Pohjois-Italia on meille suomalaisille turisteille. Upea ! Tosin, oltiin maanjäristyksessä pari vuotta sitten..hmm
Vastaukset 5
- *eikiinnosta*
En oleskele Gardalla siksi, että saisin olla suomalaisten kanssa! Olen Italiassa italialaisten ym. paikallisten kanssa.
- Turre
*eikiinnosta* - miten viitistkään kuvitella, että joku "paikallinen" olisi sinusta, jostain tavis turistista kiinnostunut? Naurattaa sinun kaltaisesi harhaiset tyypit, jotka jostain käsittämättömästä syytä ajattelvat, etteivät itse olisi turisteja - kaikki muut tietenkin ovat, mut ehei, en minä...ja että olla turisti - että siinä on jotain pahaa/noloa, että on ihan reilusti turisti siinä, missä muutkin.
Hei yritä nyt vaan kestää, että olet samanlainen, kuin kaikki muutkin: TURISTI.
- vinksavinkkaa
Luulen että on, mutta eivät huutele niistä ympäri nettiä, etsi vaikka googlesta tai fb. Ainakin muissa Italian kaupungeissa on suomalais"seuroja" ja nettiryhmiä, jos sellaiset kiinnostaa. Tietysti voit myös itse perustaa vaikka Garda aiheisen ryhmän fbssä. Löytyy esim. Finlandia Italia yhdistys http://finlandia-italiayhdistys.fi
- HerrSaku
Peseaukisilla junteilla ei ole asiaa varakkaiden ryhmiin. Pysykää vaan siellä omienne joukoissa Motonetin lippis päässä juomassa halpakaljaa.
- Anonyymi
Gardas on suomi yhteisö , vedetää motonetin läzät pääs kaljaaaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.174578Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136568Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555