Eli sellanen ongelma että miten saan windows 8 aloitusnäytön pikkuikkunassa olevan tapahtumaruudun kuvat pois? osaan ottaa tapahtumaruudun pois käytöstä, mutta kun sen ottaa käyttöön niin kuvat pyörii taas siinä ja haluan että ne ei näy siinä ollenkaan! kuvat eivät ole koneella vaan niitä on vaan katseltu ohjelmalla, joten miten ihmeessä ne saa pois siitä? ja kun piilotin sen valokuvien katselun niin miten sen saa takaisin!!
Apua kaivataan kipeästi!
Kiitos!
windows 8 tapahtumaruutu.. apua!
tekniikan ihmelapsi
2
198
Vastaukset
- ¢
ota lisää niitä alapään kuviasi. Ne pyörii tässä minunkin koneessa pikkuikkunoissa.
- internetkiittää
windows valokuvat tapahtumaruutu
Tapahtumaruudun poistaminen käytöstä:
Klikkaamalla oikeaa hiiren näppäintä, valitse "poista tapahtumaruutu käytöstä".
Jos taasen haluat tietyn kuvan näkyvän ruudussa, voit mennä valokuuviin sillä "valokuvat" sovelluksella. Valitset valokuvan klikkaamalla ja sitten tuot esiin alareunan valikon klikkaamalla uudestaan kuvaa ja painat "määritä" ja sitten "valokuvaruutu".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669