En saa selkoa eräästä pojasta, johon oon ihastunut. Hän vilkuilee muhun päin usein ja on joskus hymyillyt mulle. Moikattiin toisia ja silleen. Sit mä menin sen luo juttelee ja meil oli mukavii keskusteluita ja naurettiin. Ajattelin, et hänkin olisi musta kiinnostunut...Tärisee ja on levoton mun lähellä tai kun olen mennyt hänen luotaan pois. Haroo hiuksiaan ja pyyhkii kasvojaan ja kääntää katseensa nopeesti muualle. Tietenkään en oo 100% varma johtuuko musta sillä hän on kovin ujo.
Sit kerran, ku aattelin et hänkin ois ihastunut muhun niin päätin et kysyn tulisko mun viereen istuu. Hän rupes ihanku panikoimaan ja kerto syyn miks ei tullu...Sen jälkeen rupes välttää katseit entist enemmän ja karkas pois mun luota :( Sit ku tilanne vähän laantu nii sit taas rupes kattelee ja hymyilee mulle...
Kun sit viimeks pyysin hänt ulos yhteen paikkaan niin sit oli heti et joo käy ehk. Mut ei sit enään vastannu mun viesteihin, ei edes jos kysyin mitä sä? :( Hän rupes taas kartaa mua ja pakeni paikalta...Mut silti kattoo mua ja kääntää katseen nopee pois päin. Välil tuijottaa suu auki ja kädet tärisee. Mut ei enään puhu mulle. Miks? Tietääks kukaan? Onks hän kenties ihastunu vai kuvittelenko vain?
pitäiskö mun yrittää vielä?
15
324
Vastaukset
- jaa-aa
Joko se on ihastunut ja helvetin ujo tai sitten ei vaan ole varma tunteistaan. Ihastunut hän tuntuu jollain tavalla kuitenkin olevan.
- pliis auttakaa
Pitäiskö mun yrittää viel jutella sille vai jätänkö hänet jo rauhaan?
- neuvoja.
pliis auttakaa kirjoitti:
Pitäiskö mun yrittää viel jutella sille vai jätänkö hänet jo rauhaan?
Yritä vielä kerran jutella sille rauhallisesti. Jos ei auta, unohda koko juttu. Mutta jos poika siitä tokenee, teille saattaa syntyä ihan kelvollinen seurustelusuhde :-)
- pliis auttakaa
neuvoja. kirjoitti:
Yritä vielä kerran jutella sille rauhallisesti. Jos ei auta, unohda koko juttu. Mutta jos poika siitä tokenee, teille saattaa syntyä ihan kelvollinen seurustelusuhde :-)
Selvä kiitos neuvosta :)
- petriiiiiiiiiiiiiiii
Selvä kiitos neuvosta :)
voitko sitte tulla kertoo meille miten kävi?:)
- pliis auttakaa
petriiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
voitko sitte tulla kertoo meille miten kävi?:)
Nooo kaippa mä voi :)
Mut en tiiä koska meentaas juttelee sille...pitää vähän seurata tilannetta ekaks ja katsoo onko hyvä hetki mennä juttelee, niit tilanteit ku ei satu kovin usein...Mut kyl mä voin, jos tää palsta viel sit löytyy täält :D
- Järkevä
No meeppä puhuu sille ihan kasvotusten nii tuskin se siitä minnekään pakenee
- pliis auttakaa
Olemme jutelleetkin jo aika usein kasvotusten...Silloin hän hermostuneena räplää lähes aina jtn ja välil katsoo ihan suoraan mun silmii ja välil ei...Viimeks juttelin hänelle helmikuun alussa. Sen jälkeen hän muttui taas oudoksi...Tänäänkin hän ihan kuin reagoisi minuun eritavalla kuin muihin..En ollut varma vilkuiliko hän minua, mutta käänty suuntaani. Hän jopa kun käveli ohitseni niin usein silloin katsoo toiseen suuntaan tai lattiaan. Kerran kävellessäni ohi kääntyi katsomaan nopeasti minua. Mutta kun en ota selvää niin pelottaa. Ennen olin niin rohkee ja juttelin ihan normisti. Nykyään tuntuu et hän toruu mut ja silti must tuntuu et hän kaipaa jollainlailla mua. Mut en tiiä mitä. :/
Taai...sit ei kaipaakkaan. Voiks joku viel jeesaa? Olisin avuntarpeessa viel? - iisfeelingyou
Olemme jutelleetkin jo aika usein kasvotusten...Silloin hän hermostuneena räplää lähes aina jtn ja välil katsoo ihan suoraan mun silmii ja välil ei...Viimeks juttelin hänelle helmikuun alussa. Sen jälkeen hän muttui taas oudoksi...Tänäänkin hän ihan kuin reagoisi minuun eritavalla kuin muihin..En ollut varma vilkuiliko hän minua, mutta käänty suuntaani. Hän jopa kun käveli ohitseni niin usein silloin katsoo toiseen suuntaan tai lattiaan. Kerran kävellessäni ohi kääntyi katsomaan nopeasti minua. Mutta kun en ota selvää niin pelottaa. Ennen olin niin rohkee ja juttelin ihan normisti. Nykyään tuntuu et hän toruu mut ja silti must tuntuu et hän kaipaa jollainlailla mua. Mut en tiiä mitä. :/
Taai...sit ei kaipaakkaan. Voiks joku viel jeesaa? Olisin avuntarpeessa viel?Itellä on toi että katon lattiaan ja välttelen katsetta ihastukseen koska oon ujo. Koko loppu päivän sitten kotona mietin miksen voi vaan kattoo sitä...
