d4d kone

Puu-pää orginal

Olen harkinnut diesel Toyotan ostamista, lähinnä Corollaa 2.0 tai 1,4 koneella, noin 100tkm ajettuna. Paljon noita koneita on parjattu, mutta haluaisin kuulla onko joillain moinen paketti pelannut ilman isompia murheita. Jos kone on sinulla levinnyt totaalisesti, niin voi kirjoittaa siitä johonkin muuhun kohtaan kiitos. Haluan tähän vain myönteistä palautetta jos jollain semmoista on.

Onko tuo 1,4 kone riittävä tälläiselle jo vähän vanhemmalle miehelle, eli meneekö rekasta nätisti ohi vai kannattaako etsiä tuolla isommalla koneella oleva yksilö?

11

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tojota1

ei tuo moottori niin huono ole kun väitetään. itselläni on rav4:ssä 260tkm mittarissa, ja ainoat ongelmat ovat olleet auton nykiminen kiihdytyksissä ja joskus moottorihäiriön valo syttyy. olen 3 kertaa käyttänyt auto huollossa mutta eivät ole löytäneet vikaa eikä siinnä huoltomiesten mielestä edes ole ollut vikaa. eli kyllä toyotan huolto on tuota moottoria pahempi ongelma, kun eivät voi myöntää että toyotaankin voi tulla vikaa.

• tojo 77

Mulla auris 2,0 d4d. Hyvä ja luotettava auto.

• puu-pää orginal

Paljonko auriksella on ajettu?

• tojo 77
        puu-pää orginal kirjoitti:

Paljonko auriksella on ajettu?

180 tkm.

• tojo 77

Tämä on vaan teinien kinastelupalsta jolla,ei ole mitään tekemistä todellisuu:den kanssa. Pitää ottaa huumorilla

• puu-pää orginal

Niinhän se on. Muistan kerrankin kun oli pitkä juttu hiasesta ja miten paska se on, hassuinta vain oli se, että se oli synkkä yksinpuhelu. Kait kaverilla oli se kaksisuuntainen mielia-alahäiriö. Ja näitä täällä piisaa, tästäpä syystä en ole vieraillut täällä kuin satunnaisesti.

• iskä ostaa uuden

mulla meni kaivikone frikki hiekkalatikolla tänään. mikän siitä meni rikki

• corola

Itselläni corolla 1,4 D4D ja vuosimalli 2008. Olen ajanut nyt 155 tkm ja vielä on
        kulkenut suuremmitta ongelmitta. Kiihtyvyys ei ole tietenkään parasta mitä
        se voisi olla mutta toisaalta sen kompensoi pieni kulutus, 4,8L/100 km. Sitä se
        näyttää useimmiten, ajoi millä tyylillä tahansa, kesät talvet.

• Aika hyvä

4D4 moottorista tulee mainita 1,4 tai 2,0 litrainen, sillä samat ne eivät ole. Oma 1,4 moottorini nyt 197 000 km ilman ongelman häivähdystäkään. Ainoastaan öljyt 15 000 km välein.

Ei moottorista ole negatiivisia mainintoja vaikkapa englannin kielelläkään.

• googlettaja

Hirveä määrä löytyy ongelmia.

• tero 1

Minulla corolla-07 2-litraisella koneella kulutus siinä 5-litran paikeilla. Ainut ylim. korjaamokäynti n. neljänvuoden aikana oli vinkuvat jarrupalat n.140 egee. Mm ajovaloja ei ole tarvinnut vaihtaa, en tiedä minkälaiset ne on (H7 vai xsenon) mutta siellä ne vain palaa. Ai niin takakilven polttimot ja vas etuparkki on mennyt uusiksi 3,80€. Toistaiseksi äärimmäisen tyytyväinen kulkupeliini. Kaksilitrainen 300 nm:än väännöllä on mukavan sitkee menijä ja ehkä vähän varmempi kuin sen pikkuveli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe