Vihdoinkin

Aloitettuani uudessa työssäni jännitin sitä, että miten paljon asioistani puhuisin ja kenelle vai pysyisikö puheet vain työpuheina. Kyllähän sitä sitten tuli pikkuhiljaa juteltua kaikenlaista työkavereiden kanssa, jollekin oli helpompi puhua kuin taas toiselle. Eräs naispuoleinen työkaverini, Sari(nimi muutettu) jotenkin veti minua puoleensa jo heti ensinäkemältä. Aloin haaveilla siitä, että saisin hänestä ystävän itselleni. Hän oli kuitenkin paljon tekemisissä erään toisen työkaveri kanssa ja olinkin siitä mustasukkainen ja ajattelin, että ei minulla taida olla mahdollisuutta edes ystävyyteen Sarin kanssa. Tein paljon töitä hänen kanssaan koska hän oli minun opastajani ja työparini, joten sain viettää aikaa Sarin kanssa ainakin töissä. Pidin eniten aina työvuoroista jolloin Sarikin oli töissä. Aina ei kuitenkaan ollut mahdollista paljon nähdä työvuoron aikana, joten se teki surulliseksi ja sai minut toivomaan yhä enemmän ystävyyttä työn ulkopuolella.

Sari sai jotenkin pintaan tunteet joita minulla ollut jo lapsesta asti. Olin ihan pienestä asti ihastunut tyttöihin ja naisiin. Myös nämä ihastukset kiihottivat kovasti ja yleisesti naissukupuoli. Nyt Sari jotenkin sai minut ajttelemaan, että olisipa ihanaa voida koskea häntä ja saada kosketusta häneltä. Näitä sitten haaveilin päässäni ja koitin keskittyä työtekoon. Ajatukset harhailivat kyllä ihan muualla kuin työssä ja tuntui, että minun olisi pakko saada hänet syleilyyni.

Ikinä en ollut uskaltanut kellekään puhua haaveistani naisten suhteen ja lapsia olin halunnut jo pitkään ja minulla olikin lapsia miehen kanssa, mutta aina olin jotenkin ajatellut, että sänkypuuhat miehen kanssa täytyy hoitaa jotta saan lapsia, kuitenkin aina minulla oli halua ihan johonkin muuhun.

Sain eräänä päivänä keskenmenon töissä, jonka jälkeen olin pari päivää sairaslomalla. Töihin tulo jännitti kamalasti, jopa pelkäsin. Sari oli kuitenkin juuri niin ihana kun olin ajatellutkin. Illan aikana Sari tiedusteli vointiani ja ajauduimme suljetun oven taakse juttelemaan hetkeksi. Kerroin tässä kohtaa Sarille myös, että olen menettänyt pienen keskosvauvan, jotenkin vain tuntui, että Sarille voisin puhua mitä vain. Juttelimme pitkään ja toivoni heräsi, ehkä minä saankin Sarista ystävän, kun hän näin minulle juttelee. Työt keskeytti juttelumme, jonka olisin halunnut jatkuvan vaikka kuinka pitkään. Jatkuu....

7

3852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....Päivä päivältä oli aina vaikeampi olla Sarin lähellä. Puhuimme "normaaleja" asioita ja itsellä päässä mylläsi. Puhuimme, että olisi kiva jos lapsemme tapaisivat myös. Minä ehdotin myös, että olisi kiva istua iltaa kahden, jotta saisimme ihan rauhassa jutella. Yritimme kera lasten tapaamista usein, aina Sarille tulikin joku este. Tuntui toivottomalta.

      Lähes vuoden oli tätä kitumista ja haaveilua, ihastumiseni kasvoi koko ajan ja välillä jopa alkoi tuntua, että hei minähän rakastan tuota naista. En muista semmoista tunnetta ennen kokeneeni, vatsani oli täynnä perhosia jo pelkästä Sarin ajattelusta. Vihdoinkin saimme sovittua lauantai illan milloin Sari tulisi meille syömään ja saunomaan ja juomaankin. Järjestin talon tyhjäksi, jotta ei olisi häiriötekijöitä. Haaveilin vaikka mitä, ajatukset oli todella levottomia, mutta toisaalta ajattelin, että en uskalla mitään tehdä kuitenkaan. Odotin kuitenkin iltaa ihan kamalasti.

