Olenko liian ahdasmielinen ja tyly jos en osallistu mieheni veljen pojan syntymäpäiville, jonne myös mieheni ex osallistuu? Mieheni ex nimittäin on miehen veljen vaimon hyvä ystävä jo lapsuudesta asti. Tunnen itseni todella ulkopuoliseksi ja erittäin vaivaantuneeksi näissä tilaisuuksissa, vaikka mieheni ex on ookoo ja tiedän että mieheni rakastaa minua. Olen saanut oman lapseni nuorena, enkä ole ollut naimisissa. Olen kuitenkin tavallaan ”toisella kierroksella”, vaikka en tunne edes ensimmäistä eläneeni, kun lapsen isän kanssa erosin hyvin pian lapsen syntymän jälkeen. Vaikka mieheni lapset hyväksyn, en jotenkin kykene hyväksymään sitä että mun täytyy samoissa paikoissa kahvitella miehen exän kanssa. Ei mua haittaa, että mieheni kahvittelee, mutta itse en halua. Onko teillä samoja kokemuksia? taidan tehdä vaan hallaa itselleni jos en mene niille synttäreille. Tuskin pian saan miestäni lähtemään mihinkään omille sukulaisilleni vai pitääkö joku (kukaan) käytöstäni hyväksyttävänä?
Miehen eksälle kuuluvat juhlat
2
294
Vastaukset
- Ole oma itsesi
Teet just niin kuin tykkäät. Jos ei tunnu luontevalta mennä, niin sitten et mene. Käyt vaikka myöhemmin moikkaamassa. Aikuisena pystyt sen itse päättämään. En minäkään välttämättä tapaile vapaa-aikanani ihmisiä, joiden seurassa ei ole luontevaa olla. Juttele miehesi kanssa asiasta. Varmasti ymmärtää.
- uusi kumppani
Olet tyly ja osoitat käytökselläsi, että et halua olla tekemisissä näiden ihmisten kanssa! Sinut on kutsuttu ja näin halutaan osoittaa, että olet tervetullut joukkoon.
Kerrot, että miehesi ex on ystävällinen sinua kohtaan, joten mikä on ongelma? Onko sinun vaikea hyväksyä miehesi menneisyyttä? Vai onko sinulla pelko, ettei sinua hyväksytä tai sinusta ei pidetä? Ei kaikkien kanssa tarvitse olla ystävä, mutta voi olla ihan ookoo väleissä.
Minun mieheni hyvä ystävä on hänen serkkunsa. Kun aloimme seurustelemaan, niin serkun vaimo oli hyvä ystävä mieheni exän kanssa. Mieheni exällä on narsisistinen persoonallisuushäiriö. Hän oli mustamaalannut ja haukkunut minua näille ihmisille niin kuin monille muille. Mieheni ja hänen exänsä ovat mieheni serkun pojan kummeja. Arvaa vaan oliko kiva ja helppoa ekoina vuosina mennä näille synttäreille, jossa mieheni exä oli paikalla?? Joo ei todellakaan ollut, mutta siltikin menin. Mieheni sanoi, että jos en mene, niin tavallaan suljen itseni suvun juhlista pois ja osoitan tavallaan muillekin, että ex naisen puheet on totta.
Mieheni ei ole paljoakaan sukunsa kanssa tekemisissä, mutta jos jonnekin kutsutaan niin sinne mennään. Alkuvuosina se ei todellakaan ollut helppoa, koska joissakin tilaisuuksissa juuri kukaan ei puhunut minulle. (ex oli niin rankasta mustamaalannut minua). Kun vuodet kuluivat ja tapahtui monenlaista, niin ex naisen todellinen luonne paljastui monille sukulaisille. Käytös minua kohtaan muuttui täysin.
Ymmärrän sinun tunteitasi hyvin. Ekoina vuosina ei ole helppoa, eikä mukavaa, kun ex kumppani on samoissa paikoissa. Ei ole mukavaa, kun kumppanilla on historia exän kanssa ja siihen historiaan kuuluu ihmisiä, jotka ovat itselleen vieraita ja outoja, eikä nämä ihmiset usein ainakaan heti ole ottamassa avosylin uutta ihmistä vastaan. Tilanne on heillekin usein hiukan hankala ja epämiellyttävä.. miten suhtautua miehen nykyiseen että ex-kumppaniin. Aikaa myöten asiat helpottuvat ja kaikki löytää paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899