- pliis auttakaa
iisfeelingyou kirjoitti:
Itellä on toi että katon lattiaan ja välttelen katsetta ihastukseen koska oon ujo. Koko loppu päivän sitten kotona mietin miksen voi vaan kattoo sitä...
No hän tekee silleen enemmän et jos istun vasemmalla puolella niin hän kum kävelee ohitseni niin kattoo oikealle. Sit ku istun oikealla hän kun kävelee ohitseni katsoo vasemmalle. Eilen kun hän käveli ohitseni ja katsoi muualle, näin kun hän reagoi vaivaantuneena silmillään kun yritin vilkaista häntä. Tai silleen ihan kuin yritti katsoo mut ei sit katsonut mut silmät silleen "nyki".
En vaan ymmärrä miksi hän ingooraa mut fb mut silti lähes aina vilkaisee suuntaani ja reagoi oudosti (on yhtä toistakin vähän vanhempaa naista kohtaa reagoinut oudosti mut ei niin usein kun muhun) tai sit vaan kuvittelen et ingooraa. Voiks tollanen käytös sit olla myös ujon ihastuneen pojan merkkejä? - pliis auttakaa
No hän tekee silleen enemmän et jos istun vasemmalla puolella niin hän kum kävelee ohitseni niin kattoo oikealle. Sit ku istun oikealla hän kun kävelee ohitseni katsoo vasemmalle. Eilen kun hän käveli ohitseni ja katsoi muualle, näin kun hän reagoi vaivaantuneena silmillään kun yritin vilkaista häntä. Tai silleen ihan kuin yritti katsoo mut ei sit katsonut mut silmät silleen "nyki".
En vaan ymmärrä miksi hän ingooraa mut fb mut silti lähes aina vilkaisee suuntaani ja reagoi oudosti (on yhtä toistakin vähän vanhempaa naista kohtaa reagoinut oudosti mut ei niin usein kun muhun) tai sit vaan kuvittelen et ingooraa. Voiks tollanen käytös sit olla myös ujon ihastuneen pojan merkkejä?Vai onks ujot pojat sellasii et vaik näyttäisit kuinka ihastuksrn merkkejä, pyytäisit ulos yms. niin ei tapahdu mitään? Onks se niin et vasta sit ehk uskaltais ja uskois tytön olevan ihastunut jos hän paljastaa tunteet?
Kieltämättä mä oon vakuutellut tutustumisen alkuvaiheen vahingos et ihan vaan kaverina...siit on kuiski aikaa ja oon omasta mielestä näyttänyt jo tarpeeks kiinnostuksen merkkei nii voiks se olla nii et jos hän vielki pyörittää sitä mielessään eikä vaan usko et mä tykkään hänestä? Voikohan syy olla se? Vai viittaako käytös sittenkään ihastumiseen? Oon liiankin epävarma nykyään :( varmaan ihmettelee miks en ookkaan välillä niin aktiivinen. Huoh! Olispa hän rohkeampi kuin minä. - pliis auttakaa
Vai onks ujot pojat sellasii et vaik näyttäisit kuinka ihastuksrn merkkejä, pyytäisit ulos yms. niin ei tapahdu mitään? Onks se niin et vasta sit ehk uskaltais ja uskois tytön olevan ihastunut jos hän paljastaa tunteet?
Kieltämättä mä oon vakuutellut tutustumisen alkuvaiheen vahingos et ihan vaan kaverina...siit on kuiski aikaa ja oon omasta mielestä näyttänyt jo tarpeeks kiinnostuksen merkkei nii voiks se olla nii et jos hän vielki pyörittää sitä mielessään eikä vaan usko et mä tykkään hänestä? Voikohan syy olla se? Vai viittaako käytös sittenkään ihastumiseen? Oon liiankin epävarma nykyään :( varmaan ihmettelee miks en ookkaan välillä niin aktiivinen. Huoh! Olispa hän rohkeampi kuin minä.Pliis voiks joku vastaa mulle viel?
- Joku vaa
Pliis voiks joku vastaa mulle viel?
Selvää kiinnostusta mut poika taitaa olla aika ujo ku tuollee käyttäytyy!
Voitko käyä lukee ton ja kertoo oman mielipiteen? http://m.suomi24.fi/node/12119325 - pliis auttakaa
Joku vaa kirjoitti:
Selvää kiinnostusta mut poika taitaa olla aika ujo ku tuollee käyttäytyy!
Voitko käyä lukee ton ja kertoo oman mielipiteen? http://m.suomi24.fi/node/12119325Kiva :D joo mä vastasin sulle :) kiti kun vastasit. Joskus hän khyl tekee myös silleen et ei kato joskus ollenkaan ja saattaa olla jopa ihan normaali. Välil sit on muhun päin aivan kuin ja ei kato ollenkaan mua. On myös mun lähettyvillä hiljaa. Moikkas mua viimeks tosi sulosesti ja tais hymyillä mulle hiukan :3 ihan kuin äänikin olis ollu pehmeempi, mut en tiiä...
- Joku vaa
Kiva :D joo mä vastasin sulle :) kiti kun vastasit. Joskus hän khyl tekee myös silleen et ei kato joskus ollenkaan ja saattaa olla jopa ihan normaali. Välil sit on muhun päin aivan kuin ja ei kato ollenkaan mua. On myös mun lähettyvillä hiljaa. Moikkas mua viimeks tosi sulosesti ja tais hymyillä mulle hiukan :3 ihan kuin äänikin olis ollu pehmeempi, mut en tiiä...
No pidetää peukkuja:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524051Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3943143Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142028Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111738Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69985- 72983
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23891- 71849
- 47829