Emo Asus. Tarkoitus ostaa ddr3 1333 muistia. Pöytäkone 240-pin. Olen kuullut, että Asus emo on tarkka muistien suhteen! Onko näin ja pitäisi olla jotain erityistä muistia?
Muistit
12
99
Vastaukset
Ota selvää emolevyn tarkka tyyppi. mene asuksen sivulle http://www.asus.com/fi/Motherboards/Intel_Platform_Products/ etsi k.o emolevy. Valitse tuki ja sieltä Muisti/lisäkortti palvelu ja katso mitä muistia emolevy tukee.
Emon malli joo ja prossun malli kanssa.
Emovalmistajian muistilistoilla ei tee mitään.digest-hardware kirjoitti:
Emon malli joo ja prossun malli kanssa.
Emovalmistajian muistilistoilla ei tee mitään.miksei ?
win8fan kirjoitti:
miksei ?
Koska ne ei takaa muistin toimivuutta. Aivan sama vaikka ostais randomilla kaupasta.
digest-hardware kirjoitti:
Koska ne ei takaa muistin toimivuutta. Aivan sama vaikka ostais randomilla kaupasta.
Tietenki muistin pitää periatteessa sopia, DDR3 kantaan DDR3 muistia jne ja oikeet MHz:t. Muuten ei mitään väliä noilla listoilla.
- jp5B2cYW
Tietenki muistin pitää periatteessa sopia, DDR3 kantaan DDR3 muistia jne ja oikeet MHz:t. Muuten ei mitään väliä noilla listoilla.
Listoilla on se merkitys että valmistaja on testannut emolevynsä noilla muisteilla ja todennut toimivaksi.
jp5B2cYW kirjoitti:
Listoilla on se merkitys että valmistaja on testannut emolevynsä noilla muisteilla ja todennut toimivaksi.
Eikä oo. Ne on testannu tietyt muistiyksilöt toimiviks. Ei mitään takeita et eri muistiyksilöt toimis vaikka joku yksilö toimii.
Ellei sulla oo tasan samoja muisteja millä ne testas, listalla ei tee mitään.- en tierä..
Eikä oo. Ne on testannu tietyt muistiyksilöt toimiviks. Ei mitään takeita et eri muistiyksilöt toimis vaikka joku yksilö toimii.
Ellei sulla oo tasan samoja muisteja millä ne testas, listalla ei tee mitään.nykyään mutta joskus on ollut epäyhteen sopivuutta joillakin muisteilla (merkkejä) tiettyjen emolevyjen kanssa.
Olen ostanut aina kingstonin muistikamoja ja ovat toimineet moitteetta.
Mutta uskon että jos emolevyn valmistaja tekee listan jota suositlee niin fiksu noudattaa tätä listaa. en tierä.. kirjoitti:
nykyään mutta joskus on ollut epäyhteen sopivuutta joillakin muisteilla (merkkejä) tiettyjen emolevyjen kanssa.
Mutta uskon että jos emolevyn valmistaja tekee listan jota suositlee niin fiksu noudattaa tätä listaa.On tullu vastaan ihan riittävästi sellasta et emon valmistaja suosittelee jotain muistia joka ei toimi sillä emolla. Koska eri muistiyksilöt kyseessä.
Listan ainoo hyöty meni eikä niillä tee yhtään mitään.- 10+10
en tierä.. kirjoitti:
nykyään mutta joskus on ollut epäyhteen sopivuutta joillakin muisteilla (merkkejä) tiettyjen emolevyjen kanssa.
Mutta uskon että jos emolevyn valmistaja tekee listan jota suositlee niin fiksu noudattaa tätä listaa.Kokeileppas tietyillä kokoonpanoilla Kingstonin HyperX:ää ja nForce 4 lankkuja, esim. DFI:n emoja ja mieluiten Opteron- prossuja. Aika paljon oli aikanaan juttua epäyhteensopivuudesta.
Valueramit on kyl yleensä ollu sopivia kaikkiin. Mutta A-Dataa olen suosinut itse pitkään. 10+10 kirjoitti:
Kokeileppas tietyillä kokoonpanoilla Kingstonin HyperX:ää ja nForce 4 lankkuja, esim. DFI:n emoja ja mieluiten Opteron- prossuja. Aika paljon oli aikanaan juttua epäyhteensopivuudesta.
Valueramit on kyl yleensä ollu sopivia kaikkiin. Mutta A-Dataa olen suosinut itse pitkään.Emovalmistajien listojen mukaan noikin toimi keskenään.
- 1+7
Emovalmistajien listojen mukaan noikin toimi keskenään.
Jep, mutta netti täynnä (ainakin sillon ~2006) juttuja miten on ollut ongelmia varsinkin ylikellottaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411281- 609058
- 1375445
- 1443744
- 743664
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722410- 331933