä näistä: seksikäs, söpö, kaunis vai nätti?
      NO jos on pakko valita ni söpö. Huomioitavaa on, että kukin määrittelee nääki käsitteet erilaiila, esim sanoisin että mun viimesin tyttöystävä oli (noh, kaikkee noita, mut eniten) söpö ja sitä edeltävä joka oli kans mun eka, oli nätti (ja toki kyl kaikkii noita muitaki)

Jos se nyt on olennaista tietoa, niin vastaaja on hieman alle 17v, kahdesti seurustellut synkkämielinen miehenalku.

• NAMNAMHASSISTAJEESS

Ruoooom8oooooohoaaa LEIKKELEN KYRVÄLÄNI SATANANANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
      ÅILLĹLLLLĻPILLUUUUUIUUUUIUUIUIIII...

• Jebaaaaa

1. Tulee semmoinen olo, että on heikko ja pitää alkaa kuntoilee.
      2. Kyllä vähän saa olla mutta ei terveen rajoissa kun pysyy nii sit on hyvä
      3. Kyllä halaamaan saa aina tulla ;) ja melkeinmpä kaikki kosketukset on ihan kivoi. Jos ei ny lyömään ala XD
      4. Empä varmaan ees tiedostais, että se olis ollut tarkoituksen mukaista. Aattelisin et oli varmaan vahinko
      5. ihan kiva
      6. Kihara pitkähiuksinen brunette on aina hyvän näköinen
      7. Aattelisin, että mitä ihmettä tää nyt säätää tässä..
      8. No jos ny ei koulunumeroista ainakaan...
      9. Empäs osaa vastata
      10. Söpö. Mut onks kauniilla ja nätillä jotain eroa?

• Anonyymi

1. Tuntee itsensä tärkeeltä, mutta jos en jaksais kantaa nii tulee mieleen hmm.... en tiiä ku en oo koskaa päässy semmoseen tilanteesee.
      2. -
      3. Kosketuksesta.... hellä kosketus.
      4. 🤫😛
      5. Hyvästit?! Sehän tarkoittas etten näkis luultavasti, surullinen fiilis ois.
      6. Seksikkäät hiukset? 🤔
      7. Nahistelu? kuulostaa jotenki likaselt
      8. Vaikka tulis vaa vastaan jossain kävellessä ulkona.
      9. Rehellisyys ja uskollisuus.
      10. Söpö.

Kiitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      21
      3561
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2402
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      376
      1990
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1884
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1601
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1587
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1559
    8. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1192
    9. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1167
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1051
    Aihe