Tehtävä mikkihiireille

Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleensä, olen sortunut eri nimimerkin (rekisteröimättömän) kuin omani käyttöön. Tämä on ollut hauskaa.

Nyt kun täällä on pilvin pimein näitä valopäitä, niin lupaankin erityispalkinnon sille mikkihiirelle, joka löytää viimeaikaisen analyysini. Laatu on tottakai Susianalyysin luokkaa, sehän on MInusta lähtöisin.

17

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että se jaksaa...

....

• 2+1

Kiinostaa kuin kilo pask...sinun lyysisi.

• Seinäkello1
    • Persaukko

Heh heh.. Ärsyttääköö.. Heh heh... Vaihtelu virkistää... Pilvin pimein... Heh heh... Ärsyttääköö...

• No niin, tyhjän parkuja purskahteli tuskissaan. Ei se ainakaan minun vikani ole, kun äitisi pelkää sutta. Ja isoisoäitisi se vasta oikea pelkuri onkin. Vielä haudassaan märisee susien kaameutta.

• Seinäkello1
        Susianalyytikko kirjoitti:

No niin, tyhjän parkuja purskahteli tuskissaan. Ei se ainakaan minun vikani ole, kun äitisi pelkää sutta. Ja isoisoäitisi se vasta oikea pelkuri onkin. Vielä haudassaan märisee susien kaameutta.

Voi vitsi, nyt kyllä heitit pahan:D
        Tais anaalikkoa kirpasta todenteollaXXDD

• Seinäkello1 kirjoitti:

Voi vitsi, nyt kyllä heitit pahan:D
        Tais anaalikkoa kirpasta todenteollaXXDD

Eikö sulla hävetä oma itsesi ja alkuperäsi? Mädäntynyt vanha muori vielä jaksaa vinkua susien kaameutta. Ja entäpäs vielä vanhemmat isomuorisi. Märyä ja parkua on riittänyt. Isistäsi ei kehtaa edes puhua. Pelkurijuoppoja kaikki.

• Seinäkello1

Eikö sulla hävetä oma itsesi ja alkuperäsi? Mädäntynyt vanha muori vielä jaksaa vinkua susien kaameutta. Ja entäpäs vielä vanhemmat isomuorisi. Märyä ja parkua on riittänyt. Isistäsi ei kehtaa edes puhua. Pelkurijuoppoja kaikki.

Taisi käydä ylpeyden päälle ensimmäinen viestiniXD
        Missä V#####A ne kuvaukset isästäni viipyy vai vetikö hiljaseksi?

• Seinäkello1 kirjoitti:

Taisi käydä ylpeyden päälle ensimmäinen viestiniXD
        Missä V#####A ne kuvaukset isästäni viipyy vai vetikö hiljaseksi?

Mitäpä semmosesta juoposta susipelkurista on paljon kerrottavaa.

• Seinäkello1

Vai olet oikein analyytikko. Esitit minulle väitteen, johon vastasin vastaväitteen. Vastaukseksi sain tämän kommentin, jossa isäni onki enää pelkkä juoppo.
        Mikäli olisit analyytikko, olisit myös sanavalmiimpi vastaväitteitä kohtaan. Nyt vain jankutat juoppoa, susipelkuria ja vinkumista. Kannattaisi vaihtaa käyttäjänimi mieluummin mikki hiireksi kuvastaisi sinua paremmin.

• Hehhehhehhehehehehh

Eläpä hakkoo akkoos tuas hullu vaikka kuinka viduddas.. Heh heh..

• Njehhehh

No niin, tyhjän parkuja purskahteli tuskissaan. Ei se ainakaan minun vikani ole, kun äitisi pelkää sutta. Ja isoisoäitisi se vasta oikea pelkuri onkin. Vielä haudassaan märisee susien kaameutta.

Ärrrrsyddäääköööööö... Hehheh..

• Seinäkello1

Minulla ei henk.koht ole mitään susia vastaan eli en nyt oikein ymmärrä tuota susipelko hommeliasi mitä, jota tyrkytät joka kommentissa.
      Ja voit puhua isistäni, koska en ota kommentejasi vakavissa, vaikka kuinka rumasti sanoisitXD

• T. mikkihiirei

yrititkö ehkä sanoa Mikki Hiirille? Siinä lieneekin varmaan syy miksi tuota hermoripulia ei oikein tavallisella järjellä varustettu yksilö voi käsittää....

• Sinusta puhuttaessa minä kirjoitan mikkihiiri. Olet niin pikkunen vikisijä, etten isoja kirjaimia sinuun tuhlaa. Sen sijaan Minä olen Susianalyytikko, Suden ja Luonnon ystävä.

• RYIKLIKANS

Vastatehtävä, kun kirjoitat nimimerkkini aakkoset oikeassa järjestyksessä Suomi24-hakuun, kone tuuppaa kolme sivullista hakutuloksia ALoittajan aikaansaannoksia, sopinee kysyä, oletko Sala-fisti?

Mikkihiiri olikin jo ehtinyt aloittajan aivoituksen ratkaista.

• kyselijä

Taikasana hakuun on LASINYRKKI, heeheh, voinepahan ollakin salafisti.

Onko hänen elämänsä toisaan noin ankeaa, mitä ilmaisuillaan antaa ymmärtää tulkittavaksi? No, kaikki kukkaset kukiksikoot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      111
      7104
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4188
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      36
      3655
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      398
      1940
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1457
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1438
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      62
      1337
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1078
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      172
      1055
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      1000
    Aihe