Nii eli oon 14-v tyttö ja käytän sellasii minitoppei. Mut tarvisin oikeet rintsikat. Mulla ei oo ja miten kehtaan sanoo siitä äidille? En kehtaa... Kiitos jotain toimivia neuvoja:)
rintsikat
5
94
Vastaukset
- rintsikkatyttö 13v
Heippa vaan Porvooseen.
Porvoo on tosi ihana kaupunki, oon käyny siellä pari kertaa kesällä.
Joo, sun pitäs saada rintsikat, mutta et kehtaa kysyä äidiltä. Tuttu ongelma aika monelle.
Yks tapa on kirjottaa äidille lappu, tarviin rintsikat, voitasko lähtee ostaan!
Tietenkin kannattaa valita sellainen hetki, kun äiti on oikein hyvällä tuulella. Joskus toimii se, että käyt itse ostamassa rintsikat omalla rahalla ja sitten lähetät textarin, että ostin kivat rintsikat, kotona näät sitten.
Harva on se äiti, joka ei kannusta tytärtään näin tärkeässä asiassa ja suhtaudu myötämielisesti rintaliivien hankintaan.
Kerro mitä mieltä olet neuvoista, ja käytitkö niitä, ja mitä äiti sanoi, ja saitko rintsikat hommattua.
Terveisin rintsikkatyttö 13v- Joku vaan
Mä haluaisin sanoo sillee suoraan, mut en tiiä miten? :D :o
Help me! - rintsikkatyttö 13v
Joku vaan kirjoitti:
Mä haluaisin sanoo sillee suoraan, mut en tiiä miten? :D :o
Help me!Terve joku vaan!
Sä haluisit sanoo äidille silleen suoraan, että haluun rintsikat, mutta et tiedä, mitenkä pitää toimia, no äläpä oo huolissaan mä kerron sen sulle ihan kohta.
Meet vaan äidin luokse ja sanot: Mä haluun rintsikat. Sit voit sanoo: Millon voitas lähtee ostaan ne.
Siunä se on, koko juttu.
- tyttö 13 v
mul on toisin päin äiti aina vaan mennää ostaa sulla uuet rinsikat oon sillee et joo ei jaksa. mä en tykkää rintsikoista ne tuntuu pahalle mitä teen et ne ei enää tunnu pahalle
- rintsikkatyttö 13v
Monella muullakin tytöllä on hyvin innokkaita äitejä ostamaan tyttärilleen aina uusia ja uusia rintsikoita.
Se varmaan johtuu siitä, että äidit saa tyttärensä kautta elää uudelleen ne kaikki ihanat tuntemukset, mitä ekat rintaliivit tuo tytölle.
Suosittelen, että annatte äitien nauttia ja ostaa uusia rintsikoita, eihän niitä koskaan liikaa ole.
Voi olla, että se ostointo äidiltä hiipuu äkkiäkin, ja sitten joudutte taas kinuamaan rahaa uusiin rintsikoihin.
Jos liivit tuntuvat epämukavilta, voi syynä olla väärä koko, tai väärä malli.
Sun kannattas houkutella äiti liiviostoksille oikeaan erikoisliikkeeseen, tai tavaratalon liiviosastolle ja kääntyä liivimyyjien puoleen ongelman ratkaisemiseksi. Ne on asiantuntijoita ja tosi mukavia, joilta saa hyviä neuvoja.
Mukavia rintsikkakauppoja sulle ja äidillesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573