Mun suosikkini julkuista on Tuksu Tukiainen.
0-vuotias Miska tuli naisen tavarasta kajauttaen;
5
179
Vastaukset
- Bk,khbk.jkl.lk.lk.k.öklÖ
Yäk Sanoi kb,kj.jljöol.l.klk.klökökln
Muuten hyvä, mutta tässä ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Tässä vitsini idea on lähinnä se, että jo syntymähetkellä ihminen on pinnallinen iltalehtien seuraaja jossa tuksu tukiainen varastaa huomion eli tämä vitsi on sinänsä aika pöhkö ja typerä omalla tavallaam, mutta on siinä oma pointtinsa eli se että kritisoin vitsillä pinnallisia ihmisiä eli tässä tapauksessa tämä pikkulapsi on se pinnallinen ja tyhmä ihminen. Onhan se toki sinänsä aika tyhmä vitsi tämä jossa kuten sanoit ei ole järkeä hirveesti, mut on siinä toki oma pointtini.
- Anonyymi
oon toki viime aikoina varmaankin kehittynyt vitsien kirjoittajana/kertojana, kun nuorempana oli myös aika paljon noita pöhkönoloisia vitsejä. Oon elämäni aikana tekeny myös sketsejä joita lähetin kerran Etelä-Suomeen päin. Kehuivat mun sketsejä, muttei sopineet oikein teemaan. Täytyy sanoa että oon kehittynyt myös sketseissä. Mä täällä kotona mietin pääkopassani erilaisia sketsejä ja vitsejä. Saan ideoita ihan mistä melkeinpä tahansa. Mun aihealueena sketseissä ja vitseissä on esim politiikka, seksi, tasa-arvo asiat, stereotypiat sun muut, mutta on totta että nykyänä pitää olla varuillaan mitä kirijottaa nettiin ja minä olen sitä mieltä että nykyaika on parempi kuin entisaika, sillä oon sitä mieltä että on hyvä asia, että puututaan ihmisten vääriin kirjoituksiin eli kyllä nykyaikaan pitäs vuan kaikkien ihimisen sopeutua eikä vänkää vastaan. Esim nykyaikana ei ole järkeä vitsailla esim vähemmistöistä kuten saamelaiset tai homot. Minä kun kirjoitan vitsejä niin mun ivahuumori osuu usein sellaisiin jotka ansaitsee sen. Esim vaikkapa Hitler esimerkkinä. Myönnän että aika-ajoin mun huumori voi olla hieman ivallista ja se ei välttämättä ole kaikkien mielestä hyvä asia. Makuasioita toki, mutta oon sitä mieltä ettei mitä tahansa vitsejä ja muitakaan juttuja saa kirjottaa sosiaaliseen mediaan. Tarkka pittää olla!
No kyllä pitää olla aika kehittynyt vauva, jos osaa puhua jo syntyessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3382651Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1181462Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481340Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56937Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15884Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta24852Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo147831- 77801
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57785Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar197784