Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tehtävä mikkihiireille

Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleensä, olen sortunut eri nimimerkin (rekisteröimättömän) kuin omani käyttöön. Tämä on ollut hauskaa.

Nyt kun täällä on pilvin pimein näitä valopäitä, niin lupaankin erityispalkinnon sille mikkihiirelle, joka löytää viimeaikaisen analyysini. Laatu on tottakai Susianalyysin luokkaa, sehän on MInusta lähtöisin.

17

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että se jaksaa...

      ....

    • 2+1

      Kiinostaa kuin kilo pask...sinun lyysisi.

    • Seinäkello1
    • Persaukko

      Heh heh.. Ärsyttääköö.. Heh heh... Vaihtelu virkistää... Pilvin pimein... Heh heh... Ärsyttääköö...

      • No niin, tyhjän parkuja purskahteli tuskissaan. Ei se ainakaan minun vikani ole, kun äitisi pelkää sutta. Ja isoisoäitisi se vasta oikea pelkuri onkin. Vielä haudassaan märisee susien kaameutta.


      • Seinäkello1
        Susianalyytikko kirjoitti:

        No niin, tyhjän parkuja purskahteli tuskissaan. Ei se ainakaan minun vikani ole, kun äitisi pelkää sutta. Ja isoisoäitisi se vasta oikea pelkuri onkin. Vielä haudassaan märisee susien kaameutta.

        Voi vitsi, nyt kyllä heitit pahan:D
        Tais anaalikkoa kirpasta todenteollaXXDD


      • Seinäkello1 kirjoitti:

        Voi vitsi, nyt kyllä heitit pahan:D
        Tais anaalikkoa kirpasta todenteollaXXDD

        Eikö sulla hävetä oma itsesi ja alkuperäsi? Mädäntynyt vanha muori vielä jaksaa vinkua susien kaameutta. Ja entäpäs vielä vanhemmat isomuorisi. Märyä ja parkua on riittänyt. Isistäsi ei kehtaa edes puhua. Pelkurijuoppoja kaikki.


      • Seinäkello1
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Eikö sulla hävetä oma itsesi ja alkuperäsi? Mädäntynyt vanha muori vielä jaksaa vinkua susien kaameutta. Ja entäpäs vielä vanhemmat isomuorisi. Märyä ja parkua on riittänyt. Isistäsi ei kehtaa edes puhua. Pelkurijuoppoja kaikki.

        Taisi käydä ylpeyden päälle ensimmäinen viestiniXD
        Missä V#####A ne kuvaukset isästäni viipyy vai vetikö hiljaseksi?


      • Seinäkello1 kirjoitti:

        Taisi käydä ylpeyden päälle ensimmäinen viestiniXD
        Missä V#####A ne kuvaukset isästäni viipyy vai vetikö hiljaseksi?

        Mitäpä semmosesta juoposta susipelkurista on paljon kerrottavaa.


      • Seinäkello1
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mitäpä semmosesta juoposta susipelkurista on paljon kerrottavaa.

        Vai olet oikein analyytikko. Esitit minulle väitteen, johon vastasin vastaväitteen. Vastaukseksi sain tämän kommentin, jossa isäni onki enää pelkkä juoppo.
        Mikäli olisit analyytikko, olisit myös sanavalmiimpi vastaväitteitä kohtaan. Nyt vain jankutat juoppoa, susipelkuria ja vinkumista. Kannattaisi vaihtaa käyttäjänimi mieluummin mikki hiireksi kuvastaisi sinua paremmin.


      • Hehhehhehhehehehehh
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mitäpä semmosesta juoposta susipelkurista on paljon kerrottavaa.

        Eläpä hakkoo akkoos tuas hullu vaikka kuinka viduddas.. Heh heh..


      • Njehhehh
        Susianalyytikko kirjoitti:

        No niin, tyhjän parkuja purskahteli tuskissaan. Ei se ainakaan minun vikani ole, kun äitisi pelkää sutta. Ja isoisoäitisi se vasta oikea pelkuri onkin. Vielä haudassaan märisee susien kaameutta.

        Ärrrrsyddäääköööööö... Hehheh..


    • Seinäkello1

      Minulla ei henk.koht ole mitään susia vastaan eli en nyt oikein ymmärrä tuota susipelko hommeliasi mitä, jota tyrkytät joka kommentissa.
      Ja voit puhua isistäni, koska en ota kommentejasi vakavissa, vaikka kuinka rumasti sanoisitXD

    • T. mikkihiirei

      yrititkö ehkä sanoa Mikki Hiirille? Siinä lieneekin varmaan syy miksi tuota hermoripulia ei oikein tavallisella järjellä varustettu yksilö voi käsittää....

      • Sinusta puhuttaessa minä kirjoitan mikkihiiri. Olet niin pikkunen vikisijä, etten isoja kirjaimia sinuun tuhlaa. Sen sijaan Minä olen Susianalyytikko, Suden ja Luonnon ystävä.


    • RYIKLIKANS

      Vastatehtävä, kun kirjoitat nimimerkkini aakkoset oikeassa järjestyksessä Suomi24-hakuun, kone tuuppaa kolme sivullista hakutuloksia ALoittajan aikaansaannoksia, sopinee kysyä, oletko Sala-fisti?

      Mikkihiiri olikin jo ehtinyt aloittajan aivoituksen ratkaista.

    • kyselijä

      Taikasana hakuun on LASINYRKKI, heeheh, voinepahan ollakin salafisti.

      Onko hänen elämänsä toisaan noin ankeaa, mitä ilmaisuillaan antaa ymmärtää tulkittavaksi? No, kaikki kukkaset kukiksikoot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe