perhehoitokumppanit oy?

kiinnostunut1

hei! huomasin että ko firma etsii sijaisperheitä, onko kenelläkään kokemusta tämän kautta sijaisperheenä toimimisestaie? olisin kiitollinen kaikesta oikeesta ja asiallisesta tiedosta.

6

263

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No varmaan

Kato kun pitäisi osata auttaa koulutehtävissä eikä haaveilla työvoimasta. Nyt ei eletä 1918 aikoja.

• kiinnostunut1

tuohan se olikin asiallinen vastaus firman toiminnasta. itselleni tuo firma ei ole tuttu ja sen vuoksi kyselen olisiko jollakin kokemuksia. sijais-ja tukiperheeksi kun voi ryhtyä niin montaa eri kautta.... -ap

• Syndap

30 - 40 luvulla lapsia myytiin työvoimaksi sijaisperheille. Mikä hinku on jatkaa kyseenalaista toimintaa. Tai jos olet pääsemättömissä niin anna omat lapsesi jollekin toiselle samoin ajattelevalle työvoimaksi tai jopa keskenänne vaihdatte lapsianne.

• aurinko4

ota lapsi mitakautta vaan ei niissä antajissa ole suuria eroja ei siellä l astenkodissakaan niin kivaa ole soita ja kilpailuta niin kuin as lainat jari

• Myös kiinnostunut

En ole toiminut perhehoitajana, mutta olen ollut yhteydessä Perhehoitokumppaneihin ja kysellyt heidän toiminnastaan. Jotkut yrityksen työntekijöistä tiedän entuudestaan ammattitaitoisiksi ja samanlainen vaikutelma tuli yhteydenottoni tiimoiltakin.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Perhehoitokumppanit keskittyy tavallista vaativampaa hoitoa tarvitsevien lasten ja nuorten perhehoitoon eli jos etsit perustyötä enemmän haasteita elämääsi, niin kysele ihmeessä sieltä. SIjaisperheiden koulutuskuviot lienevät aika tavalla samanlaiset riippumatta siitä, minkä toimijan kautta sijaisperheeksi hakeutuu.

• Johonkin tarpeeseen
        Myös kiinnostunut kirjoitti:

En ole toiminut perhehoitajana, mutta olen ollut yhteydessä Perhehoitokumppaneihin ja kysellyt heidän toiminnastaan. Jotkut yrityksen työntekijöistä tiedän entuudestaan ammattitaitoisiksi ja samanlainen vaikutelma tuli yhteydenottoni tiimoiltakin.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Perhehoitokumppanit keskittyy tavallista vaativampaa hoitoa tarvitsevien lasten ja nuorten perhehoitoon eli jos etsit perustyötä enemmän haasteita elämääsi, niin kysele ihmeessä sieltä. SIjaisperheiden koulutuskuviot lienevät aika tavalla samanlaiset riippumatta siitä, minkä toimijan kautta sijaisperheeksi hakeutuu.

Parempia sijaismarttyyrejä siis. Ei kukaan, jolla on asiat kuten olla pitää, masokistiksi ala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      118
      2435
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1572
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      916
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      706
    Aihe