Kuten tiedätte, asun täällä Itä-Suomessa. Minä haluaisin, että sovittaisiin sellainen itsetyydytystapaaminen, jossa me kaikki runkataan toisiamme ajatukselle maailmanvallankumouksesta ja kommunismista! Kyllä toverit, kyllä! Sovitaan tapaaminen ja runkataan yhdessä tasa-arvoisesti toisiamme ajatukselle maailmanvallankumouksesta ja kommunismista! Työnnetään vielä näitä Lev Trotski - anaalitappeja pyllyymme! Valmistin itse, veistin puusta ja maalasin.
Toverit, vastatkaa kutsuun!
10
77
Vastaukset
- HeKeKeKe
Eräs Norjalainen! Sulle löytyi panoseuraa! Tosin toivottavasti karvat ja nimen varastelu ei haittaa...
- Eräs trotskilainen
Kyllä kyllä, kaikki toverit mukaan yhteisitsetyydytykseen ajatukselle maailmanvallankumouksesta ja internationalismista! Kyllä toverit, kyllä! Kaikki mukaan rohkeasti!
- Eräs norjalainen
Jeeeee! :D
- Trollintappaja!
Varoitinko minä trolleja aikaisemmin tulemasta tänne trollaamaan?
- Eräs trotskilainen
Mutta minä olen toveri hyvä tosissani!
- Eräs trotskilainen
Hei, sie ihte asiassa imitoit minua aika hyvin, propsit siitä! Ei vitsit, runkkailla nyt maailmanvallankumoukselle :D Sie olet hyvä tässä, jatka ihmeessä. Paihti että mie en asu Itä-Suomessa.
- Eräs trotskilainen
Katsokaapas, tänne tuli trolli trollailemaan. Minä olen kuulepas trolli aito Eräs trotskilainen. Minä olen tosissani, haluan sopia ryhmärunkkaustapahtuman, jossa runkataan maailmanvallankumoukselle, arvon toverit! Kyllä sinun trolli pitää vähäsen paremmin jatkosa hoitaa tuo identiteettivarkaus ja toisen esiintyminen, tuo oli aika huono suoritus jopa sinulta.
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Katsokaapas, tänne tuli trolli trollailemaan. Minä olen kuulepas trolli aito Eräs trotskilainen. Minä olen tosissani, haluan sopia ryhmärunkkaustapahtuman, jossa runkataan maailmanvallankumoukselle, arvon toverit! Kyllä sinun trolli pitää vähäsen paremmin jatkosa hoitaa tuo identiteettivarkaus ja toisen esiintyminen, tuo oli aika huono suoritus jopa sinulta.
On Eräs trotskilainen, Eräs norjalainen ja Eräs suomalainen. Haiskahtaako v*****?
Mutta sinun kannattaisi ihan oikeasti pyytää Eräs norjalainen mukaan. Toinen kaveri voisi olla Huolestunut nuori, hänellä kun tuntui olevan ongelmia tyttöystävänsä kanssa.
- Nettin
Haahana, tästähän alkaa tulemaan kansainvälinen trollitapahtuma...
Ihan tosi D: xD - Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741