      Sari toi minulle tullessaan kynttilöitä ja viinipullon. istuimme sohvalle viinilasien kanssa isolle kulmasohvalle, toinen toisessa päässä ja toinen toisessa. Juttelimme niitä näitä, jopa työhön taisi puhe harhautua välillä. Minä yritin salaa ja huomaamattomasti katsella Saria ja hänen rintojaan, jotka ihanasti kohotti paitaa. Miten vaikea olikaan keskittyä mihinkään kun olisin halunnut koskettaa Saria ja mietin miltä tuntuisi suudella häntä. Ruuan valmistuttua menimme pöydän äären ja aloimme syömään kynttilän valossa samalla viiniä nauttien. Puhelimme lapsuudestamme asti asioitamme ja Sari pääasiassa kertoi omaa elämän tarinaansa, joka oli melko tapahtumarikasta. Paljon kaikkea ikävää taustalla ja hyvin yllättäviä asioita. Sari kertoi myös joskus ajautuneensa tilanteeseen jossa oli pussaillut naisen kanssa. Tuntui kuin sydämeni olisi pompannut rinnasta ulos kun heräsi toivo, että hei Sarihan saattaa olla samanlainen kuin minä. Vaikeaa oli ruveta puhumaan vaikka niin olisin halunnut asia tuoda esille. Jotenkin sain sanottua, että mieheni oli kysellyt minulta Sarista; "Onko se eronnut, karannut vai sinkku". Sari totesi sitten, "luuliko miehesi, että tulin tänne sinua iskemään?" Ajatus tuntui ihanalta ja halusin sen olevan totta. Jotenkin takellellen sain sanottua; "ei kun päinvastoin luulen mieheni epäilevän, että minä tekisin jotain semmoista". Keskustelu sitten ikään kuin katkesi siihen ja siirtyi muihin aiheisiin. Yritin pöydän alla ikään kuin vahingossa osua jaloillani Sarin jalkoihin, jonkun kerran pieni hipaisu tapahtuikin, mutta ei johtanut suurempaan jalkapeliin.

      Syötyämme siirryimme saunaan. Jännitys ja kiihko oli itsellä aika korkealla. Haaveilin Sarin hyväilystä ja koskettamisesta, suutelemisesta ja kaikesta, uskaltamatta kuitenkaan tehdä mitään. Riisuessamme en meinannut uskaltaa edes päin katsoa. Saunassa melko normaalia keskustelua arkipäivän asioista. Sari myös kertoi siitä miten hermostuksissaan ja stressaantuneena repii jaloistaan nahkaa ja näyttikin jalkapohjia, jotka olivat tosi pahassa kunnossa. Istuimme kaukana toisistamme, molemmat seinään nojaten, jalat koukussa edessämme kasvot vastakkain. Jossain vaiheessa Sari sanoi; "anna jalkasi tänne". Suoritimme jalkamme ja miten ihanalta se tuntuikaan, kiihotuin jo pelkästään siitä, että jalkamme koskettivat toisiaan. Jalkapeliä jatkui saunomisen loppuun asti, jonka jälkeen pesimme itsemme ja pukeuduttuamme siirryimme olohuoneeseen. Sarin mentyä vielä wc:hen olin valmiiksi puristanut toista jalkarasvaa käteeni ja toisen tuubin otin mukaan. Olin päättänyt uskaltautua rasvaamaan Sarin jalat, jotta ne parantuisivat. Sari tuli sohvalle istumaan ihan lähelleni ja otin hänen jalkansa käsiini ja aloin hieroa rasvaa jalkapohjiin. Sari sanoi; "tuntuu todella ihanalta, kukaan ei ole koskaan rasvannut minun jalkojani näin, mutta tarvitsisin rasvauksen jälkeen sukat jalkaani", totesi; "minulla on tässä sukatkin valmiina". Oli niin ihana vihdoinkin saada koskettaa Saria, alku se on jalkapohja hierontakin. Rasvattuani ja hierottuani molemmat rasvat, laitoin yhdet omista sukistani Sarille.

      Jatkuu....

