0-vuotias Miska tuli naisen tavarasta kajauttaen;

MrJuha82

Mun suosikkini julkuista on Tuksu Tukiainen.

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bk,khbk.jkl.lk.lk.k.öklÖ

      Yäk Sanoi kb,kj.jljöol.l.klk.klökökln

    • Muuten hyvä, mutta tässä ei ole mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Tässä vitsini idea on lähinnä se, että jo syntymähetkellä ihminen on pinnallinen iltalehtien seuraaja jossa tuksu tukiainen varastaa huomion eli tämä vitsi on sinänsä aika pöhkö ja typerä omalla tavallaam, mutta on siinä oma pointtinsa eli se että kritisoin vitsillä pinnallisia ihmisiä eli tässä tapauksessa tämä pikkulapsi on se pinnallinen ja tyhmä ihminen. Onhan se toki sinänsä aika tyhmä vitsi tämä jossa kuten sanoit ei ole järkeä hirveesti, mut on siinä toki oma pointtini.


      • Anonyymi

        oon toki viime aikoina varmaankin kehittynyt vitsien kirjoittajana/kertojana, kun nuorempana oli myös aika paljon noita pöhkönoloisia vitsejä. Oon elämäni aikana tekeny myös sketsejä joita lähetin kerran Etelä-Suomeen päin. Kehuivat mun sketsejä, muttei sopineet oikein teemaan. Täytyy sanoa että oon kehittynyt myös sketseissä. Mä täällä kotona mietin pääkopassani erilaisia sketsejä ja vitsejä. Saan ideoita ihan mistä melkeinpä tahansa. Mun aihealueena sketseissä ja vitseissä on esim politiikka, seksi, tasa-arvo asiat, stereotypiat sun muut, mutta on totta että nykyänä pitää olla varuillaan mitä kirijottaa nettiin ja minä olen sitä mieltä että nykyaika on parempi kuin entisaika, sillä oon sitä mieltä että on hyvä asia, että puututaan ihmisten vääriin kirjoituksiin eli kyllä nykyaikaan pitäs vuan kaikkien ihimisen sopeutua eikä vänkää vastaan. Esim nykyaikana ei ole järkeä vitsailla esim vähemmistöistä kuten saamelaiset tai homot. Minä kun kirjoitan vitsejä niin mun ivahuumori osuu usein sellaisiin jotka ansaitsee sen. Esim vaikkapa Hitler esimerkkinä. Myönnän että aika-ajoin mun huumori voi olla hieman ivallista ja se ei välttämättä ole kaikkien mielestä hyvä asia. Makuasioita toki, mutta oon sitä mieltä ettei mitä tahansa vitsejä ja muitakaan juttuja saa kirjottaa sosiaaliseen mediaan. Tarkka pittää olla!


    • No kyllä pitää olla aika kehittynyt vauva, jos osaa puhua jo syntyessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe