Sisempien häpyhuulten välistä, emättimen suuaukolta, roikkuu sellainen repale, mikä on samanlaista kudosta tai limakalvoa kuin muutenkin pimppi on. Olen aika varma että se on repeytyneen immenkalvon riekale, joka ei ole lähtenyt kokonaan pois vaan jäänyt toiselta sivulta kiinni. Ei ole kipeä tai muutenkaan haittaa ja haluaisinkin poistaa riekaleen lähinnä esteettisistä syistä. Lisäksi poimuihin jää joskus valkovuotoa. Tekeekö kunnalliset tätä? Gynekologit? Ja paljonkohan toimenpide maksaa? Olen myös kuullut että jotkut leikkelevät tai jopa repivät itse pois, mutta ajatus ei houkuttele pöpökammoisena.
Immenkalvon repaleet??
5
1973
Vastaukset
- Turhaa nynnyilyä
paskat siihen mitään pöpöjä tule. Saman verran pöpöjä saat joka ikisellä naintikerralla kun jonkun kanssa oot. omista käsistä siirtyy myös pöpjä. Jos siihen ei satu niin ripaiset irti vaan.onhan se alkukin revennyt ilman, että on ollut kovin tuskaa. :))
- aps1
Itsellä sama ongelma eikä sitä niin vain pois revitä! Olisiko kellään oikeaa kokemusta aiheesta?
- TOSINAINEN1
Kuulkaas tytöt,naisen alapää on nyt vaan sellainen,ne mitään immenkalvon riekaleita ole...
- aps1
väärässä olet. lääkäri joskus nuorempana gynetarkastuksessa totesi että sellainen immenkalvon lerpatin sieltä löytyy ja se on mahdollista poistaa jos joskus haluan.
- Siellä ovat rekaleet
Itselläni oli oman kokemukseni mukaan poikkeuksellisen paksu immenkalvo (tai nykyään sitä kai sanotaan immenrenkaaksi, joska se on harvoin täysin umpinainen). Eli sen hajottaminen oli tuskallista. En ole synnyttänyt, joten "rekaleet" ovat edelleenkin siinä. Eikä tulisi mieleenkään poistattaa niitä.
Riippuu varmaan paljon riekaleen mallista, onko sitä tarkoituksenmukaista poistaa. Ainakin itse poistattaisin, jos se olisi "kasvainmainen". Leikkauksistakin voi tulla arpea, joten turhaan en poistaisi.
Itselläni rakenteet näyttävät yhä yli 20 vuotta seksielämän aloittamisen jälkeen siltä, että jos yllä ja alla olevat kappaleet ompelee yhteen, niin saa ehjän immekalvon. Eli siis emättimen alalaitaan jää pieni pussimainen rakenne, jonne välillä menee pissatessa pissaa ja sitten tietysti valuu siitä pois, kun nousee pöntöltä. Mutta eipä tuo niin haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494