      • ...... Sari haki ruokapöydästä kynttilät olohuoneen pöydälle, muuta valoa ei ollutkaan. Tein meille bacardicola paukut ja istuimme sohvalle lähekkäin. Pikkuhiljaa aloin hivuttaa jalkaani lähemmäs Sarin jalkaa ja huomasin myös hänen tekevän saman. Hieroin jalallani Sarin jalkapöytää ja hetkenpäästä myös käsillä silittelin Sarin jalkoja. Tuntui uskomattomalta, että olin päässyt näin lähelle Saria. Olin haaveillut vaikka mistä mutta jotenkin, en uskonut että mitään tällaista tapahtuisi illan aikana. Juomien loputtua Sari kävi puoli-istuvaan asentoon sohvalle ja nojaudun mukana, painoin pääni Sarin rinnoille, miten ihanan pehmeät ne olivatkaan, en voinut uskoa todeksi. Varovasti aloin siirtää kättäni Sarin rinnan päälle ja hivelin sitä, tein melko pitkään tätä, emme puhuneet mitään. Minä ainakin nautin ja luulen Sarinkin nauttineen koska hän ei estellyt mitenkään minua. Uskaltauduin siirtämään käteni Sari paidan alle, jolloin pääsin heti käsiksi hänen paljaisiin rintoihin, koska hänellä ei ollut liivejä päällä. Olin niin pitkään haaveillut tästä, kuitenkin pohdin, että osaanko koskettaa oikealla tavalla Saria. Lopulta Sari alkoi puhumaan; "Tuntuu hyvältä, enkä yhtään häpeile rintojani koska olet nainen ja monen lapsen äiti jos olisit mies niin olisin häpeissäni." Kehuin Sarin rintoja ihaniksi samalla todeten, ettei niissä mitään vikaa ole miksi pitäisi hävetä. Sari kyseli minulta myös sitä, että olenko varma tästä ja haluanko todella tätä, muistutellen minua, että joudumme töissä kohtaamaan toisemme. "Sinun täytyy olla sinut itsesi kanssa". Sanoi haluavani, olisin voinut hyppiä kattoon riemusta, että vihdoinkin ollen päässyt tähän vaiheeseen. Sari sanoi; "pitäisikö meidän siirtyä teidän sängylle?" Totesin; "mennään vaan." Sari kysyi vielä; "Oletko varma?" "Olen", mitäpä muutakaan olisin sanonut, ei minua enää pelottanut yhtään, olin valmiimpi kuin koskaan.

        Tuuppasin Sarin selälleen meidän sänkyymme ja siirryin välittömästi nuolemaan Sarin pimppiä. Koskaan en ollut sitä tehnyt, paitsi haaveissa ja unissa. Sari oli kostea ja alkoi voihkia välittömästi vieläpä melko äänekkäästi, ilmeisesti osasin jotain tehdä oikein. Yhtäkkiä Sari kiepsautti minut alleen ja siirtyi suutelemaan sisäreisiäni, kiusoitellen ja välillä nuollen erittäin kosteaa pimppiäni. Miten voikaan tuntua ihanalta kun nainen nuolee, sanoinkuvaamattoman ihana tunne jollaista en ikinä ollut kokenut. Pyörähtelimme edes takaisin ja vaihdellen nuolemisvuoroa. Sari oli ihanan märkä alapäästään ja helposti sain työnnettyä kaksi ja kolmekin sormea hänen sisäänsä. Sarin voihkinta oli kovaäänistä ja ajattelin, että koskaan ei voisi tehdä tätä salaa missään missä olisi muita kuulolla. Itse pystyin olemaan hiljaa vaikka se ihanalta tuntuikin. Olisin ihan kamalasti halunnut suudella Saria mutta en uskaltanut missään vaiheessa. Emme puhuneet mitään koko tuona aikana kun toisiamme tyydytimme, monta tuntia.

