Voi tsiisus mikä peruspissis tämä minttu vaikuttais olevan.
Luulis ettei tuossa tilanteessa tarvitsis enää tehdä itsestään koko kansan bikiniPelleä, mutta Minttu takoo kuumaa rautaa kuin Tuksu ikään. No mitäpä fitnesslentoemolta muuta osais tietenkään toivoakaan.
Säälin jopa Kimiä, että tuollaista bimboa raahaa perässään. Rakkaus tekee ihmeitä.
Kimin Minttu
7
398
Vastaukset
- 20+5
Lähinnä säälittäviä ovat avauksen kaltaiset suvaitsemattomuuden ja sivistymättömyyden julkiset purkaukset.
Koetahan jaksaa itsesi kanssa, joskaan helppoa se ei tuolla henkis-psykologisella profiililla voi olla.- kyllä vain
Harva pystyy tekemään noin syvällisen ja läpitunkevan analyysin toisesta ihmisestä pelkän lehtikuvan perustaalla.
Kyseesähän on suurin ihmistuntija-guru mitä kuunaan maa päällään on kantanut !
- Tuulikki6
Järkyttävää kun Kimin Minttu yrittää olla kovasti lööpeissä. Jenni oli toista maata: piti matalaa profilia. Se oli fiksua se.
- f1 fän
Mä luulen että Minttu on kuumaa rautaa juorulehdille, ja ei saa olla niiltä rauhassa. Mahottoman hyvännäköinen, oikein mun makuun. Vaikuttaa tasapainoiselta ja fiksulta naiselta. Onnea vaan molemmille, sen ovat ansainneet!!
- Satuuuuuu
Tasapainoinen ihminen ei lööppeihin sorru.
- minulta saat
minttu on rahan perään
- Karhu olut
minulta saat kirjoitti:
minttu on rahan perään
Karhu olut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627