Ihan vain mietin et runkkaaks kaikki 13-15 vuotiaat pojat?
Runkkaako kaikki pojat?
28
4497
Vastaukset
- juu ei
Melkein.
- hoitsumies1
Kyllä runkkaavat, 6 luokkalaisista pojista runkkaa jo suurin osa,mutta 7-8 luokalla pojat runkkaavat jo kaikki. Ihan normaalia touhua,oman kehon tutkimista ja kuuntelimista.
- Todiasia
Tietenki! Joku poikkeeva voi tietty olla et ei.
- R99,37%
99,97% 13-15 vuotiaista. (0,03%) ei ole vielä oppinu tai älynnyt tätä runkkausta.
- 09876
kaikki runkkaa ne ketkä kieltää valehtelee
- jees
kyllä
- ..................
aikuiset miehet runkkaa eniten 30 .
- fakt444
On kahdenlaisia poikia. Niitä, jotka jo runkkaavat ja niitä, jotka tulevat joskus runkkaamaan.
- apua kiitos
En voi avata keskustelua niin kysyn täälä että onko normaalia ku yöllä siemennestettä tulee yleensä noin ruokalusikan verran siis jos tulee siemensyöksy.
- kau
apua kiitos kirjoitti:
En voi avata keskustelua niin kysyn täälä että onko normaalia ku yöllä siemennestettä tulee yleensä noin ruokalusikan verran siis jos tulee siemensyöksy.
Ne on ns. "Märät unet" ks. -> http://fi.wikipedia.org/wiki/Yöllinen_siemensyöksy
- örkkipörkkipapana
apua kiitos kirjoitti:
Kuin niin et voi avata keskustelua? Ei oo kovin vaikeeta...
- gtqi
Olen 16 enkä ole koskaan runkannut.
- P+P
Mikään muu puuha ei voita runkkaamista. paitsi kaverin kanssa runkkaaminen.
- Bisse
Runkkaako lessu pojat?
- 4+2
mä ainaki, en itse koe mitään väärää
- Anonyymi
Ei välttis ite oon runkannu mutta kadun koska se on syntiä(oon lessu)
- RUNKKAAN
Oon 13v. Ja runkannu jo 3 tai 4 vuotta...aloitin jo ennen ku aloin laukeamaan, mut nykyään spermat lentää välillä kattoon asti....
- 124431
TÄ?
- noshit
No Shit, Sherlock
- naku
Oon 12 ja välil runkkaan omaa munaa
- nikoffical
naku kirjoitti:
Oon 12 ja välil runkkaan omaa munaa
Sepä kiva en ole tiennyt että munaa voi runkkaa :o
- boi boi
Eikö joku tyttö vois laittaa kuvaa camel toestansa? että vois runkkaa sydämmensä halusta?
- runkkari poika
Joo runkkaanhan mä.eiks muka sit tytöt tee samaa eli sormettaa pilluansa.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Sit on päässä vikaa jos ei , sano kaveri aikanaan .
- Anonyymi
Suurin osa ainakin ja luultavasti kaikki on ainakin kerran kokeillut ihan tietääkseen, miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Kaikki.
Terveet .
Ikävät uskovaiset saattaa yöllä tulla housuisa....typeryyttää kun uskovat se olevan itsesaastutusta että vähän edes itseään tutkiin että ettei heti tule reisille jos joku tyttö päättää olla kiva. - Anonyymi
Kaikki varmaankin. Tai no ihan kaikki, mutta suurin osa ja kyllä lopuistakin varmaan jokainen on ainakin kerran kokeillut, miltä se tuntuu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306