        Yhtäkkiä jossain vaiheessa Sari kiepsautti minut vierelleen ja sanoi; "väsyttää". Itse olin pirteä kuin mikä ja olisin halunnut jatkaa vielä tätä ihanuutta. Minun oli kuitenkin tyytyminen siihen, että sain Sarin alastomana viereeni. Kietouduin tiukasti Sariin. Sari nukahti pian ja ihan hetkeksi torkahdin itsekin. Heräsin melko pian ja tajusin, että muutaman tunnin päästä mieheni tulee kotiin ja silloin Sarin täytyy olla nukkumassa toisessa huoneessa johon hänelle olin pedin tehnyt. Laitoin varmuudeksi herätyksen hieman ennen klo 8, jos vaikka nukahtaisin. Ei minua väsyttänyt, joten katselin nukkuvaa Saria ja ihailin, mietin miten ihanaa mutta uskomatonta oli että nukuimme tässä näin kiinni toisissamme. Olin itsekin nukahtanut jossain vaiheessa ja heräsin klo 7.30 ja tajusin, että hei mieshän pääseekin jo siihen aikaan töistä eikä vasta klo 8. En millään olisi halunnut irrottautua Sarista ja herättää häntä. Mutta minun oli pakko ja saatoin hänet pedille viereiseen huoneeseen. Sari nukahti saman tien, itse jäin vielä katsomaan hänen nukkumistaan, olisin halunnut koskettaa mutta en uskaltanut. Siirryin yksin nukkumaan ja hetken päästä mieheni tulikin kotiin.


      • natja76 kirjoitti:

        ...... Sari haki ruokapöydästä kynttilät olohuoneen pöydälle, muuta valoa ei ollutkaan. Tein meille bacardicola paukut ja istuimme sohvalle lähekkäin. Pikkuhiljaa aloin hivuttaa jalkaani lähemmäs Sarin jalkaa ja huomasin myös hänen tekevän saman. Hieroin jalallani Sarin jalkapöytää ja hetkenpäästä myös käsillä silittelin Sarin jalkoja. Tuntui uskomattomalta, että olin päässyt näin lähelle Saria. Olin haaveillut vaikka mistä mutta jotenkin, en uskonut että mitään tällaista tapahtuisi illan aikana. Juomien loputtua Sari kävi puoli-istuvaan asentoon sohvalle ja nojaudun mukana, painoin pääni Sarin rinnoille, miten ihanan pehmeät ne olivatkaan, en voinut uskoa todeksi. Varovasti aloin siirtää kättäni Sarin rinnan päälle ja hivelin sitä, tein melko pitkään tätä, emme puhuneet mitään. Minä ainakin nautin ja luulen Sarinkin nauttineen koska hän ei estellyt mitenkään minua. Uskaltauduin siirtämään käteni Sari paidan alle, jolloin pääsin heti käsiksi hänen paljaisiin rintoihin, koska hänellä ei ollut liivejä päällä. Olin niin pitkään haaveillut tästä, kuitenkin pohdin, että osaanko koskettaa oikealla tavalla Saria. Lopulta Sari alkoi puhumaan; "Tuntuu hyvältä, enkä yhtään häpeile rintojani koska olet nainen ja monen lapsen äiti jos olisit mies niin olisin häpeissäni." Kehuin Sarin rintoja ihaniksi samalla todeten, ettei niissä mitään vikaa ole miksi pitäisi hävetä. Sari kyseli minulta myös sitä, että olenko varma tästä ja haluanko todella tätä, muistutellen minua, että joudumme töissä kohtaamaan toisemme. "Sinun täytyy olla sinut itsesi kanssa". Sanoi haluavani, olisin voinut hyppiä kattoon riemusta, että vihdoinkin ollen päässyt tähän vaiheeseen. Sari sanoi; "pitäisikö meidän siirtyä teidän sängylle?" Totesin; "mennään vaan." Sari kysyi vielä; "Oletko varma?" "Olen", mitäpä muutakaan olisin sanonut, ei minua enää pelottanut yhtään, olin valmiimpi kuin koskaan.

        Tuuppasin Sarin selälleen meidän sänkyymme ja siirryin välittömästi nuolemaan Sarin pimppiä. Koskaan en ollut sitä tehnyt, paitsi haaveissa ja unissa. Sari oli kostea ja alkoi voihkia välittömästi vieläpä melko äänekkäästi, ilmeisesti osasin jotain tehdä oikein. Yhtäkkiä Sari kiepsautti minut alleen ja siirtyi suutelemaan sisäreisiäni, kiusoitellen ja välillä nuollen erittäin kosteaa pimppiäni. Miten voikaan tuntua ihanalta kun nainen nuolee, sanoinkuvaamattoman ihana tunne jollaista en ikinä ollut kokenut. Pyörähtelimme edes takaisin ja vaihdellen nuolemisvuoroa. Sari oli ihanan märkä alapäästään ja helposti sain työnnettyä kaksi ja kolmekin sormea hänen sisäänsä. Sarin voihkinta oli kovaäänistä ja ajattelin, että koskaan ei voisi tehdä tätä salaa missään missä olisi muita kuulolla. Itse pystyin olemaan hiljaa vaikka se ihanalta tuntuikin. Olisin ihan kamalasti halunnut suudella Saria mutta en uskaltanut missään vaiheessa. Emme puhuneet mitään koko tuona aikana kun toisiamme tyydytimme, monta tuntia.

