Hei,
olen tässä muutamana päivänä ihmetellyt kun googlen haku on muuttunut niin, että hakutulosten listauksessa linkkien (sinisten tekstien) alka on poistunut viiva. Linkki siis toimii, mutta ei ole perinteisen "linkkitekstin" näköinen. Tämä siis toistuu riippumatta selaimesta, safari tai firefox.
Ainakin itseäni hieman häiritsevää, enkä ole keksinyt että mistä se johtuu? Vai onko googlen haku tosiaan muuttunut pysyvästi tämän näköiseksi?
Kiitos avusta ja vastauksista etukäteen!
onko googlen haku muuttunut?
2
316
Vastaukset 2
- göögle
Valitettavasti se on muuttunut. Minulle ja monelle muulle miehelle tuottaa ongelmia, koska värinäkö ei ole täydellinen. Selaimessani sai alleviivauksen poistumaan käydyistä linkeistä ja hakutulosten läpikäyminen oli helpompaa kun näki jo kaukaa käymättömän linkin alleviivauksesta.
Se on taas tätä kun hyväksi todettuja systeemejä pitää muutella muutoksen vuoksi ja aivottomatkin tahtovat päästä pätemään.
https://plus.google.com/ JonWiley/posts/AuUAQCWJpki - saara1
MINULLE ON MUUTTUNUT, EN SAA GOOGLEA HAKUKONEEKSI. Teen mitä vain on, PÄIVITÄN. Tulee vain itsepäisesti BING. Kuinka voin muuttaa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4391918- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664