Minulla on ollut jo pitkän aikaa vaikeuksia uuden profiilikuvan lataamisessa. Systeemi kyllä latasi kuvan mutta sitten se meni ylläpidon hyväksyntään. Siellä se lepäsi useita päiviä. Martan neuvot eivät auttaneet. Stten jämähti koko uusien kuvien lataus pitkäksi aikaa. Nyt se uuden kuvan lataus taas jotenkin toimii mutta edelleen lähettää ylläpidon hyväksyntään. Onko muilla jotakin vastaavaa vai mahtaako minun profiilissa olla joku outo virhe tai asetus ??
Profikuvien lataus ??
haluaa-uuden
3
83
Vastaukset
- ei onnistu
Ei täällä edelleenkään mikään toimi.
- kuvavaras,
Älä Valehte.
http://www.suomi24.fi/yhteisö/
joka yö synnytät uusia nikkejä. - haluaa-uuden2
Olkoon palstan nimi mikä tahansa niin kuitenkaan en saa vastausta siihen, miksi en pysty / saa ladattua uutta minä-profiilikukaa. Miksi se AINA menee ylläpidon hyväksyttäväksi vaikka kyseessä on pelkästään oma piirtämäni tilannekuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066872- 954401
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483756Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483492- 513458
- 1863399
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242929- 672624
- 452461
- 131834