        Yhtäkkiä jossain vaiheessa Sari kiepsautti minut vierelleen ja sanoi; "väsyttää". Itse olin pirteä kuin mikä ja olisin halunnut jatkaa vielä tätä ihanuutta. Minun oli kuitenkin tyytyminen siihen, että sain Sarin alastomana viereeni. Kietouduin tiukasti Sariin. Sari nukahti pian ja ihan hetkeksi torkahdin itsekin. Heräsin melko pian ja tajusin, että muutaman tunnin päästä mieheni tulee kotiin ja silloin Sarin täytyy olla nukkumassa toisessa huoneessa johon hänelle olin pedin tehnyt. Laitoin varmuudeksi herätyksen hieman ennen klo 8, jos vaikka nukahtaisin. Ei minua väsyttänyt, joten katselin nukkuvaa Saria ja ihailin, mietin miten ihanaa mutta uskomatonta oli että nukuimme tässä näin kiinni toisissamme. Olin itsekin nukahtanut jossain vaiheessa ja heräsin klo 7.30 ja tajusin, että hei mieshän pääseekin jo siihen aikaan töistä eikä vasta klo 8. En millään olisi halunnut irrottautua Sarista ja herättää häntä. Mutta minun oli pakko ja saatoin hänet pedille viereiseen huoneeseen. Sari nukahti saman tien, itse jäin vielä katsomaan hänen nukkumistaan, olisin halunnut koskettaa mutta en uskaltanut. Siirryin yksin nukkumaan ja hetken päästä mieheni tulikin kotiin.

        Sarin ja minun kohtaamisia on enemmänkin, tämä oli tällainen kokeilu, ikinä en ole kirjoittanut mitään tällaista. Luin monta päivää muiden kirjoituksia ja miten ihania ja kiihottavia ne olivatkaan. mietin et ois kiva kirjottaa, aattelin et en osaa mut sit kuitenkin alotin taukoa tuli kun miulta lähti kone käytöstä ja piti siirtyä toiselle. no nyt mielenkiinnolla odotan saanko jotain kommenttia ja mietin jatkanko kirjoittelua. Tämä on siis tosi tarinaa. Vaikea oli kirjoittaa nimeä kun päässä pyöri vain oikea nimi, en kuitenkaan uskaltanut sitä käyttää vaan hänestä tuli Sari.


      • tuli Sari
        natja76 kirjoitti:

        Sarin ja minun kohtaamisia on enemmänkin, tämä oli tällainen kokeilu, ikinä en ole kirjoittanut mitään tällaista. Luin monta päivää muiden kirjoituksia ja miten ihania ja kiihottavia ne olivatkaan. mietin et ois kiva kirjottaa, aattelin et en osaa mut sit kuitenkin alotin taukoa tuli kun miulta lähti kone käytöstä ja piti siirtyä toiselle. no nyt mielenkiinnolla odotan saanko jotain kommenttia ja mietin jatkanko kirjoittelua. Tämä on siis tosi tarinaa. Vaikea oli kirjoittaa nimeä kun päässä pyöri vain oikea nimi, en kuitenkaan uskaltanut sitä käyttää vaan hänestä tuli Sari.

        Jatka ihmeessä. Odotan minkälaiseksi Sari ajanmittaan paljastuu ja milloin miehesi sai vihiä asiasta tai pääsi mukaan.
        Oliko Sari pomosi?


    • rodeli

      Tairat olla homo setämies

    • Ihan kuule nainen olen, sori vaan!!!!!!!!!!!!!!!

    • On mennyt tässä aikaa etten ole täällä käynyt mutta jospa jatkaisin tarinaa......

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe