Kertokaahan kuulumisia.
Miten Joutsassa menee ?
2
189
Vastaukset
- OutsaJoutsa
Hyvin menee, mutta antaa mennä. Outsalaiset yllättyi, kun Leivonmäeltä tulikin kustannuksia eikä pelkkiä verotuloja ydinOutsan palvelujen ylläpitoon. Nyt nillitetään, kuinka kalliiksi liitos tuli ja kuinka leivonmäkiset vie kaikki rahat. Liitosavustukset on syöty ja outsalaisten yrittäjien massissa. Nyt ihmetellään, mistä saataisiin lisämassia yrittäjien taskuun. Ehdotan, että kaikille yrittäjille ja perheenjäsenille 5000€/kk sosiaaliavustusta , että ei tarvitse lautakuntien kautta kikkailla sossuaputyötä itselle ja hyvilleveljille.
Rutalahden oppilaatkin älysivät suuntautua Jyväskylään päin, kuten Outsan kunnanjohtajakin.- Mellanikola
Juicen Jäminkipohja Boogie kertoo sen, miksi Leivonmäen kuntaliitoksesta ei tullut Joutsalle kuin kuluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197